Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juli 2011, 00:13   #1
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
FUE 2300 grafts bij ProhairClinic

Dag iedereen

Maandag en dinsdag onderga ik bij Prohairclinic in Wilrijk een FUE van ongeveer 2300 grafts voor voorkant: haarlijn, inhammen en midvoor. De kruin wordt heel geleidelijk aan ook wat dunner, maar daar wacht ik nog mee.

Ik slik finasteride en gebruikte tot een maand geleden minoxidil. Die laatste mag ik tot oneveer 2 weken na de ht niet gebruiken.

Ik heb net enkele foto's laten maken, zodat jullie kunnen zien hoe het er op dit moment uitziet. Het lukt me tot nu toe niet om ze te uploaden, maar dat zal wel aan mij liggen.

De haarlijn laat ik niet verlagen. Je weet maar nooit ... . Als de haaruitval nadien verder gaat, dan zal ik blij ijn met deze beslissing. Zoiets valt natuurlijk niet te voorspellen.

Gaandeweg kunnen jullie hier de foto's van de vorderingen verwachten.

Maandag word ik dus om 8 uur in Wilrijk verwacht. Ik overnacht dan in Wilrijk zelf in een huurhuisje. Op die manier hoef ik niet onder de mensen te komen met al die wondjes en, eventueel, een gezwollen aangezicht.

Ik moet zeggen dat ik er schrik voor heb, maar ik moet gewoon even doorbijten. Bovendien heb ik hier op het forum al heel veel goeds van Prohairclinic mogen lezen. Ik ben er dus eigenlijk vrij zeker van dat het resultaat goed zal zijn. De grootste zorg zijn de eventuele reacties achteraf. Ik hoop alsnog dat ik nadien tegen niemand hoef te vertellen dat ik een ht heb gehad ... . Of dat ijdele hoop is, valt natuurlijk af te wachten.

Duim dus maar voor mij.

Groetjes

Ben79
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2011, 10:48   #2
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Dag iedereen

Maandag en dinsdag onderga ik bij Prohairclinic in Wilrijk een FUE van ongeveer 2300 grafts voor voorkant: haarlijn, inhammen en midvoor. De kruin wordt heel geleidelijk aan ook wat dunner, maar daar wacht ik nog mee.

Ik slik finasteride en gebruikte tot een maand geleden minoxidil. Die laatste mag ik tot oneveer 2 weken na de ht niet gebruiken.

Ik heb net enkele foto's laten maken, zodat jullie kunnen zien hoe het er op dit moment uitziet. Het lukt me tot nu toe niet om ze te uploaden, maar dat zal wel aan mij liggen.

De haarlijn laat ik niet verlagen. Je weet maar nooit ... . Als de haaruitval nadien verder gaat, dan zal ik blij ijn met deze beslissing. Zoiets valt natuurlijk niet te voorspellen.

Gaandeweg kunnen jullie hier de foto's van de vorderingen verwachten.

Maandag word ik dus om 8 uur in Wilrijk verwacht. Ik overnacht dan in Wilrijk zelf in een huurhuisje. Op die manier hoef ik niet onder de mensen te komen met al die wondjes en, eventueel, een gezwollen aangezicht.

Ik moet zeggen dat ik er schrik voor heb, maar ik moet gewoon even doorbijten. Bovendien heb ik hier op het forum al heel veel goeds van Prohairclinic mogen lezen. Ik ben er dus eigenlijk vrij zeker van dat het resultaat goed zal zijn. De grootste zorg zijn de eventuele reacties achteraf. Ik hoop alsnog dat ik nadien tegen niemand hoef te vertellen dat ik een ht heb gehad ... . Of dat ijdele hoop is, valt natuurlijk af te wachten.

Duim dus maar voor mij.

Groetjes

Ben79

K weet als geen ander hoe je je voelt, best spannend allemaal he, maar k weet zeker dat t goed komt met je
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2011, 12:20   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Maandag word ik dus om 8 uur in Wilrijk verwacht. Ik overnacht dan in Wilrijk zelf in een huurhuisje. Op die manier hoef ik niet onder de mensen te komen met al die wondjes en, eventueel, een gezwollen aangezicht.

Ik moet zeggen dat ik er schrik voor heb, maar ik moet gewoon even doorbijten. Bovendien heb ik hier op het forum al heel veel goeds van Prohairclinic mogen lezen. Ik ben er dus eigenlijk vrij zeker van dat het resultaat goed zal zijn. De grootste zorg zijn de eventuele reacties achteraf. Ik hoop alsnog dat ik nadien tegen niemand hoef te vertellen dat ik een ht heb gehad ... . Of dat ijdele hoop is, valt natuurlijk af te wachten.
Slim om heel dichtbij te overnachten! Voor zwellingen hoef je nog niet bang te zijn hoor, die komen niet de eerste dag al en die wondjes zijn niet echt pijnlijk, maar vooral vervelend. Je bent ook in een vreemde omgeving, dus doet het er niet zo toe wat anderen mensen denken als ze je zien ... je ziet ze toch nooit meer

De behandeling zelf valt ook mee hoor. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar het was meer ongemak dan pijn. Je slaat je er wel doorheen!

Om foto's de laten zien moet je bij het tikken van een bericht (door middel van de quote-knop, of via 'snel reageren' onder 'meer opties') 10 cm onder het tekstvenster waarin je klikt op de knop 'beheer bijlagen' klikken. Daar kun je foto's uploaden.

Je kunt misschien mijn blog eens lezen bij de eerste ingreep. Ik heb de ingreep voor de buitenwereld verborgen kunnen houden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2011, 21:36   #4
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Bedankt voor de bemoedigende woorden.

Ik ben nu aangekomen in de B&B in Wilrijk.

De TV doet het al niet, pfff ... .

Ik kruip vroeg onder de wol vanavond want morgen moet ik er weer vroeg uit. Dan na het ontbijt met de fiets naar de kliniek in Wilrijk.

I'll keep you posted.
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2011, 22:06   #5
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Lekker uitgerust de dag in kan enorm helpen. Zorg voor een niet te zwaar ontbijt (je ligt lang op je buik) en neem lekker nog een chocoladereep of Mars voor je begint. Wat extra suiker in je bloed kan geen kwaad en het maakt je weerbaarder tegen ongemak.

Ik ben benieuwd hoe het verloopt. Toevallig ben ik morgen ook even in Wilrijk aan het eind van de ochtend (vooruitgang laten zien en met iemand mee op consult) ... als ik chaotische taferelen aantref, dan weet ik wie de oorzaak was
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2011, 00:22   #6
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Haha, inderdaad ...

Als je een hoop gekrijs hoort, alsof er een varken geslacht wordt, dan ben ik dat hoogstwaarschijnlijk. ZONDER TWIJFEL!!!
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2011, 17:19   #7
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Haha, inderdaad ...

Als je een hoop gekrijs hoort, alsof er een varken geslacht wordt, dan ben ik dat hoogstwaarschijnlijk. ZONDER TWIJFEL!!!
Ik hoorde wel rare geluiden tijdens mijn consult vandaag hahaha just kidding.
Vandaag dus een consult gehad (en op termijn ook op de slachtbank daar) jij iets gehoord Anthonieh???
Veel succes Ben79 en je bent niet de enige die zo zenuwachtig is hoor dat staat garant!.
2300grafts is een hoop maar zal iedergeval een aardig verbeterend resultaat geven al weet ik niet wat jouw norwood kaalheid is?
Mijn inschatting was 2000grafts trouwens.
Grtz jordy
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2011, 22:49   #8
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Dag iedereen

Ik vind het moeilijk om precies te bepalen wat nu mijn exacte NW- schaal is.

Ik vermoed NW 2 à NW 3.

Vandaag dus behandeld en net terug thuis.

Ze hebben beslist om alles in 1 keer te doen en niet, zoals eerder afgesproken, verspreid over 2 dagen. Zo ben ik er in een klap vanaf.

Ik ben echt BLIJ dat ik huis ben. De B&B viel niet goed mee en ik heb afgelopen nacht geen oog toegedaan: ander bed, enkele beglazing, ligging aan een rijksweg met heel veel verkeer, en dan de gedachte van de ht die de hele nacht door mijn hoofd spookte.

Hoe het is gegaan? Ik kan HEEL kort zijn: alle mogelijkse verwachtingen werden overtroffen. Wat een professioneel team!!!

Als ik 1 euro kreeg telkens ze 'Gaat het?' vroegen, dan zou ik waarschijnlijk de kostprijs al terugverdiend hebben ... . Zo bezorgd zijn ze.

Veel pijn heb ik niet gevoeld. Hier en daar een prik, maar zij vonden dat blijkbaar erger dan ikzelf ... . (Als ik zou zeggen dat ik zelfs meermaals in slaap ben gevallen tijdens de ht en dat ik mezelf zelfs heb 'wakkerGESNURKT', dan zou natuurlijk toch geen kat me geloven ... . Gelukkig maar ... . Hehe die meisjes moeten nogal gelachen hebben.)

Ik zal proberen op mijn profiel een soort dagboek met foto's te zetten, voor degenen die het ook overwegen en ook om achteraf te kunnen vergelijken e.d. Ik moet wel nog eerst even kijken hoe dat in zijn werk gaat.

Nu is de verdoving nagenoeg uitgewerkt en begint mijn hoofd te 'kloppen'. Echt geen prettig gevoel, maar dat zal wel overgaan.

Om tien uur, binnen een kwartiertje dus, mag ik een dafalgan nemen. Dat zal de pijn verlichten.

Enneuh ... wie sprak er over zwellingen die pas na 3 dagen optreden ... ? Die van mij zijn er dan in elk geval HEEL vroeg bij ... NU AL. Straks kan ik meespelen in de X files ... in de hoofdrol dan nog.

En dan hopen dat ik vannacht beter slaap en dat ik niet woel of zo.

Zo snel als ik kan vinden jullie meer informatie in mijn profiel.

Groetjes en bedankt voor de persoonlijke berichten. Dat doet een mens echt goed.

Ben79
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2011, 22:54   #9
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Dag iedereen

Ik vind het moeilijk om precies te bepalen wat nu mijn exacte NW- schaal is.

Ik vermoed NW 2 à NW 3.

Vandaag dus behandeld en net terug thuis.

Ze hebben beslist om alles in 1 keer te doen en niet, zoals eerder afgesproken, verspreid over 2 dagen. Zo ben ik er in een klap vanaf.

Ik ben echt BLIJ dat ik huis ben. De B&B viel niet goed mee en ik heb afgelopen nacht geen oog toegedaan: ander bed, enkele beglazing, ligging aan een rijksweg met heel veel verkeer, en dan de gedachte van de ht die de hele nacht door mijn hoofd spookte.

Hoe het is gegaan? Ik kan HEEL kort zijn: alle mogelijkse verwachtingen werden overtroffen. Wat een professioneel team!!!

Als ik 1 euro kreeg telkens ze 'Gaat het?' vroegen, dan zou ik waarschijnlijk de kostprijs al terugverdiend hebben ... . Zo bezorgd zijn ze.

Veel pijn heb ik niet gevoeld. Hier en daar een prik, maar zij vonden dat blijkbaar erger dan ikzelf ... . (Als ik zou zeggen dat ik zelfs meermaals in slaap ben gevallen tijdens de ht en dat ik mezelf zelfs heb 'wakkerGESNURKT', dan zou natuurlijk toch geen kat me geloven ... . Gelukkig maar ... . Hehe die meisjes moeten nogal gelachen hebben.)

Ik zal proberen op mijn profiel een soort dagboek met foto's te zetten, voor degenen die het ook overwegen en ook om achteraf te kunnen vergelijken e.d. Ik moet wel nog eerst even kijken hoe dat in zijn werk gaat.

Nu is de verdoving nagenoeg uitgewerkt en begint mijn hoofd te 'kloppen'. Echt geen prettig gevoel, maar dat zal wel overgaan.

Om tien uur, binnen een kwartiertje dus, mag ik een dafalgan nemen. Dat zal de pijn verlichten.

Enneuh ... wie sprak er over zwellingen die pas na 3 dagen optreden ... ? Die van mij zijn er dan in elk geval HEEL vroeg bij ... NU AL. Straks kan ik meespelen in de X files ... in de hoofdrol dan nog.

En dan hopen dat ik vannacht beter slaap en dat ik niet woel of zo.

Zo snel als ik kan vinden jullie meer informatie in mijn profiel.

Groetjes en bedankt voor de persoonlijke berichten. Dat doet een mens echt goed.

Ben79
He heel goed om te horen!!! en ben echt benieuwd naar jouw voor en na foto's mocht je er ooit behoefte aan hebben.
En leuk dat je je verhaal iedergeval neerzet hier ik was al zenuwachtig voor het consult vandaag bij prohair laat staan de Ht zelf en heb je niet horen krijzen dus zal reuze meegevallen zijn dan
Goed iedergeval om te horen dat het achteraf dus allemaal reuze mee gevallen is!! krijg ik ook weer wat meer rust van binnen
Nu kan je genieten en wachten tot het mooie resultaat,zal alleen maar beter worden nu ga ik vanuit

Laatst gewijzigd door jord-y; 4 juli 2011 om 22:57
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2011, 23:01   #10
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Nou ... genieten doe ik nu absoluut nog niet. Het begint nu stilaan pijn te doen omdat de verdoving is uitgewerkt. Net een dafalgan ingenomen, maar je mag daar niet veel van nemen, omdat er 6 uur tussen elk tablet moet zitten.
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 15:44   #11
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Dag iedereen

Dag 1 na de behandeling.

Veel pijn heb ik niet en zelfs de zwellingen van gisteren zijn nagenoeg weggetrokken.

Meer informatie vind je op mijn weblog. Foto's volgen zo snel ik uitgevist heb hoe ik die kan toevoegen.
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 17:51   #12
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
De voor- en nafoto's heb ik al in mijn profiel gezet, in het fotoalbum.

Groetjes

Ben79

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
He heel goed om te horen!!! en ben echt benieuwd naar jouw voor en na foto's mocht je er ooit behoefte aan hebben.
En leuk dat je je verhaal iedergeval neerzet hier ik was al zenuwachtig voor het consult vandaag bij prohair laat staan de Ht zelf en heb je niet horen krijzen dus zal reuze meegevallen zijn dan
Goed iedergeval om te horen dat het achteraf dus allemaal reuze mee gevallen is!! krijg ik ook weer wat meer rust van binnen
Nu kan je genieten en wachten tot het mooie resultaat,zal alleen maar beter worden nu ga ik vanuit
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 18:38   #13
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ziet er super uit, Ben. Mooie haarlijn, nu afwachten.

Om op je eerdere vraag terug te komen, je viel in de schaal NW 2A.

Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 18:46   #14
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
Ziet er mooi uit hoor

Succes met je herstel Ben!
chopper69 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 20:55   #15
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
De voor- en nafoto's heb ik al in mijn profiel gezet, in het fotoalbum.

Groetjes

Ben79
Heyhey ziet er netjes uit en vrij snel dan dat je zwellingen weer enigzins weggetrokken zijn
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien dadelijk!
Was het een beetje uit te houden,gezien het 2 dagen waren?
Ook succes met je herstel.
Grtz
jord-y is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.