Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 maart 2007, 00:26   #106
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
Wink

bedankt voor info allemaal:

Ik ga binnenkort op gesprek in maastricht. Ik zal a.d.h.v. dit gesprek wat meer posten en of ik evt. dit ga doen.

mvg

fearthehair

EDIT:
hier de mail.... ik ben nu al verdacht omdat u telkens met hoofdletter wordt geschreven.... marketing.... geldklopperij of toch gewoon klantenservice?

Geachte heer *****,

Bedankt voor Uw interesse. Graag wil ik met U een afspraak maken voor een kosteloos en vrijblijvend consultgesprek. In dit gesprek wordt ook bekeken wat de mogelijkheden zijn en of U in aanmerking komt voor een educatie behandeling. U kunt voor een consultgesprek in Amsterdam of in Maastricht terecht.
U kunt ons telefonisch bereiken op het volgende telefoonnummer: ********* en dan zullen we een afspraak met U maken.

Hopende U hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,


***************
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen

Laatst gewijzigd door FearTheHair; 20 maart 2007 om 00:40
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2007, 21:39   #107
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FearTheHair Bekijk bericht
hier de mail.... ik ben nu al verdacht omdat u telkens met hoofdletter wordt geschreven.... marketing.... geldklopperij of toch gewoon klantenservice?
Lijkt me gewoon een buitengewoon fatsoenlijk iemand op leeftijd die dit geschreven heeft. Zou ik me niets van aantrekken.

Hoop dat je ons op de hoogte houdt en succes!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2007, 00:42   #108
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Lijkt me gewoon een buitengewoon fatsoenlijk iemand op leeftijd die dit geschreven heeft. Zou ik me niets van aantrekken.

Hoop dat je ons op de hoogte houdt en succes!
doe ik,
het valt me trouwens op dat U vaker met hoofdletter wordt geschreven uit beleefdheid terwijl het officieel geen goeie spelling is....

ik moet wel helemaal naar Maastricht voor n gesprek
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2007, 07:42   #109
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Is toch een mooie trip naar het zuiden toe, met als beloning Maastricht...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2007, 11:40   #110
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Thumbs down Allemaal onzin die HM!

Of nou dr. Gho in Amsterdam of Natural Clinic in Maastricht het is allemaal onzin die HM(hairmultiplication).
Verder zielige vertoning die kliniek in Maastricht..

Naast die dr. Gho die al in de jaren negentig praatte over haarbanken etc..
en nog steeds veel te veel praat zijn er verder bijna géén mensen op deze wereldbol die zich hiermee bezich houden of hierin geloven!
Verder is er nog ene dr. Bazan(Mexicaanse variant van dr. gho!)
maar dit is echt allemaal sneeuw van gisteren!
Mensen worden wel nog aan het lijntje gehouden over onderzoeken van Intercytex & Aderens(Bosley) maar dit is alléén maar om de hoop levende te houden!

Wel een sticky interview met die haarclown van Gho hier op HaarWeb door ene Tiuri?
Diezelfde Tiuri werd vorige maand helemaal wild toen ik hier op het HaarWeb een mailtje deed over een nieuwe variant van Alpecin haargroeishampoo nou dat zegd wel genoeg over die Tiuri..
Zou beter een Interview kunnen doen met haarchirurgen die echt voor goede resultaten in de haarchirurgie zorgen maar nee liever dat domme gelul van die Dr. Blabla..
..zeg wanneer verdwijnd die rotzooi nou eens eindelijk mister Tiuri!

Verder reageer ik maar niet meer op berichten over HM of HST want ze zijn het echt niet waard!
Er zijn inmiddels genoeg haarklinieken die FUE haartransplantatie aanbieden in de Benelux..

Groet Hairobservator

Laatst gewijzigd door hairobservator; 23 maart 2007 om 12:02
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2007, 12:10   #111
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
Of nou dr. Gho in Amsterdam of Natural Clinic in Maastricht het is allemaal onzin die HM(hairmultiplication).
Verder zielige vertoning die kliniek in Maastricht..

Naast die dr. Gho die al in de jaren negentig praatte over haarbanken etc..
en nog steeds veel te veel praat zijn er verder bijna géén mensen op deze wereldbol die zich hiermee bezich houden of hierin geloven!
Verder is er nog ene dr. Bazan(Mexicaanse variant van dr. gho!)
maar dit is echt allemaal sneeuw van gisteren!
Mensen worden wel nog aan het lijntje gehouden over onderzoeken van Intercytex & Aderens(Bosley) maar dit is alléén maar om de hoop levende te houden!

Wel een sticky interview met die haarclown van Gho hier op HaarWeb door ene Tiuri?
Diezelfde Tiuri werd helemaal wild toen ik hier op het HaarWeb een mailtje deed over een nieuwe variant van Alpecin haargroeishampoo nou dat zegd wel genoeg over die Tiuri..
Zou beter een Interview kunnen doen met een haarchirurg die echt voor goede resultaten in de haarchirurgie zorgd maar nee liever dat domme gelul van die Dr. Blabla..
..zeg wanneer verdwijnd die rotzooi nou eens eindelijk mister Tiuri!

Verder reageer ik maar niet meer op berichten over HM want ze zijn het echt niet waard!
Er zijn inmiddels genoeg haarklinieken die FUE haartransplantatie doen in de Benelux..

Groet Hairobservator
Frenkie, als zelfbenoemd "haarexpert" zou je toch beter moeten weten.
Intercytex kan je niet met Gho vergelijken, verdiep je eens wat meer in de materie voordat je dingen gaat roepen.
ICX-TRC zit momenteel is de 2e fase van de clinical trials in Engeland.

De 1e fase is al een tijdje afgerond:
" Phase I : clinical testing of the safety of a treatment in healthy individuals. This is normally the first time a treatment is given to humans. In one or more clinical trials, safety, tolerability, dose range pharmacodynamic (action of a treatment on the body) and pharmacokinetic (the process by which a treatment is absorbed, distributed, metabolized, and eliminated by the body) profiles are investigated."

"Phase I clinical trials (safety) have been completed in seven volunteers at a single UK transplant centre. No safety issues have arisen and five out of the seven patients have shown increased hair numbers. Recruitment for Phase II clinical efficacy trial on patients with male pattern baldness has commenced in the UK with an initial cohort of up to 20 subjects which will be followed by variations in delivery technique in further similar sized cohorts. The trial is designed to demonstrate efficacy of ICX-TRC, the dosage regime and the delivery device. Preliminary data from this trial are expected during the first half of 2007."


Ik begrijp je ergens wel hoor, want stel je voor dat deze vorm van HM werkelijkheid word, dan zijn al je wannabe-chirurgen vrienden binnen no-time falliet. Tenzij ze overstappen op HM...
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2007, 23:37   #112
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Thread samengevoegd met 'Haar Stamcel Transplantatie'.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2007, 23:42   #113
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Bekijk bericht
Hoi Kevin en de rest,

sorry voor mijn late reactie [...] Als je dit belangrijk vindt is de methode van Gho wel een uitkomst ten opzichte van strip en misschien ook tov FUE
Hoi Roland. Is de tijd er rijp voor om ons nader te informeren? Of wil je nog even wachten?

Groet,
Mailman
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2007, 23:23   #114
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Is toch een mooie trip naar het zuiden toe, met als beloning Maastricht...
ik werk in mestreech en 3/4 van mijn familie is mestreechs...

beloning noem ik het absoluut niet

KOEMPELS!!!

maar goed, ik zie nogal positieve reacties op deze methode en ik heb eindelijk de luxe dat ik het kan betalen
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2007, 09:38   #115
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FearTheHair Bekijk bericht
ik werk in mestreech en 3/4 van mijn familie is mestreechs...

beloning noem ik het absoluut niet

KOEMPELS!!!

maar goed, ik zie nogal positieve reacties op deze methode en ik heb eindelijk de luxe dat ik het kan betalen
Koempels tref je daar niet aan...
En als je familie voor 3/4 mestreechs is: stakker .
Ik heb er ook jaren gewerkt, kom er graag terug, maar zou er nooit willen wonen!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2007, 10:18   #116
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Question Stamcellen?

Ben maar een leek maar wil toch even het volgende mededelen:

Ik geloof ten eerste nooit in het onstaan van HM(hairmultiplication) en dat wil ik nog wel even duidelijk maken hier! Hairmultiplication niet door dr. Gho, niet door dr. Bazan of Intercytex alias Bosley/Aderens het is allemaal alléén maar aan het lijntje houden hoop doet leven..

Maar als een haarwortel nu eventueel toch verdeeld kan worden in verschillende stamcellen laten we daar in onze wildste fantasie dan toch maar even vanuit gaan, deze individuele haarstamcellen zouden dan weer een "normaal" haartje moeten kunnen gaan produceren dan kan deze toch nooit lang groeien want dit haartje bestaat maar uit één stamcel of meerdere stamcellen!?

Want die meerdere stamcellen in een haarwortel die zorgen er toch voor dat dit haartje een leven lang zich zal vernieuwen na uitval en deze zorgen dan toch weer voor directe nieuwe hergroei door één van deze andere haarstamcellen dat is toch de haarcyclus of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

Heb net nog eens het interview met die Gho doorgelezen en hoe meer ik het doorlees hoe meer ONZIN ik het vind! Al deze nieuwe instrumenten en blablabla.. De mensen van de USA haarwebsites vinden dit inmiddels ook raar hè? Dan die verklaring over het failliet gaan van zijn Gho kliniek? Ik weet hoe het zit maar ik zal hem deze keer matsen en me stil houden!

Het is gewoon een haarprutser en HaarWeb moet zich schamen voor dit Interview en het moet eigenlijk verwijderd worden vanwege misleiding! Verder is er op Aruba nooit behandeld dit was alléén maar show!

Jaapie is een jonge universteitsman weet ik inmiddels en die zou mij hier toch een antwoord op moeten kunnen geven? Met die Gho heb ik al eens gepraat en die draait er alléén maar omheen en blijft maar doorpraten.. Hoeveel stamcellen heeft een Haar? Kan één stamcel een leven lang haar gaan produceren?

Verder blijft ook HM-haartransplantatie handwerk en dan blijven toch dezelfde topppers altijd de toppers in de haarchirurgie! Als goede haartransplanteur of haarchirurg wordt je geboren net als een goede voetballer, je hebt het talent of je hebt het niet!

Groet Hairobservator

Er is wat verdwenen uit deze thread daarom even dit laatste berichtje over HM
van Hairobservator want deze geloofd meer in HR(hairregeneration)!
Zijn Rehair methode met REFUE hairtransplants geeft meer hoop
in de "nieuwe haarchirurgie" dan hairmultiplication ooit heeft gebracht..

Laatst gewijzigd door hairobservator; 25 maart 2007 om 11:51
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2007, 16:21   #117
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Waar zijn mijn en hairobservators berichten naartoe?
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2007, 16:35   #118
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Waar zijn mijn en hairobservators berichten naartoe?
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=10862&page=10
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2007, 19:04   #119
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
goed,

ben vorige week naar maastricht gegaan voor een consultgesprek. Het voelde niet relaxed om zo'n hairclinic te bezoeken en natuurlijk kwam ik meteen een bekende tegen toen ik binnenliep (er wordt verbouwd).

Ik werd opgevangen door een vrouwelijke verpleegkundige die zelf ook de haarstamcellen eruit haalt en met zown pennetje erin propt.
Ik geloof toch wel in de techniek. Ik geloof ook wel dat het haar wat erin gezet wordt blijft zitten.

Echter, ik weet het nog niet zeker.
Het kost veel geld, je moet er echt een week voor vakantie nemen en ik wordt ooit weer kaler zodat ik gewoon terug moet gaan om het "gat" wederom op te vullen.

Ook vraag ik me af hoe die nieuwe haren dan uit komen te zien. Ik had dik jaar geleden alopecia areata (kale plek op mijn hoofd) en mijn nieuwe haar was echt dons haar en nog steeds voelt die plek niet zo sterk aan als de rest van mn haar.



kortom.... ik twijfel...!
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2007, 19:07   #120
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Mijn advies is: in geval van twijfel niet doen. Je hebt nog tijd zat!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.