Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 januari 2011, 16:53   #1
Mental
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2011
Berichten: 1
Vervelend opstaand haar

Beste mensen,

even voorstellen;

Jongen 18 jaar
Zwart haar

Mijn probleem is dat mijn haar niet naar beneden wil leunen, het ziet er van de zijkant gewoon uit als een dak, het blijft gewoon een kuifje( ik heb kort haar ), bij de meeste jongens gaat dat gewoon plat na beneden op de voorhoofd, als ik bijvoorbeeld gel/wax/vet gebruik om deze naar beneden toe te stevigen wilt het maar niet lukken, binnen enkele seconden gaat mijn haar automatisch weer na boven toe. Bij veel jongens kan je zelfs met water al naar beneden toe stijlen en ik doe dat al heel erg moeiljik met de beste gel/wax.

Me kapper wist ook niet hoe dit kwam. ( misschien dat deze geen zin had om het uit te leggen ).

Ik zou dolblij zijn als jullie me hiermee konden helpen, ik koop zelfs een potje gel voor degene die me helpt zo erg zit ik ermee.

Dankjullie zeer alvast voor je tijd!!

Groeten,
M.

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 11 januari 2011 om 20:58
Mental is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2011, 22:52   #2
Jsdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2011
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 12
Waarschijnlijk ligt dit aan je haargroei. Er kunnen kruinen zitten, waardoor je haar ( voor je gevoel) de verkeerde kant op groeit en dus omhoog gaat staan. Er is niet zoveel aan te doen, of het haar wat langer laten groeien zodat het wat zwaarder wordt en misschien wat meer plat blijft liggen. Het is alleen niet met 100% te zeggen dat dit daadwerkelijk gebeurd!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, al kun je er weinig mee. Het geeft denk ik wel antwoord op je vraag waarom het is....

Succes!

Groetjes, sandra
Jsdk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
de haardans Jente TTM - Algemeen 21 20 december 2004 18:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.