Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 september 2021, 12:19   #1
Mysterieus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2020
Berichten: 8
Geslacht:
Nieuw haar of stervend haar?

Beste allen,

Sinds eind februari slik ik elke dag 1.0mg finasteride. Wat betreft mijn haarsituatie: bij mij is er sprake van inhammen (gevorderde). Verder heb ik al mijn haar nog. Volgens mij heb ik de nodige shedding ook gehad, maar ik moet eerlijk zijn: ik had eerder nooit echt op mijn verloren haren gelet, slechts het patroon op mijn hoofd. Vandaag bij de kapper merkte mijn kapster aan de voorgrens van mijn haarlijn allerlei - zoals zij verwoordde - nieuwe haren. Eigenlijk vervelend, want het waren van die kleinere partjes aan haren waar je niks mee kan. Ik dacht echter dat mijn linkerinham erger is geworden en dat de finasteride helemaal niet niet werkt.

Kortom, mijn vraag: kun je het verschil zien tussen zwakke korte haren die ten onder gaan en nieuwe haren? Nb. Ik geloof niet dat de voorkant naar achteren was of is geschoven.

Hopelijk kan iemand mij het verlossende antwoord geven.
Mysterieus is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2021, 00:26   #2
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysterieus Bekijk bericht
Beste allen,

Sinds eind februari slik ik elke dag 1.0mg finasteride. Wat betreft mijn haarsituatie: bij mij is er sprake van inhammen (gevorderde). Verder heb ik al mijn haar nog. Volgens mij heb ik de nodige shedding ook gehad, maar ik moet eerlijk zijn: ik had eerder nooit echt op mijn verloren haren gelet, slechts het patroon op mijn hoofd. Vandaag bij de kapper merkte mijn kapster aan de voorgrens van mijn haarlijn allerlei - zoals zij verwoordde - nieuwe haren. Eigenlijk vervelend, want het waren van die kleinere partjes aan haren waar je niks mee kan. Ik dacht echter dat mijn linkerinham erger is geworden en dat de finasteride helemaal niet niet werkt.

Kortom, mijn vraag: kun je het verschil zien tussen zwakke korte haren die ten onder gaan en nieuwe haren? Nb. Ik geloof niet dat de voorkant naar achteren was of is geschoven.

Hopelijk kan iemand mij het verlossende antwoord geven.
Mét foto is dat al lastig, zonder foto kan echt niemand je hier helpen vrees ik.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2021, 10:25   #3
Mysterieus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2020
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
Mét foto is dat al lastig, zonder foto kan echt niemand je hier helpen vrees ik.
Dat kan ik begrijpen. In dat geval zal de volgende kapperafspraak waarschijnlijk meer helderheid geven.

Dank!
Mysterieus is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2021, 13:23   #4
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik vermoed (maar weet het niet zeker), dat als het als dons blijft aanvoelen, dit stervende haren zijn. Worden ze echter hard en stekelig, dan mag je denk wel voorzichtig gaan juichen
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2021, 10:03   #5
Simoneooievaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2021
Berichten: 1
Geslacht:
haaruitval

Ik ben sinds kort tegen het probleem van haar gelopen. Zwaar haaruitval en alsof dat niet genoeg was ook een hele slechte huid. Nu moet ik erbij zeggen dat ik een aantal weken geleden ben bevallen dus het zou daarmee te maken kunnen hebben. Ik wil liever iets natuurlijks proberen, heeft iemand iets aan te raden? Ik heb dit product online gevonden, maar ik heb nooit een supplement ingenomen voor zo'n probleem dus ik weet het niet zo goed...
Simoneooievaar is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.