Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 januari 2022, 00:21   #16
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruudje Bekijk bericht
Beste lezers,

Alweer ruim 6 maanden na mijn HT. Ik moet zeggen dat ik geen ster ben in het bij houden van mijn blog (kom ik nu achter), maar ik ben ook helemaal niet meer zo obsessief bezig ben met mijn haar. Ik dacht de eerste 3 maanden nog weleens gaat het allemaal wel goedkomen?! Alleen na 4,5 maand in een groeispurt terecht gekomen, en het ook voor het eerst goed laten knippen (zie foto's). En ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben!
Mijn haarkwaliteit is erg verbeterd door de acell, wat ik niet had verwacht, dus boven verwachting goed laten we maar zeggen. Bij Esteworld zeiden ze ook na het insturen van mijn foto's dat ik erg snel ga.
En dan te bedenken dat het volgens mensen om mij heen die ook een transplantatie hebben laten doen alleen nog maar beter kan worden. Dit geeft me veel rust.
Ik gebruik nu ook al 5 maanden trouw de essengen6+ en dit product bevalt mij zeer goed!
Ik ben wel een beetje inconstant met het slikken van de super haar formule, maar ik doe mijn best! Ik blijf zeker doorgaan met de producten en ik hoop dat mijn haarkwaliteit ook zo goed blijft.

Keep you guys posted.
Ziet er goed man! Hopen dat ik hetzelfde resultaat ga behalen! ben 3 maanden geleden op 1 oktober ook behandeld bij Esteworld + de acell injecties genomen. Hoe was de stand van zaken bij jou na 3/3,5maanden? Bij mij komen er momenteel redelijk wat haartjes door maar die zorgen nog niet voor een goede dekking. Haartjes zijn ook nog wat aan de dunne kant omdat ze natuurlijk nog erg ‘jong’ zijn haha

Ben zelf ook bezig met de Essengen6 en bevalt me ook erg goed ! Zie hieronder de progressie in slechts 2 maanden. Erg, erg blij mee! Maar heb ook het idee dat dit een deel het werk al is van de Acell. Merk dat de haren overal dikker en donkerder worden

Maar nogmaals, ziet er echt goed uit! Hopen dat je aankomende maanden progressie blijft maken en het nog voller/dikker mag worden bij je. Keep us posted!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ECC50234-5CC3-4649-874A-B7DC00E39F69.jpg‎ (144,3 KB, 98x gelezen)
Bestandstype: jpg 215C584D-D960-4711-8EB7-2124B7AA343B.jpg‎ (133,8 KB, 107x gelezen)
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.