Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 april 2012, 09:37   #1
Rikkerd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2012
Berichten: 36
Proscar bestellen

Hey haarwebleden

Ik vroeg me af op welke site ik proscar van Merck of een ander betrouwbaar merk kan bestellen voor een voordelige prijs. En waar ik met internet bankieren kan betalen, want heb namelijk geen creditcard. Kan iemand me raad geven?
Rikkerd is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2012, 13:31   #2
Djengo90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Berichten: 9
ik heb het gister bij dokter-online.nl besteld van proscar, hij is vandaag goedgekeurd.
Djengo90 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2012, 09:46   #3
partymarty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2012
Berichten: 14
Wat heb jij bij dokteronline ingevuld? dat het om een prostaatprobleem ging, of dat het om haaruitval ging?
partymarty is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2012, 23:53   #4
Djengo90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partymarty Bekijk bericht
Wat heb jij bij dokteronline ingevuld? dat het om een prostaatprobleem ging, of dat het om haaruitval ging?
alles eerlijk ingevuld en bij opmerking gezet dat mijn dokter AGA had geconstateerd en dat ik daarom een half jaar lang proscar wilden proberen en dat ik daarom 2x 28 (5mg) pillen wou
Djengo90 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2012, 13:04   #5
Hair101
HaarWeb lid
 
Hair101's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2011
Berichten: 59
Inhouse pharmacy?
Hair101 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2012, 13:30   #6
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Waarom probeer je het niet op recept bij je huisarts te krijgen? Mijn apotheek is goedkoper dan de meeste webshops die ik heb gezien. €7,- voor 30stuks.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 21:31   #7
Jonathan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Rotterdam, Nederland
Berichten: 24
Wat raar. Ik heb vandaag 2 bestellingen geplaatst omdat de eerste AFGEKEURD is. Bij opmerkingen heb ik gezegd dat ik het middel al 2 jaar lang slik met zeer goede resultaten en ik kreeg van de arts te horen dat hij het "begrijpt" maar dat het illegaal voor hem is om me proscar voor te schrijven en dat ik maar propecia moest kopen. Het is de 2e keer dat het me gebeurt eigenlijk, dat een bestelling afgekeurd wordt...is er een andere website behalve dokteronline waar je echte proscartabletten kunt bestellen?
Jonathan is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2012, 11:21   #8
Djengo90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Berichten: 9
ik zou niet zeggen dat je eigen huisarts het niet wil doen omdat het volgens hem illegaal is om proscar voor te schrijven. Zou zo een dokteronline-dokter kunnen afschrikken misschien.

Als er enige twijfel bestaat over het al dan niet voorschrijven van een medicijn zullen ze altijd zeggen ga maar naar je eigen dokter. En als jouw dokter zegt dat het niet mag zullen zij het zeker niet doen denk ik.

Laatst gewijzigd door Djengo90; 26 juni 2012 om 11:23
Djengo90 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2012, 23:08   #9
hair01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2012
Berichten: 3
Finasteride voor vrouwen

Hallo,

Zoals jullie misschien weten is het voorschrijven van finasteride aan vrouwen afgeschaft. Ik zat aan de finasteride en ben nu gestopt omdat het niet meer voor mij voorgeschreven wordt. Erg vervelend op zn zachtst uitgedrukt. Maar weet iemand een betrouwbare website waar je proscar 5mg of propecia 5 mg kan kopen?

Ik heb gekeken op unitedpharmacies, maar je moet hen eerst contacten om te vragen of het beschikbaar is, daarnaast had ik gelezen dat veel mensen die daar hebben besteld hun creditcard moesten blokkeren vanwege fraude.
Er zijn zoveel online pharmacies, maar weet echt niet welke ik kan vertrouwen. Deze hele situatie maakt alles zo moeilijk! Dus ik hoop dat de ervaren mensen mij advies kunnen geven.

Zijn er trouwens andere vrouwen in een soort gelijke situatie? Hoe komen jullie nu aan finasteride?
hair01 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2012, 10:04   #10
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hair01 Bekijk bericht
Hallo,

Zoals jullie misschien weten is het voorschrijven van finasteride aan vrouwen afgeschaft. Ik zat aan de finasteride en ben nu gestopt omdat het niet meer voor mij voorgeschreven wordt. Erg vervelend op zn zachtst uitgedrukt. Maar weet iemand een betrouwbare website waar je proscar 5mg of propecia 5 mg kan kopen?

Ik heb gekeken op unitedpharmacies, maar je moet hen eerst contacten om te vragen of het beschikbaar is, daarnaast had ik gelezen dat veel mensen die daar hebben besteld hun creditcard moesten blokkeren vanwege fraude.
Er zijn zoveel online pharmacies, maar weet echt niet welke ik kan vertrouwen. Deze hele situatie maakt alles zo moeilijk! Dus ik hoop dat de ervaren mensen mij advies kunnen geven.

Zijn er trouwens andere vrouwen in een soort gelijke situatie? Hoe komen jullie nu aan finasteride?
ik heb onlangs wat besteld bij united pharmacies en vooralsnog geen problemen ondervonden. voorlopig is mijn cc ook niet geplunderd. Wellicht heeft iemand anders ook nog andere betrouwbare websites..?

als je in zuid-europa op vakantie (turkije bijvoorbeeld) bent, kan je daar ook eens langs een apotheek lopen. Goedkoop en zonder recept 5mg te verkrijgen. Ik heb het via via ook uit Turkije geregeld, omdat mijn huisarts alleen de 1mg wilde voorschrijven, wat veel duurder is
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2012, 11:08   #11
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Klopt ik loop er dadelijk binnen om mijn bestelling op te halen!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2012, 15:31   #12
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik heb nog een ongeopend doos proscar liggen van de apotheek. Wil hem best weg doen voor 30 euro maar ook niet minder. Als je het wel op recept krijgt is het 3 x zo goedkoop. Voor mij is het gratis maja ik ben ermee gestopt.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2017, 13:39   #13
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Reclame
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2017, 11:46   #14
glders
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Hallo,
Beste prijs op de proscar met snelle levering, kunt u een apotheek zeer effectief te vinden!
glders is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2017, 14:23   #15
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Reclame. En Google Translate
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.