Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 april 2016, 09:32   #1
sonicc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 april 2016
Locatie: Holland
Berichten: 1
Geslacht:
Talking Hairtimeistanbul: dr Dilek Akyol!

Beste (ex)lotgenoten!

na een tijdje de forums van buiten gevolgt te hebben wil ik nu toch het een en ander met jullie delen. aangezien mijn HT 6 maanden terug verwezenlijkt is! (foto's volgen )

ik had nooit een issue met het feit dat ik wat kaler begon te worden. tot op het punt ik steeds maar vaker over HT te horen kreeg van mijn omgeving. zodoende ben ik zogezegt "puur informatief" mijn research begonnen

nadien heb ik vrij snel een keuze gemaakt om HT in Turkije te laten uitvoeren. reden? geen idee! de keuze daarna moest het moeilijkst zijn leek me toen ik steeds meer namen van centra voorbij zag komen?!

selectief een paar uitgezocht en contact mee gehad.. uiteindelijk stond ik met twee centra waarvan de ene dus HAIRTIMEISTANBUL!

om het verhaal wat kort te houden is mijn voorkeur gegaan naar HAIRTIMISTANBUL nadat ik geweldig communicatie heb gehad met niet een maar twee coordinatoren die overigens vloeiend Nederlands spraken! ik kon ze op alle momenten bellen appen etc! ik had in ieder geval geen enkel vraagtekens meer over en zelfs zo veel voorzien geweest van informatie dat ik bijna een HT operatie zelf kon uitvoeren! en zo was ik klaar om te vertrekken naar ISTANBUL.

ik werd netjes opgehaald door de bekende stem van de telefoongesprekken op het vliegveld Sabiha Gokcen en werd gebracht naar de 5* hotel incl. ontbijt. alles werd geregeld door hen!

dag 1: de HT; ik was vrij moe en slaperig van het te hard werken voor mn vertrek naar Istanbul... dus heb niet zoveel meegekregen van de operatie lokaal anesthesie is me nog wel bij gebleven maargoed wie mooi wilt zijn.... Er werd naar zeggen 3600 graft verplaatst wat ook op het garantiecertifikaat die je meekrijgt werd vermeld.

dag 2: kontrole op kantoor van Hairtimeistanbul waarbij de bandage verwijderd word onder genot van een kop koffie en een prachtig uitzicht vanaf de 29ste verdiep!

dag 3: mijn haren werden netjes gewassen om toch met een fris gevoel terug naar huis te gaan. zodoende heb ik ook gelijk gezien hoe ik de dagen daarna moest gaan wassen wel handig aangezien ik er anders niet een voorstander van zou zijn om op dat manier te gaan wassen.. ook kreeg ik mn medicijnen mee en verzorgingsproducten.

Een korte samenvatting dus.. de foto's spreken voor zich! 6e maand en nog 6 te gaan!! ook een belangrijk punt: bijna elk maand soms wel meer aangezien ik van praten hou heb ik nog contact met de damens over het vooruitgang!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 02072afe-cc8b-4d13-a556-fd158ffc3a1b.jpg‎ (71,6 KB, 256x gelezen)
Bestandstype: jpg 20160408232917.jpg‎ (140,4 KB, 190x gelezen)
Bestandstype: jpg 20160408232933.jpg‎ (141,3 KB, 206x gelezen)
Bestandstype: jpg c0119fb8-b479-439d-ba3e-e76e84514c88.jpg‎ (57,8 KB, 232x gelezen)
Bestandstype: jpg 6054124b-b8f5-423d-be96-8c18b47fd5b1.jpg‎ (44,1 KB, 251x gelezen)
sonicc is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2016, 09:36   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Beetje laat, maar leuk om je verhaal te lezen!

Je haar ziet er na 6 maanden al best goed uit, wat ook wel mag met 3600 grafts! Al ben ik zelf altijd wat skeptisch wanneer er zulke grote aantallen grafts op één dag worden verplaatst.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2016, 13:29   #3
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Anthonie,

Ik lees inderdaad hier en daar dat jij daar skeptisch tegenover staat, hoe komt dat juist? Ben je van mening dat het dan niet kwalitatief is? Bij mij worden het zo'n 2600. Benieuwd naar je ervaren mening.
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2016, 23:22   #4
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Als ik het aantal handelingen uitsmeer over een werkdag en een redelijk aantal mensen dat tegelijk aan een hoofd kan werken, dan moet er bij 3500 grafts onmenselijk snel gewerkt worden. Het kan wellicht met mechanische ondersteuning, maar zelfs dan lijkt het me een toer. Om nog maar niet te spreken over kwaliteit. Bovendien heb ik bij megaingrepen in het verleden wel eens pogingen gedaan om aantallen grafts te schatten. Ik kwam dan veel, veel lager uit.

2000 moet een geroutineerde kliniek wel aan kunnen. 2500 ook, als alles mee zit en de werkdag wat gerekt kan worden. Bij alles meer zou ik de kliniek bevragen over het verloop van de procedure en de inzet van mensen en middelen.

Maar hoe dan ook, uiteindelijk telt alleen het resultaat, ongeacht mijn mogelijke scepsis. En Sonicc lijkt op een bevredigend resultaat af te koersen
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2021, 15:05   #5
Leon1889
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Bos haar

Ik ben 8 maanden geleden behandeld bij deze kliniek. Ze hebben een kliniek in Nederland nu daar koos ik dan ook voor. Zeker nu met de hele situatie omtrent Corona wilde ik liever niet reizen.

Al jaren liep ik ermee rond of ik wat aan mijn kale kop zou doen. Uiteindelijk ervoor gekozen om mij te laten informeren.

Ik ben samen met mijn vrouw langsgeweest voor een consultatie, ben heel netjes ontvangen, alles werd tot in details uitgelegd. Ik ben daarna nog naar een aantal andere klinieken geweest voor een gesprek, uiteindelijk toch voor Hairtimeistanbul gekozen. Ik voelde mij hier heel erg op mijn gemak, vragen werden netjes beantwoordt, je voelde je serieus genomen. Dat gevoel miste ik bij vele van de andere klinieken.

We hebben uiteindelijk een datum gekozen en ik ben afgelopen april hier behandeld.

Ik werd netjes ontvangen in de ochtend, ik kreeg nog uitleg over de nazorg, ik kon mijn vragen nog stellen, werd ook gerust gesteld want was toch wel een beetje zenuwachtig. Zowel de dame die mij in de ochtend te woord stond (dezelfde dame met wie ik ook mijn eerste gesprek had), alswel het behandelteam hebben mij netjes verteld wat er ging gebeuren. Je merkt dat ze goed weten om te gaan met iemand die toch met zenuwen te kampen heeft.

Wanneer ik tijdens de behandeling vragen had werden deze goed beantwoord, ze gaveb mij echt de aandacht die ik nodig had. We hebben gezellig gekletst met elkaar, heb er toch wel van kunnen genieten. Uiteindelijk ook nog eventje in slaap gevallen.

Ik kan niet zeggen dat het geheel pijnloos was, dit is ook vooraf duidelijk aan mij uitgelegd, ik voelde wel de initiële verdoving. Heel erg meegevallen al met al.

Napijn was er amper, had wat lichte zwelling dat na paar dagen weer weg was, herstel is makkelijk verlopen.
Ik maakte mij ernstige zorgen toen de haren beginnen uit te vallen, ondanks dat ik wist dat dit zou gebeuren.

Er werd goed contact onderhouden, vooral van mijn kant met mijn vele vragen. Meerdere malen inmiddels langs geweest voor controle. Ik ben hartstikke tevreden al.

Het was een moeilijk beslissing, maar geen moment spijt van gehad. Ik raad zeker aan om je goed te laten informeren en zoals de dame van het consult mij ook adviseerde 'Kies voor een kliniek dat u een goed gevoel geeft, waar u geen twijfels bij heeft'.

Voor mijzelf heb ik absoluut de juiste kliniek gekozen. Dank jullie wel iedereen van Hairtimeistanbul
Leon1889 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2021, 19:50   #6
gduvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2021
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leon1889 Bekijk bericht
Ik ben 8 maanden geleden behandeld bij deze kliniek. Ze hebben een kliniek in Nederland nu daar koos ik dan ook voor. Zeker nu met de hele situatie omtrent Corona wilde ik liever niet reizen.

Al jaren liep ik ermee rond of ik wat aan mijn kale kop zou doen. Uiteindelijk ervoor gekozen om mij te laten informeren.

Ik ben samen met mijn vrouw langsgeweest voor een consultatie, ben heel netjes ontvangen, alles werd tot in details uitgelegd. Ik ben daarna nog naar een aantal andere klinieken geweest voor een gesprek, uiteindelijk toch voor Hairtimeistanbul gekozen. Ik voelde mij hier heel erg op mijn gemak, vragen werden netjes beantwoordt, je voelde je serieus genomen. Dat gevoel miste ik bij vele van de andere klinieken.

We hebben uiteindelijk een datum gekozen en ik ben afgelopen april hier behandeld.

Ik werd netjes ontvangen in de ochtend, ik kreeg nog uitleg over de nazorg, ik kon mijn vragen nog stellen, werd ook gerust gesteld want was toch wel een beetje zenuwachtig. Zowel de dame die mij in de ochtend te woord stond (dezelfde dame met wie ik ook mijn eerste gesprek had), alswel het behandelteam hebben mij netjes verteld wat er ging gebeuren. Je merkt dat ze goed weten om te gaan met iemand die toch met zenuwen te kampen heeft.

Wanneer ik tijdens de behandeling vragen had werden deze goed beantwoord, ze gaveb mij echt de aandacht die ik nodig had. We hebben gezellig gekletst met elkaar, heb er toch wel van kunnen genieten. Uiteindelijk ook nog eventje in slaap gevallen.

Ik kan niet zeggen dat het geheel pijnloos was, dit is ook vooraf duidelijk aan mij uitgelegd, ik voelde wel de initiële verdoving. Heel erg meegevallen al met al.

Napijn was er amper, had wat lichte zwelling dat na paar dagen weer weg was, herstel is makkelijk verlopen.
Ik maakte mij ernstige zorgen toen de haren beginnen uit te vallen, ondanks dat ik wist dat dit zou gebeuren.

Er werd goed contact onderhouden, vooral van mijn kant met mijn vele vragen. Meerdere malen inmiddels langs geweest voor controle. Ik ben hartstikke tevreden al.

Het was een moeilijk beslissing, maar geen moment spijt van gehad. Ik raad zeker aan om je goed te laten informeren en zoals de dame van het consult mij ook adviseerde 'Kies voor een kliniek dat u een goed gevoel geeft, waar u geen twijfels bij heeft'.

Voor mijzelf heb ik absoluut de juiste kliniek gekozen. Dank jullie wel iedereen van Hairtimeistanbul

Heb je ook voor en na foto's? dat dekt de review wat meer
gduvel is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.