Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2016, 22:37   #151
Janvanburen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Hallo!

13 januari ben ik begonnen met stop and grow. Zelf had ik hier nog nooit van gehoord. Mijn zus was bij de salon geweest om te knippen en toen werd er verteld over een nieuw product, ze vertelde mij hier over en toen was ik toch maar even langs gegaan.

Ze had een paar voorbeelden laten zien van klanten van haar, en geadviseerd wat voor mij het beste was. Ik ben voor de pth elixir doos gegaan waar ik eerst maar even mee moest beginnen. Ook deed ze meteen een detox behandeling.

In middels ben ik al 3 dozen veder en er is al resultaat te zien! Ook op de mirco computer zien we verschil, uit een haarzakje komt nu niet 1 haar maar zeker 5 tot 6! Ook is me haar sterker en heb ik geen last meer van haar uitval.

Het is zeker een aanrader! Ik ga hier nog even mee door dan heb ik me haar weer terug als vroeger!

Ik raad het zeker aan!

Groeten!
Janvanburen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 09:16   #152
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedemorgen!

Via foto's kunnen we niet zien hoeveel haartjes er uit een haarzakje groeien! Daar hebben we de microscanner echt voor nodig! Hij vegroot namelijk 200 keer.

Ook kan de detox niet thuis uitgevoerd worden, omdat deze op een bepaalde manier ingemaseerd dient te worden en ook moet je onder de warmtekap om de detox goed zijn werk te laten doen.

Met vriendelijke groet,
Stop and grow
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 09:16   #153
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Beste janvanburen,

Bedankt voor je review!

Met vriendelijke groet,
Stop and grow
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 10:56   #154
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Hahahah mooi dit. Komisch.

Bedankt Jan!
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 11:07   #155
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedemorgen!

Hier nog wat foto's met het resultaat van stop and grow.

Met vriendelijke groet,
Stop and grow
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20160415-WA0002.jpg‎ (75,4 KB, 76x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20160415-WA0001.jpg‎ (71,5 KB, 73x gelezen)
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 12:40   #156
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Mooi dat Jan zich aanmeld en gelijk een bericht post over die scam product.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 13:32   #157
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Hahahah mooi dit. Komisch.

Bedankt Jan!
;-)
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 15:28   #158
Pjotre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 24
Geslacht:
Jan is sinds gisteren lid en plaatst gelijk een commercial, neen het valt niet op
Pjotre is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 17:46   #159
christiaann
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2015
Berichten: 104
Geslacht:
Volgens mij denken (hopen) ze echt dat mensen hier achterlijk zijn...

Laatst gewijzigd door christiaann; 15 april 2016 om 19:28
christiaann is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 19:56   #160
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christiaann Bekijk bericht
Volgens mij denken (hopen) ze echt dat mensen achterlijk zijn...
Goedenavond iedereen

Heb nu afgelopen donderdag 8 weken de micro scanner....
En wil graag mijn bevindingen met jullie delen

Zou het fijn vinden als iedereen hier langskomt om met de micro scanner te kijken hoe de haar zakjes eruit zien....!
Zo kunnen we meer leren over haaruitval en de verschillen bij iedereen(heb nu al zoveel meer geleerd door de micro scanner)
De micro scanner vergroot 200 x dat kan je in een post hierboven zien!

Wat de bevindingen van mij persoonlijk tot nu toe zijn;

Dat de haren dikker sterker en sneller groeien
Er nieuwe haren worden aangemaakt in bestaande en nieuwe haarzakjes
De haren die er bij komen in het begin wit zijn (scanner)en nog dun
Dat er uit haarzakjes waar nog geen (of geen meer) haar uit groeit ook dunne witte haren groeien(ook al met 2 en 3 haren gezien)
Dat de haren na 4 a 5 maanden dikker worden
Dat er opeens aan de voorkant waar de meeste mensen 1 haar per haarzakjes heeft 2 en 3 haren eruit komen

Voor mij persoonlijk is dat de grootste test geweest dat het werkt!
Ben nu nog met 1 klant bezig die heeft jaren geleden haar transplantatie gedaan en heeft nu allemaal 1 haar per haarzakje... We zijn in januarie begonnen en ben heel benieuwd of het ook met haar transplantatie werkt(lijkt me wel zijn ook haarzakjes)
Dus die gaat nog verder onderzocht worden net als de rest...!

Zou fijn zijn als we met zijn allen elkaar kunnen helpen en adviseren...!
In de zaak word er over het forum gesproken en gelezen ook door mijn klanten...waarom niet we leren van elkaar!

Heb al 18 jaar mijn eigen zaak omdat ik hou van haar en mensen mooi en blij maken!

Fijne avond
Stop & grow
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 20:01   #161
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janvanburen Bekijk bericht
Hallo!

13 januari ben ik begonnen met stop and grow. Zelf had ik hier nog nooit van gehoord. Mijn zus was bij de salon geweest om te knippen en toen werd er verteld over een nieuw product, ze vertelde mij hier over en toen was ik toch maar even langs gegaan.

Ze had een paar voorbeelden laten zien van klanten van haar, en geadviseerd wat voor mij het beste was. Ik ben voor de pth elixir doos gegaan waar ik eerst maar even mee moest beginnen. Ook deed ze meteen een detox behandeling.

In middels ben ik al 3 dozen veder en er is al resultaat te zien! Ook op de mirco computer zien we verschil, uit een haarzakje komt nu niet 1 haar maar zeker 5 tot 6! Ook is me haar sterker en heb ik geen last meer van haar uitval.

Het is zeker een aanrader! Ik ga hier nog even mee door dan heb ik me haar weer terug als vroeger!

Ik raad het zeker aan!

Groeten!
Goedenavond jan

Bedankt voor dit bericht,er staat wel iets wat niet klopt!
5a6 haren uit een haarzakje dat hebben we nog niet gezien..
Maar bij jou zijn dat van 1 naar 2 en 3 gegaan
Fijne avond
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2016, 23:11   #162
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
Gaat de moderator hier nog iets aan doen? Ik bedoel...dit is duidelijk scam en reclame maken, en accounts maken om anderen te overtuigen
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2016, 03:38   #163
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Beste forumleden.

Ik lees net zo de afwijzende reacties versus het enthousiasme van @Stopandgrow over het product en behandeling van Stop and Grow.

Weliswaar zijn we kritisch over iets nieuws dat nog algemeen onbekend is en kritisch zijn lijkt me verstandiger dan zomaar alles aannemen.

Echter is er een verschil tussen het verstandig kritisch zijn, het opbouwend kritiek geven en het kinderachtig afwijzen of uitjoelen zonder enig inhoud.

Wie ervaring heeft met "Stop and Grow" en daar tevreden of ontevreden over is, kan dit hier meedelen. Wie geen ervaring hiermee heeft, maar tegen elke struik niets meer dan "scam" kan roepen, heeft weinig/ niets te meedelen.

Eenmaal kent zij deze product en zegt zij resultaten te hebben gezien, waarop zij zegt dit ook graag te willen meedelen. Ze geeft hier haar werkadres vrij voor geïnteresseerden, in de hoop dat zij daar mensen mee kan helpen die hun bevindingen hier dan weer op het forum kunnen delen.

Voor erfelijke kaalheid kies je niet! Het is geen cosmetica dat je opsmeert en afveegt, laat groeien of weg scheert. Kaalheid is geen keuze, maar voor velen een aantasting met mogelijk ernstige psychische gevolgen. Dit is (vooral hier op het forum) zwart op wit bewezen en velen willen hierop serieus genomen worden!

Mensen die onder AGA lijden, komen op het forum om serieus genomen te worden, erover te praten en zijn op zoek naar een serieuze oplossing. Tot zover medicatie zoals finasteride, minoxidil.. je kent ze wel.

Mijn advies voor forumleden en zij die dit lezen en graag willen weten of dit hen helpt, is om er gewoon heen te gaan, te kijken wat het is en het te ervaren. Positief zijn over iets nieuws, is een belangrijke instelling om mee te beginnen.

Ikzelf wil het graag ook proberen en ga er gewoon voor! Wel wil ik graag vrij experimenteren en vrijblijvend mijn eigen gang kunnen gaan zonder mijn minox op te geven, daar voel ik mij eenmaal het prettigst bij. Evenzo ik ook onberekenbaar blijk met sommige tests, zie en probeer gewoon wat ik hiermee kan doen.

Nooit geschoten is altijd mis!

Laatst gewijzigd door 123hallo; 16 april 2016 om 03:59
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2016, 10:49   #164
Pjotre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 24
Geslacht:
Heel mooi dat jij dit wilt gaan proberen 123hallo, graag om de maand een voor ons controlerend verslag met gedetailleerde foto's alhier plaatsen. Als het werkt dan is er wellicht een grote fabrikant die dat ook in de gaten krijgt en haar\hem miljonair maakt. En niet onbelangrijk als deze bewezen resultaten er zijn, en het wereldkundig in de media wordt uitgezonden, dan komen de klanten vanzelf, bij miljoenen. Ja ook wij
Suc6 123hallo!
Pjotre is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2016, 13:13   #165
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Hoe ik het begrijp is Stop&Grow hier gewoon een kapsalon dat de producten van Hairdreams verdeelt.

Op zich niet echt uniek want op 20km van mij, in Rotselaar België is er ook zo'n salon. Ik zal eens bellen om te horen naar de resultaten daar. (uiteraard ook een reseller en dus belangen maar goed)

Waarom doet deze account al die moeite? En vooral, die Jan De Plotse Reviewer... da's fishy..

http://www.hairdreams.com/en-gb/serv...der/country/be
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haargroeimiddel


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.