Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 december 2020, 16:56   #16
donniedarko
in search off...
 
donniedarko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Locatie: leeuwarden
Berichten: 353
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarlack Bekijk bericht
Esteworld Turkije (4000 gafts) -> € 2.400
Veldhoven Nederland (3500 gafts) -> € 8.100

Hoezo, je verbaast je erover

Oo dat die prijzen zo enorm verschilden dat wist ik niet maar voor 2000 grafts ga ik persoonlijk niet naar Turkije.
__________________
Huidig regime:

Revita shampoo
witte/groene thee
haar tabletten/Zink/Biotine
Minoxidil (9-11-2019 begonnen)
Foligain (5-9-2014 begonnen)
Dutasteride (26-08-2019 begonnen)
Fue 2000 Grafts (1-11-2019)

gestopt:


Propecia: (na 13 jaar gebruik)
Spectral.DNC-N (na 5 jaar gebruik)

Stand van zaken:
Zeer tevreden met huidige haar situatie.
donniedarko is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2020, 20:17   #17
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Prijs zegt lang niet alles
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2020, 19:56   #18
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko Bekijk bericht
Oo dat die prijzen zo enorm verschilden dat wist ik niet maar voor 2000 grafts ga ik persoonlijk niet naar Turkije.
Ik heb 7000 euro betaald voor 2000 grafts in Ankara . Dr. Keser......:-)
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2020, 19:28   #19
donniedarko
in search off...
 
donniedarko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Locatie: leeuwarden
Berichten: 353
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mozart Bekijk bericht
Ik heb 7000 euro betaald voor 2000 grafts in Ankara . Dr. Keser......:-)
Oke maar ben je er wel tevreden mee?
Ik heb voor 2000 grafts 5000 euro betaald bij BeauClinic en ben met het resultaat heel content.
__________________
Huidig regime:

Revita shampoo
witte/groene thee
haar tabletten/Zink/Biotine
Minoxidil (9-11-2019 begonnen)
Foligain (5-9-2014 begonnen)
Dutasteride (26-08-2019 begonnen)
Fue 2000 Grafts (1-11-2019)

gestopt:


Propecia: (na 13 jaar gebruik)
Spectral.DNC-N (na 5 jaar gebruik)

Stand van zaken:
Zeer tevreden met huidige haar situatie.
donniedarko is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2020, 23:38   #20
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko Bekijk bericht
Oke maar ben je er wel tevreden mee?
Ik heb voor 2000 grafts 5000 euro betaald bij BeauClinic en ben met het resultaat heel content.
Ik zit pas in week 8, tot nu toe best tevreden. Ik ben een discussie gestart, dus kijk gerust even. Groet mozart
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2021, 19:27   #21
Jef1971
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Locatie: Drenthe
Berichten: 20
Geslacht:
Hoi Scott. Ik snap je dilemma en ook je vraag. Vorig jaar zat ik met precies hetzelfde probleem. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Er is geen objectieve informatie over klinieken en hun resultaten. Je zult het op haarwebforum dus moeten doen met individuele ervaringen van leden. Van één en dezelfde kliniek krijg je waarschijnlijk 10 voors en 10 tegens. Dat maakt de keuze nog lastiger. Het begint met betrouwbaarheid, transparantie en realisme. Het eerlijke verhaal durven te vertellen, niet alleen maar hallelujahverhalen. Bij welke kliniek heb jij een goed gevoel? Wat zijn jouw verwachtingen? Zijn deze realistisch? Kan de kliniek jouw verwachtingen waar maken? Durft de kliniek ook nee te verkopen in jouw situatie of bij jouw wensen? Ik moet bekennen dat met het lezen van alle topics op haarwebforum (alle voors en tegens) me de moed in de schoenen zakte, omdat ik niet meer wist waar ik waarde aan moest hechten. De één vond kliniek A geweldig, de ander brandde kliniek A tot de grond toe af. Het is een individuele ontdekkingsreis. Eén ding wist ik zeker: ik wilde de HT in Nederland laten uitvoeren. Ik wilde bij eventuele complicaties en vragen gewoon de arts kunnen bellen of langs kunnen komen. Na diverse teleurstellende e-consults viel voor mij het kwartje bij Deborah Smaal Hairtransplantation in Bunde (= NL). Werkelijk een verademing. Ze heeft 2 uur lang de tijd voor me genomen om het hele proces van A-Z toe te lichten, vragen te beantwoorden, voorbeelden te laten zien, behandelinstrumenten/ruimte te laten zien, etc. Voor mij was het meteen duidelijk: dit is een arts waar ik vertrouwen in heb, ze weet waar ze het over heeft, ze is eerlijk, vertelt do's en dont's, is realistisch. Ze oefent geen enkele druk op je uit, ze spoort je juist aan om vooral bij andere klinieken op consult te gaan zodat je goed kunt vergelijken. Ze verkoopt ook nee als een HT niet veilig en verantwoord bij je kan worden uitgevoerd of als je verwachtingen onrealistisch zijn. Zij hanteert vaste tarieven (staffels) dus het is niet zo dat iemand die beter onderhandelt er een betere prijs uit sleept. Ze verleidt je ook niet met korting als je snel beslist of een positieve review wilt plaatsen. Ik ben ervan overtuigd dat zij het eerlijke verhaal vertelt. Inmiddels is er een half jaar verstreken sinds mijn HT bij Deborah Smaal en ik kan alleen maar lovend zijn over haar en haar team. De info voorafgaand aan de HT, de behandeldag zelf en de nazorg zijn perfect. Voor mij voelt dit als een warme jas. Ik heb haar 06-nr dus als ik wil overleggen dan bel ik haar gewoon. In de eerste weken na de HT hadden we bijna dagelijks contact, vinger aan de pols houden, etc. Nu is dat contact wat minder, omdat het groeiproces naar wens verloopt en ik minder vragen heb. Ik kan je een consult bij Deborah Smaal ten zeerste aanbevelen. Dan kun je dat naast je ervaring met andere klinieken leggen en een afgewogen keuze maken. Succes met je ontdekkingsreis en uiteindelijke keuze! Groet, Jef
Jef1971 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2021, 23:27   #22
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko Bekijk bericht
Oke maar ben je er wel tevreden mee?
Ik heb voor 2000 grafts 5000 euro betaald bij BeauClinic en ben met het resultaat heel content.
Check m’n topic! Heel tevreden
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2021, 09:56   #23
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Ga eens op consult bij Veldhoven.

Zeer leuk en professioneel team, voor vragen stuur me gerust een bericht.
Samen met de client willen ze een zo goed mogelijk resultaat neerzetten.
Ze maken een persoonlijk behandelplan qua medicatie en aanpak ingreep.
Op deze manier weet je exact waar je aan toe bent.
Ik ben hier zelf behandeld, en dit is me echt goed bevallen.

Alles is duidelijk, van voor de ingreep tot de nazorg er na.
Het team doet elke dag enkel HT”s al jaren, dus aan ervaring geen gebrek.

Succes!

Ps dit lijkt misschien reclame maar ben gewoon een erg tevreden klant(tot zo ver&#128515
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2022, 22:10   #24
Gewi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2021
Berichten: 9
Geslacht:
Beste Drs. Ahmad,

Als ik het goed begrijp beweer jij dus de gehele behandeling zelf te doen? Dus je gaat mij werkelijk vertellen dat jij ook de grafts er een voor een zelf eruit haalt en er weer inplaats? Zo ja, wat doen de 'twee zeer ervaren' assistenten precies als ik vragen mag?
Gewi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2022, 22:26   #25
gduvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2021
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gewi Bekijk bericht
Beste Drs. Ahmad,

Als ik het goed begrijp beweer jij dus de gehele behandeling zelf te doen? Dus je gaat mij werkelijk vertellen dat jij ook de grafts er een voor een zelf eruit haalt en er weer inplaats? Zo ja, wat doen de 'twee zeer ervaren' assistenten precies als ik vragen mag?

Fuegenix werkt met 1 assistente die de grafts sorteert na extractie, en Fuegenix zelf plus deze assistente plaatsen samen de grafts terug.



Fuegenix is hierin perfectionistisch en zal enige foutjes of verkeerd geplaatste richtingen direct opvallen, ook die geplaatst zijn door zijn assistent.



Als fuegenix het volledig in zijn eentje zou moeten terugplaatsen heb je gewoonweg meer tijd nodig, en dat zal je in je portefeuille gaan voelen indien je die wens hebt. (als hij dat uberhaupt zal doen, maar kijk naar de resultaten, het helpt extreem dat de doctor meekijkt ten tijde van plaatsing, je vormt snel een team en een doctor kan zeker aanvoelen of een assistent capabel genoeg is.
gduvel is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2022, 14:15   #26
Gewi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2021
Berichten: 9
Geslacht:
En jij bent de woordvoerder van "Fuegenix"? Hoe dan ook, als het zo is dat assistenten ook grafts plaatsen dan moet "Fuegenix" op haar website niet frontaal vermelden dat de gehele behandeling door de arts wordt gedaan, in tegenstelling tot andere kilinieken. Dit is namelijk misleiding, zoals deze heer wel vaker doet en ook bij tijd en wijle opgebiecht heeft op dit forum.
Gewi is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.