Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 september 2019, 10:54   #1
Vikash
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Thumbs up Dr Cinik haartransplantatie Instanbul

Beste lezers,

Via deze weg wil ik mijn ervaring delen met julle. ?n Januari 2019 heb ik contact gehad met Arzu over een haartransplantatie. Via WhatsApp hebben wij meerdere telefoontjes met elkaar gevoerd en heeft zij mij haarfijn uitgelegd wat mij te wachten stond.

?k heb besloten om in september in hetzelfde jaar mijn transplantatie te laten doen. Arzu heeft mij ook geholpen met het vinden van tickets eigenlijk van A tot Z. Na het landen werd ik door een V?P opgehaald vanaf het vliegveld en gebracht naar mijn hotel.

De volgende dag na het ontbijt werd ik opgehaald, wederom door een V?P bus en naar het kliniek toegebracht en hier heb ik mijn lieftallige contactpersoon voor het eerst gezien. Na alle tijden na het telefoon was het toch fijn om elkaar voor het eerst te zien. Arzu heeft mij daarna een planning gegeven wat mij te wachten staat.

Als eerste heb ik mijn bloed laten prikken, dit is gedaan om te kijken of ik geschikt ben voor de operatie. Het bloed wordt later gebruikt voor PRP. Bloed prikken was voor mij pijnloos.

Daarna zijn we naar Dr. Cinik gegaan en hij heeft de haarlijn getekend en gekeken hoeveel grafts er mogelijk zou kunnen zijn om te transplanteren. Nadat ik akkoord ben gegaan met mijn haarlijn zijn wij gegaan naar administratie.

Dr. Cinik is een vlot persoon, ?k voelde mij heel kalm bij hem, ik was eerlijk gezegd ook wel wat gestrest daarvoor natuurlijk.

Na de administratie is eigenlijk mijn operatie begonnen. ?k heb gekozen voor de pijnloze anesthesie omdat ik ben op zich niet bang voor naalden maar ik vond het geen fijn gevoel om pijn op mijn hoofd te hebben en dit kan ik jullie zeer aanraden om dit ook te gaan doen. Want je voelt er niks van.

Drie kwart van de operatie heb ik geslapen, dat was heerlijk, ik werd hierdoor echt ontspannen wakker.

Nadat ik anesthesie heb gehad hebben ze grafts bij mijn achterhoofd gehaald, daarna kanalen geopend en daarna grafts bij de baard en borst gepakt. ?n totaal waren dit er 4500. Vervolgens zijn ze alle grafts gaan plaatsen.

Na de operatie voelde ik mij suf maar ook hierin werd ik begeleidt door de dokter en door Arzu om de trap af te lopen.

Na de operatie heeft Arzu de medicatie uitgelegd hoe ik deze moest innemen en de shampoo’s die ik moet gebruiken voor de komende week. Volgende dag ben ik teruggekomen, hier werd het verband weggehaald en de donorgebied schoongemaakt, Dr. Cinik heeft naar het donorgebied gekeken en was hier zeer tevreden over,. Dit gat mij natuurlijk een goed indruk van de situatie. Wederom foto’s gemaakt, band om gehad tegen zwelling en daarna nog de vitamines meegekregen.

Deze zelfde dag ben ik ook weer teruggevlogen naar Nederland.

Hebben jullie vragen over mijn ervaring? Aarzel niet om contact op te nemen, ik zal zo snel mogelijk reageren hierop, ik kan jullie foto’s laten zien en jullie eventuele vragen beantwoorden.
?n plaats van te twijfelen, onderga gewoon deze operatie, dat heb ik ook gedaan en ik ben er heel erg blij mee.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20190905-WA0049.jpg‎ (149,5 KB, 104x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20190905-WA0045.jpg‎ (133,4 KB, 84x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20190905-WA0033.jpg‎ (142,9 KB, 81x gelezen)
Bestandstype: jpg 20190907_095235.jpg‎ (141,8 KB, 114x gelezen)
Vikash is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2019, 13:55   #2
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
hoeveel tijd heeft dit in beslag genomen 4500 grafts plukken en plaatsen is niet min op 1 dag.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2019, 14:13   #3
Vikash
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
hoeveel tijd heeft dit in beslag genomen 4500 grafts plukken en plaatsen is niet min op 1 dag.
De totale tijd van de operatie was 10 uur, er zijn continue 2 man bezig geweest.
Vikash is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2019, 15:29   #4
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vikash Bekijk bericht
Beste lezers,

Via deze weg wil ik mijn ervaring delen met julle. ?n Januari 2019 heb ik contact gehad met Arzu over een haartransplantatie. Via WhatsApp hebben wij meerdere telefoontjes met elkaar gevoerd en heeft zij mij haarfijn uitgelegd wat mij te wachten stond.

?k heb besloten om in september in hetzelfde jaar mijn transplantatie te laten doen. Arzu heeft mij ook geholpen met het vinden van tickets eigenlijk van A tot Z. Na het landen werd ik door een V?P opgehaald vanaf het vliegveld en gebracht naar mijn hotel.

De volgende dag na het ontbijt werd ik opgehaald, wederom door een V?P bus en naar het kliniek toegebracht en hier heb ik mijn lieftallige contactpersoon voor het eerst gezien. Na alle tijden na het telefoon was het toch fijn om elkaar voor het eerst te zien. Arzu heeft mij daarna een planning gegeven wat mij te wachten staat.

Als eerste heb ik mijn bloed laten prikken, dit is gedaan om te kijken of ik geschikt ben voor de operatie. Het bloed wordt later gebruikt voor PRP. Bloed prikken was voor mij pijnloos.

Daarna zijn we naar Dr. Cinik gegaan en hij heeft de haarlijn getekend en gekeken hoeveel grafts er mogelijk zou kunnen zijn om te transplanteren. Nadat ik akkoord ben gegaan met mijn haarlijn zijn wij gegaan naar administratie.

Dr. Cinik is een vlot persoon, ?k voelde mij heel kalm bij hem, ik was eerlijk gezegd ook wel wat gestrest daarvoor natuurlijk.

Na de administratie is eigenlijk mijn operatie begonnen. ?k heb gekozen voor de pijnloze anesthesie omdat ik ben op zich niet bang voor naalden maar ik vond het geen fijn gevoel om pijn op mijn hoofd te hebben en dit kan ik jullie zeer aanraden om dit ook te gaan doen. Want je voelt er niks van.

Drie kwart van de operatie heb ik geslapen, dat was heerlijk, ik werd hierdoor echt ontspannen wakker.

Nadat ik anesthesie heb gehad hebben ze grafts bij mijn achterhoofd gehaald, daarna kanalen geopend en daarna grafts bij de baard en borst gepakt. ?n totaal waren dit er 4500. Vervolgens zijn ze alle grafts gaan plaatsen.

Na de operatie voelde ik mij suf maar ook hierin werd ik begeleidt door de dokter en door Arzu om de trap af te lopen.

Na de operatie heeft Arzu de medicatie uitgelegd hoe ik deze moest innemen en de shampoo’s die ik moet gebruiken voor de komende week. Volgende dag ben ik teruggekomen, hier werd het verband weggehaald en de donorgebied schoongemaakt, Dr. Cinik heeft naar het donorgebied gekeken en was hier zeer tevreden over,. Dit gat mij natuurlijk een goed indruk van de situatie. Wederom foto’s gemaakt, band om gehad tegen zwelling en daarna nog de vitamines meegekregen.

Deze zelfde dag ben ik ook weer teruggevlogen naar Nederland.

Hebben jullie vragen over mijn ervaring? Aarzel niet om contact op te nemen, ik zal zo snel mogelijk reageren hierop, ik kan jullie foto’s laten zien en jullie eventuele vragen beantwoorden.
?n plaats van te twijfelen, onderga gewoon deze operatie, dat heb ik ook gedaan en ik ben er heel erg blij mee.
4500 grafts is een mooi aantal voor jou, je had namelijk nog wel een beetje haar bovenop. Ik denk dat jij een mooie dichtheid krijgt. Maar ga je ook nog iets gebruiken( Minoxidil/Finasteride)om jou eigen haar te behouden?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 01:50   #5
Vikash
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
4500 grafts is een mooi aantal voor jou, je had namelijk nog wel een beetje haar bovenop. Ik denk dat jij een mooie dichtheid krijgt. Maar ga je ook nog iets gebruiken( Minoxidil/Finasteride)om jou eigen haar te behouden?
Beste Michael,

Vanuit de kliniek heb ik: saw palmetto en bioton gekregen. Dit zijn dan ook de enige medicatie die ik zal gebruiken
Lees toch best wel vaak dat mensen bijwerkingen hebben met finastride.
Vikash is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 11:46   #6
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vikash Bekijk bericht
Beste Michael,

Vanuit de kliniek heb ik: saw palmetto en bioton gekregen. Dit zijn dan ook de enige medicatie die ik zal gebruiken
Lees toch best wel vaak dat mensen bijwerkingen hebben met finastride.
Ok. Hopen dat jij je eigen haar daarnee zoveel mogelijk kunt behouden dan.
Succes met de groei in ieder geval!
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 11:57   #7
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Lijkt er op dat we weer een fake review te pakken hebben!
zyzzalive is nu online   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 12:49   #8
Kroeshaar1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Zojuist onze foto geplaatst onder kroeshaar
Kroeshaar1 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 15:38   #9
Vikash
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kroeshaar1 Bekijk bericht
Zojuist onze foto geplaatst onder kroeshaar
Hahaha bedankt voor de foto!
Vikash is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 15:39   #10
Vikash
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Ok. Hopen dat jij je eigen haar daarnee zoveel mogelijk kunt behouden dan.
Succes met de groei in ieder geval!
Iets hope so
Vikash is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 15:39   #11
Vikash
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Lijkt er op dat we weer een fake review te pakken hebben!
En waar baseer jij dat op ?
Vikash is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2019, 13:03   #12
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
weer hetzelfde toetsenbord gebruikt?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2019, 22:15   #13
Najim
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Weet je ook hoeveel enkel van het hoofd?
Najim is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2019, 15:43   #14
Tombarber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Hoe ziet het er nu uit?
Tombarber is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2019, 18:39   #15
Vikash
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door najim Bekijk bericht
weet je ook hoeveel enkel van het hoofd?
4000
Vikash is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.