Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 december 2021, 19:22   #91
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie Hairforlife.

Ik zit nu op 7,5 maanden dus ik wacht eerst even af tot ik op 12 maanden zit. Ik verwacht nog wel verbetering de komende maanden.

Daarna ga ik daarover nadenken. Wellicht wacht ik even af omdat ik verwacht dat ik met een aantal jaren een behandeling aan mijn kruin nodig ga hebben.

Ik zie het ook niet zitten om binnen een paar jaar drie keer te worden behandeld. Dan doe ik het liever in één keer tijdens een tweede behandeling

Ah ok pas 7,5 maanden nu. Ja dan wordt het vast nog beter qua dichtheid of haardikte komende maanden. Gewoon even paar maandjes wachten. Als de kruin niet of elders erger wordt kun je je haarlijn nog wel wat laten verdichten. Nou succes met verdere hergroei.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2021, 11:23   #92
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Ah ok pas 7,5 maanden nu. Ja dan wordt het vast nog beter qua dichtheid of haardikte komende maanden. Gewoon even paar maandjes wachten. Als de kruin niet of elders erger wordt kun je je haarlijn nog wel wat laten verdichten. Nou succes met verdere hergroei.
Dankjewel Ik hoop eigenlijk wel dat ik gewoon tevreden ben op het 12 maanden moment. Ik ben eigenlijk nu al heel tevreden.

Het liefst wacht ik namelijk een aantal jaren om dan t.z.t. mijn kruin echt goed aan te pakken. De 'schade' daar is nu zo minimaal dat het zonde is om een HT te doen voor slechts een kleine hoeveelheid grafts. Daarnaast hoop ik met Essengen mijn situatie ook te verbeteren.

Ik pak het liever t.z.t. grondig aan met circa 1000 grafts en een eventuele verdichting van een paar honderd grafts aan de voorkant.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2021, 12:16   #93
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Dankjewel Ik hoop eigenlijk wel dat ik gewoon tevreden ben op het 12 maanden moment. Ik ben eigenlijk nu al heel tevreden.

Het liefst wacht ik namelijk een aantal jaren om dan t.z.t. mijn kruin echt goed aan te pakken. De 'schade' daar is nu zo minimaal dat het zonde is om een HT te doen voor slechts een kleine hoeveelheid grafts. Daarnaast hoop ik met Essengen mijn situatie ook te verbeteren.

Ik pak het liever t.z.t. grondig aan met circa 1000 grafts en een eventuele verdichting van een paar honderd grafts aan de voorkant.



Ja slim en nuchter besluit voor op lange termijn. En belangrijkste is ook dat jezelf tevreden bent. Geniet ervan.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2021, 16:06   #94
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Ja slim en nuchter besluit voor op lange termijn. En belangrijkste is ook dat jezelf tevreden bent. Geniet ervan.
Bedankt voor je reactie. Ik wens jou ook het allerbeste.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2021, 11:47   #95
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Je zou evt. tijd kunnen overbruggen met een MHP (?) behandeling. Dat ben ik van plan als mijn kruin half uitdunt. Dan zit je ~4 jaar goed terwijl de inkt verbleekt, en kan je daarna een HT doen als het iets verder gevorderd is.

Geen idee of het echt zo werkt, want ik heb me niet super goed ingelezen, maar dat is tot nu toe mijn plan.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2021, 20:33   #96
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Je zou evt. tijd kunnen overbruggen met een MHP (?) behandeling. Dat ben ik van plan als mijn kruin half uitdunt. Dan zit je ~4 jaar goed terwijl de inkt verbleekt, en kan je daarna een HT doen als het iets verder gevorderd is.

Geen idee of het echt zo werkt, want ik heb me niet super goed ingelezen, maar dat is tot nu toe mijn plan.
Dat zou een optie kunnen zijn man maar ik hoop stiekem dat Essengen mij de komende jaren gaat redden op mijn kruin. Het valt daar echt nog heel erg mee.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2021, 20:39   #97
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Vandaag zit ik officieel op acht maanden en ik ben nu eindelijk op het punt waar ik al die tijd naar uit heb gekeken.

Het is nu een klein jaar geleden dat ik besloot om een haartransplantatie te doen. Ik moest toen nog drie lange maanden wachten tot de behandeling .

Ik kan nu 100% de conclusie trekken dat het de juiste keuze is geweest. Ik ben zo ontzettend blij met het resultaat.

Het is zeker 10 jaar geleden dat ik voor het laatst mijn haar kon stylen op een manier zonder frustraties. En nu kan het eindelijk weer.

Ik gebruik een klein beetje van een bepaalde pomade en dat werkt erg fijn. Het haar gaat niet plakken, blijft fijn van structuur en geeft een fijne glans.

Ik ben benieuwd hoeveel beter het nog gaat worden tot maand 12.

Bijgevoegd wat foto's gemaakt met flits.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20211230_201718.jpg‎ (198,1 KB, 318x gelezen)
Bestandstype: jpg 20211230_201559.jpg‎ (193,4 KB, 313x gelezen)
Bestandstype: jpg 20211230_200629.jpg‎ (190,9 KB, 300x gelezen)
Bestandstype: jpg 20211230_204519.jpg‎ (146,8 KB, 340x gelezen)

Laatst gewijzigd door FVDS; 30 december 2021 om 20:46
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2021, 22:13   #98
De Tulp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2021
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Vandaag zit ik officieel op acht maanden en ik ben nu eindelijk op het punt waar ik al die tijd naar uit heb gekeken.

Het is nu een klein jaar geleden dat ik besloot om een haartransplantatie te doen. Ik moest toen nog drie lange maanden wachten tot de behandeling .

Ik kan nu 100% de conclusie trekken dat het de juiste keuze is geweest. Ik ben zo ontzettend blij met het resultaat.

Het is zeker 10 jaar geleden dat ik voor het laatst mijn haar kon stylen op een manier zonder frustraties. En nu kan het eindelijk weer.

Ik gebruik een klein beetje van een bepaalde pomade en dat werkt erg fijn. Het haar gaat niet plakken, blijft fijn van structuur en geeft een fijne glans.

Ik ben benieuwd hoeveel beter het nog gaat worden tot maand 12.

Bijgevoegd wat foto's gemaakt met flits.
Wow ziet er echt heel goed uit ! Thnx for sharing.
De Tulp is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2021, 23:43   #99
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Tulp Bekijk bericht
Wow ziet er echt heel goed uit ! Thnx for sharing.
Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2021, 13:11   #100
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Echt een top resultaat, enorm blij voor je!
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2021, 17:31   #101
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Echt een top resultaat, enorm blij voor je!
Dankjewel maat. Toffe reactie van je. 👊
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2022, 19:35   #102
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Talking

Ik zit inmiddels op 9 maanden en ik heb niet het gevoel dat er veel is veranderd ten opzichte van maand 8.

Ik style mijn haar tegenwoordig met een matte wax en daarmee heb ik een goede hold.

Voor de formaliteit toch maar even twee foto's gemaakt.

Ik ben zeer tevreden over het resultaat en als ik er een cijfer voor moest geven dan zou ik een 8 geven.

Desalniettemin ga ik binnenkort bij Transhair langs voor een evaluatie gesprek en daarbij ga ik toch nog een tweede behandeling bespreken.

Ik zit er over na te denken om het aan de voorkant nog wat te verdichten en om ook mijn kruin te verbeteren. Ik heb nu een dichtheid van circa 25 grafts per cm2 staan en op mijn kruin is een paar vierkante cm erg dun / kalend. Het kan dus nóg beter.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20220130_192628.jpg‎ (137,1 KB, 235x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220130_173028.jpg‎ (235,1 KB, 208x gelezen)
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2022, 18:21   #103
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Smile

10 maanden update. (Er is deze maand geen 30e dus maar vandaag).

Volgens mij gaat er nu niet veel meer veranderen.

Ik kan bijna niet geloven hoe erg mijn situatie is verbeterd ten opzichte van een jaar geleden.

Toch merk ik onder vol licht dat de dichtheid nog wat hoger kan en heeft Transhair mij ook aangegeven dat ze na een tweede behandeling tot een optimaal resultaat kunnen komen.

Ik heb nu een dichtheid van 20 a 25 grafts per cm2 staan wat eigenlijk dichter is dan ik had gedacht op basis van dat aantal. Bij een tweede behandeling kan dat echter tot rond de 40 grafts per cm2 gebracht worden. Dat is echt een flinke toename.

Uiteraard had ik liever meteen deze dichtheid bereikt na één behandeling maar liever twee zeer succesvolle behandelingen dan één matige behandeling. Uiteindelijk is de strijd tegen haarverlies een marathon en geen sprint.

Ik heb dus voor mijzelf besloten een tweede haartransplantatie te gaan doen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20220228_180349.jpg‎ (133,7 KB, 172x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220228_180418.jpg‎ (129,1 KB, 171x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220228_180508.jpg‎ (125,8 KB, 154x gelezen)

Laatst gewijzigd door FVDS; 28 februari 2022 om 18:24
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2022, 09:24   #104
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
(Uiteraard had ik liever meteen deze dichtheid bereikt na één behandeling maar liever twee zeer succesvolle behandelingen dan één matige behandeling. Uiteindelijk is de strijd tegen haarverlies een marathon en geen sprint.)


eens ,maar hebben ze dit (beperkte dichtheid na 1 behandeling/ 2e HT nodig )van te voren bij het consult duidelijk en eerlijk aangegeven ?,

ik vind het raar dat ze die 15 grafts meer per cm2 niet meteen hebben kunnen transplanteren,
is dit technisch niet mogelijk in de eerste keer dan hoor ik dat ook graag.

Laatst gewijzigd door wajo; 3 maart 2022 om 09:40
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2022, 17:35   #105
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Ik geef je groot gelijk. Als een hogere dichtheid en nieuwe HT de juiste keuze lijkt, moet je dat zeker doen. Succes, houd ons op de hoogte!
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2000 grafts, ht 30 jaar, transhair


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.