Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 mei 2021, 23:12   #1
ferhatkoca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2010
Berichten: 35
Geslacht:
eindelijk de moed om een haartransplantatie te laten doen door Global Hair

Goedendag allemaal, mijn Naam is Ferhat
ben al ongeveer 12 jaar lid van Haarweb. Tijdens deze jaren, heb veel geleerd; onder andere het gebruiken van Toppik. Hierdoor ben ik mezelf ook beter gaan voelen.

Vanaf mijn 20e ben ik al kalende en heb dit altijd een groot probleem gevonden. Ik voelde mij hierdoor ook mentaal niet in orde (niet in de spiegel willen kijken etc). Ik had het er moeilijk mee, maar na het gebruik van Toppik was ik superblij. Alleen het zwemmen of motorrijden was nog lastig.

Ik heb al talloze dingen geprobeerd om de haaruitval tegen te gaan. Een voorbeeld is Finasteride. Helaas werkte ook dit middel niet bij mij. Met Finasteride was ik al na een aantal maanden gestopt vanwege bijwerkingen. Ook niet meer van plan door ontevredenheid en het verergeren van de situatie. Door deze negatieve ervaringen, ben ik mij gaan verdiepen in haartransplantaties.

Groot aantal haartransplantatie bedrijven bezocht en terechtgekomen bij Globalhair. Doorslag is de deskundigheid, kwaliteit en de persoonlijke benadering van dit bedrijf. Samen met mijn neefje van 21 jaar die ook kalende is, samen op intake consult gegaan. Goed gesprek gehad van 3 uur over de ins en outs met de heer Berkant die de directeur is van het bedrijf Global hair. Per dag kunnen er 4 mensen behandeld worden, dit geeft aan dat het geen lopende bandwerk is, naar echt persoonlijke aandacht. Hij beloofde ons geen wonder resultaat, maar wel dat alles goed wordt aangepakt en dus kwaliteit. Mijn donorhaar is perfect vertelde hij en mocht het nodig zijn, ik zelfs 3 keer behandeld kan worden. Het vermoeden is wel dat ik waarschijnlijk met 1 behandeling goede resultaten kan behalen. Bij mijn neefje zit anders; zijn donorhaar aan de achterkant is veel minder dan die van mij dus waarschijnlijk moet hij in de toekomst wel nog een haartransplantatie, omdat hij later nog haaruitval zou kunnen krijgen. Uit 1 behandeling kan ook mijn neefje al een mooie haardos krijgen. Bij mij willen zij zo'n 3500 tot 4000 grafts; mijn haarlijn en kruin worden goed aangepakt en het midden.

Berkant, de directeur van Global Hair, heeft in het verleden ook een haartransplantatie gehad. Hij weet dus hoe mensen zich voelen en begreep mij totaal. Daardoor kreeg ikzelf meer vertrouwen om de haartransplantatie laten te doen.

Emina is de secretaresse van Global Hair. Ik heb haar vaak aan de telefoon gehad doordat ik allerlei vragen had. Zij is altijd behulpzaam, beleefd, geduldig en vriendelijk gebleven ondanks mijn vake telefoontjes van mij en m'n neefje. Onder anderen hierdoor hebben wij besloten om 10 mei naar Istanbul te gaan. Op 11 mei worden we behandeld. Wij zijn super zenuwachtig, maar wij hebben vertrouwen in Global Hair.


Ik wil wat teruggeven aan Haarweb en mijn lotgenoten die ook kalend zijn. Ik zal een aantal foto's posten voor de operatie, maar ook erna dus tijdens het proces. Op deze manier hoop ik anderen te helpen 🙏

Een vraag aan jullie: is het misschien handig om na je haartransplantatie drie weken later Toppik te gebruiken?
ferhatkoca is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2021, 23:52   #2
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca Bekijk bericht
Goedendag allemaal, mijn Naam is Ferhat
ben al ongeveer 12 jaar lid van Haarweb. Tijdens deze jaren, heb veel geleerd; onder andere het gebruiken van Toppik. Hierdoor ben ik mezelf ook beter gaan voelen.

Vanaf mijn 20e ben ik al kalende en heb dit altijd een groot probleem gevonden. Ik voelde mij hierdoor ook mentaal niet in orde (niet in de spiegel willen kijken etc). Ik had het er moeilijk mee, maar na het gebruik van Toppik was ik superblij. Alleen het zwemmen of motorrijden was nog lastig.

Ik heb al talloze dingen geprobeerd om de haaruitval tegen te gaan. Een voorbeeld is Finasteride. Helaas werkte ook dit middel niet bij mij. Met Finasteride was ik al na een aantal maanden gestopt vanwege bijwerkingen. Ook niet meer van plan door ontevredenheid en het verergeren van de situatie. Door deze negatieve ervaringen, ben ik mij gaan verdiepen in haartransplantaties.

Groot aantal haartransplantatie bedrijven bezocht en terechtgekomen bij Globalhair. Doorslag is de deskundigheid, kwaliteit en de persoonlijke benadering van dit bedrijf. Samen met mijn neefje van 21 jaar die ook kalende is, samen op intake consult gegaan. Goed gesprek gehad van 3 uur over de ins en outs met de heer Berkant die de directeur is van het bedrijf Global hair. Per dag kunnen er 4 mensen behandeld worden, dit geeft aan dat het geen lopende bandwerk is, naar echt persoonlijke aandacht. Hij beloofde ons geen wonder resultaat, maar wel dat alles goed wordt aangepakt en dus kwaliteit. Mijn donorhaar is perfect vertelde hij en mocht het nodig zijn, ik zelfs 3 keer behandeld kan worden. Het vermoeden is wel dat ik waarschijnlijk met 1 behandeling goede resultaten kan behalen. Bij mijn neefje zit anders; zijn donorhaar aan de achterkant is veel minder dan die van mij dus waarschijnlijk moet hij in de toekomst wel nog een haartransplantatie, omdat hij later nog haaruitval zou kunnen krijgen. Uit 1 behandeling kan ook mijn neefje al een mooie haardos krijgen. Bij mij willen zij zo'n 3500 tot 4000 grafts; mijn haarlijn en kruin worden goed aangepakt en het midden.

Berkant, de directeur van Global Hair, heeft in het verleden ook een haartransplantatie gehad. Hij weet dus hoe mensen zich voelen en begreep mij totaal. Daardoor kreeg ikzelf meer vertrouwen om de haartransplantatie laten te doen.

Emina is de secretaresse van Global Hair. Ik heb haar vaak aan de telefoon gehad doordat ik allerlei vragen had. Zij is altijd behulpzaam, beleefd, geduldig en vriendelijk gebleven ondanks mijn vake telefoontjes van mij en m'n neefje. Onder anderen hierdoor hebben wij besloten om 10 mei naar Istanbul te gaan. Op 11 mei worden we behandeld. Wij zijn super zenuwachtig, maar wij hebben vertrouwen in Global Hair.


Ik wil wat teruggeven aan Haarweb en mijn lotgenoten die ook kalend zijn. Ik zal een aantal foto's posten voor de operatie, maar ook erna dus tijdens het proces. Op deze manier hoop ik anderen te helpen 🙏

Een vraag aan jullie: is het misschien handig om na je haartransplantatie drie weken later Toppik te gebruiken?
Ik kan je helaas geen antwoord geven op je laatste vraag maar leuk om je verhaal te lezen.

Ook leuk dat je dit samen met je neefje aan gaat al is 21 jaar wel heel erg jong om een haartransplantatie te gaan doen.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 00:00   #3
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Succes met de ingreep! dapper dat je de keuze hebt gemaakt.

Mbt toppik na je HT. Als je toppik op het ontvangstgebied bedoeld waar je nieuwe haren komen. Dat blijft niet goed zitten omdat de haren langer en dikker moeten zijn zodat de toppik blijft zitten.Daarnaast vallen de haartjes na 3 a 4 weken uit.
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 00:10   #4
ferhatkoca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2010
Berichten: 35
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans90 Bekijk bericht
Succes met de ingreep! dapper dat je de keuze hebt gemaakt.

Mbt toppik na je HT. Als je toppik op het ontvangstgebied bedoeld waar je nieuwe haren komen. Dat blijft niet goed zitten omdat de haren langer en dikker moeten zijn zodat de toppik blijft zitten.Daarnaast vallen de haartjes na 3 a 4 weken uit.
dankjewel Hans dat is duidelijk. jaa het heeft een tijdje geduurd maar uiteindelijk de knoop doorgehakt zal zo even uitzoeken hoe ik foto's moet plaatsen heb ik al niet meer gedaan 🙏
ferhatkoca is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 00:07   #5
ferhatkoca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2010
Berichten: 35
Geslacht:
ooh sorry 23 jaar is hij maar nog steeds te jong maar hij wilt het heel graag laten doen in de toekomst moet hij nog een haartransplantatie laten doen dankje voor je bericht 🙏
ferhatkoca is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 00:16   #6
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca Bekijk bericht
ooh sorry 23 jaar is hij maar nog steeds te jong maar hij wilt het heel graag laten doen in de toekomst moet hij nog een haartransplantatie laten doen dankje voor je bericht 🙏
Graag gedaan!

Kan ik me voorstellen hoor. Als je op je 23e al kaal begint te worden dan is dat absoluut zeer vervelend. Het is op zo'n jonge leeftijd echter vaak lastig om al in de schatten hoe het 'kaalheidsproces' gaat verlopen. Hoe dan ook, ik hoop dat ze je neefje ook goed kunnen helpen.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 00:24   #7
ferhatkoca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2010
Berichten: 35
Geslacht:
Ik zal morgen even betere foto's maken deze zijn toch niet echt duidelijk denk ik
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20210324_193400.jpg‎ (129,8 KB, 637x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20210324_193157.jpg‎ (139,8 KB, 577x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20210331_174931.jpg‎ (142,6 KB, 439x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20210331_174827.jpg‎ (140,8 KB, 406x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20210324_193632.jpg‎ (145,0 KB, 388x gelezen)
ferhatkoca is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2021, 00:44   #8
ferhatkoca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2010
Berichten: 35
Geslacht:
foto's van me neefje zoals te zien op de foto inhammen en goed uitgedund bovenop
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20210504_214117.jpg‎ (115,4 KB, 580x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20210504_214317.jpg‎ (137,2 KB, 476x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20210504_233918.jpg‎ (80,2 KB, 392x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20210504_214353.jpg‎ (120,1 KB, 333x gelezen)
ferhatkoca is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2021, 01:06   #9
gduvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2021
Berichten: 66
Geslacht:
Succes heren, hopelijk zijn jullie straks helemaal tevreden met het resultaat.




Misschien is het iets voor je neefje om in de weken na de transplantatie te starten met EssenGen-6? gezien zijn leeftijd



Het is vrij prijzig, misschien kunnen jullie de shipping costs met zijn twee'en delen!


https://www.minoxidilmax.com/topical...ssengen-6-Plus
gduvel is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2021, 14:43   #10
ferhatkoca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2010
Berichten: 35
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gduvel Bekijk bericht
Succes heren, hopelijk zijn jullie straks helemaal tevreden met het resultaat.




Misschien is het iets voor je neefje om in de weken na de transplantatie te starten met EssenGen-6? gezien zijn leeftijd



Het is vrij prijzig, misschien kunnen jullie de shipping costs met zijn twee'en delen!


https://www.minoxidilmax.com/topical...ssengen-6-Plus
hartstikke bedankt gduvel Ik zal het zeker met mijn neefje erover hebben Ik denk dat het inderdaad ook slim is voor hem om het te gebruiken
ferhatkoca is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2021, 21:28   #11
ferhatkoca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2010
Berichten: 35
Geslacht:
Unhappy De grote dag haartransplantatie

vandaag aangekomen in Istanbul netjes opgehaald door de chauffeur van global hair door een mooie comfortabele VIP bus en die heeft ons naar het hotel gebracht hotel ziet er trouwens echt super mooi uit en heel netjes

morgen is de grote dag voor mij en me neefje half 9 worden we opgehaald en naar de kliniek gebracht we zijn beide super zenuwachtig maar het is meer van hoe het resultaat zal zijn

morgen plaats ik even nieuwe foto's van mij en me neefje na de haartransplantatie
pfff de zenuwen worden nu toch beetje erger hoop dat het morgen mee valt we hebben wel comfort prikken dat de spuitjes minder pijn doen maar dat weet ik mogen pas als ik het hebt meegemaakt 🙏
ferhatkoca is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2022, 22:12   #12
Apske90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2020
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca Bekijk bericht
Ik zal morgen even betere foto's maken deze zijn toch niet echt duidelijk denk ik
Hey man als ze het zonder scheren kunnen behandelen zou ik het in een knot doen! Topik zou ik niet gebruiken. Ik kreeg er uitslag van enzo niet goed voor de poriën

Edit - had niet doorgelezen haha. Ziet er goed uit!
Apske90 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2022, 15:19   #13
ferhatkoca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2010
Berichten: 35
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apske90 Bekijk bericht
Hey man als ze het zonder scheren kunnen behandelen zou ik het in een knot doen! Topik zou ik niet gebruiken. Ik kreeg er uitslag van enzo niet goed voor de poriën

Edit - had niet doorgelezen haha. Ziet er goed uit!
hihihi thanks
kga het wel weer laten groeien hopelijk groeit me kruin nog helemaal dicht
ferhatkoca is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2022, 20:48   #14
Apske90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2020
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca Bekijk bericht
hihihi thanks
kga het wel weer laten groeien hopelijk groeit me kruin nog helemaal dicht
Hoop het voor je gaat de goeie kant op zie ik! Jammer dat ik niet zo een haargroei heb om het goed te laten groeien. Ik zou naar achteren kammen en bedekken voor een goeie anderhalf jaar!

Kruin is moeilijk man, reken er niet op dat het ook natuurlijk eruit gaat zien. Bij mij ging kruin pas na een jaar echt groeien maar dichtheid is 0,0 het is echt moeilijk.
Apske90 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2022, 14:04   #15
ferhatkoca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2010
Berichten: 35
Geslacht:
hey Apske de kruin blijft echt achter bij mij en als ik me haren naar achteren kam kijk ik er zoo doorheen lijkt alsof het nog steeds heel dun is maar blijf positief heb nog een paar maanden te gaan
ferhatkoca is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
global hair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.