Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 januari 2022, 21:23   #16
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkdelaVaile Bekijk bericht
Ga gewoon consulten doen bij verschillende klinieken die betaalbaar zijn

Bijvoorbeeld

https://beauclinic.nl

https://www.nielsenhaarkliniek.nl

https://omorfy.nl/

Maak gewoon een afspraak en ga kijken waar je je thuis voelt
Ik zou juist niet alleen naar de prijs kijken. Zeker gezien zijn huidige haarsituatie is het van belang dat alles goed gaat en dat je zoveel mogelijk bereikt met de grafts die je hebt, dus een zo laag mogelijke transection rate (grafts die niet doorkomen).

Ik zou nu goed onderzoek doen naar de verschillende klinieken en wat je ervoor over hebt. Ook zou ik bij deze klinieken vragen of het verstandig is om eerst MHP te doen, als die zeggen niet doen, dan vooral niet doen. Bij deze klinieken kun je ook vragen stellen over fina indien consult met arts.

Maak nu vooral geen overhaaste beslissing, op 1 na. Ik zou zeker overwegen je haar al te millimeteren, dat staat honderd procent beter dan wat je nu hebt en dan neem je de leiding terug over hoe je eruit ziet.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2022, 21:43   #17
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Als je voor hoge kwaliteit voor een redelijke prijs en toch een dokter wil die slechts 1 patient per dag opereert, dan zou ik voor Bicer of Demirsoy gaan.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 02:09   #18
Skull-2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2020
Berichten: 30
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljart Bekijk bericht
Je klinkt een beetje wanhopig ineens, zeker omdat je al zolang semi-kaal bent is dat toch een knipperlicht dat je geen overhaaste keuze maakt qua arts.
Zoals je nu reageert ben je een makkelijk slachtoffer voor de eerste de beste die u de hemel op aarde belooft.

Ik blijf erbij, eerst uw haar versterken met minox en fina.
En dan rustig (op een jaar zal het nu niet meer op aankomen, sorry dat ik het zeg) een ronde doen van ziekenhuizen en artsen.
Die wanhoop is naar mijn mening slechts een sterke drang om een goede en cruciale keuze te maken. Hij is dus geen type die over een nacht ijs gaat. Maar het hoeft zeker geen jaar te duren om de knoop door te hakken. Sterker nog, er zijn genoeg goede klinieken die transparant zijn met de resultaten van reeds uitgevoerde ht’s. Je moet jezelf niet laten gijzelen door keuzestress. Ik vind dat hij gewoon langs moet gaan bij 3 hoog aangeschreven klinieken. Hij moet wel bereid zijn om een hoger bedrag neer te tellen.

Hij maakt zich vooral druk om de overgang van een haarwerk naar een ht, omdat hij niet op wil vallen. Dat is de reden dat hij zich wil millimeteren en een mhp wil doen (illusie wekken dat hij zijn haar (haarwerk) heeft afgeschoren. Dit is een zeer onverstandige keuze/volgorde als hij daarna nog een ht wil laten uitvoeren.

In zijn plaats zou ik een vakantie van 2 weken opnemen: een ht uitvoeren. En na een week kan hij gewoon een loszittende petje dragen. Na 12 maanden kan hij gewoon een mhp uitvoeren. Het resultaat zal echt wel dekkend zijn met 3500 grafts en mhp. Een tweede ht komt later wel.

Hij moet zich niet gek laten maken door allerlei medicatieverslaafden die hem minoxidil en fina adviseren! Het is niet normaal dat men de bijwerkingen maar op de koop toe lijkt te nemen.
Skull-2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 08:24   #19
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljart Bekijk bericht
Je klinkt een beetje wanhopig ineens, zeker omdat je al zolang semi-kaal bent is dat toch een knipperlicht dat je geen overhaaste keuze maakt qua arts.
Zoals je nu reageert ben je een makkelijk slachtoffer voor de eerste de beste die u de hemel op aarde belooft.

Ik blijf erbij, eerst uw haar versterken met minox en fina.
En dan rustig (op een jaar zal het nu niet meer op aankomen, sorry dat ik het zeg) een ronde doen van ziekenhuizen en artsen.
Compleet mee eens. Met toppik en een tondeuse kom jij een heel eind. Je bent blij dat je de gevangenis van een haarwerk hebt verlaten en ga nu niet meteen een nieuwe gevangenis opzoeken. Die kans loop je als je tegenover een ontsnapte psychopaat in een witte jas komt te zitten, want je leest soms de raarste verhalen.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 11:31   #20
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Ik zou inderdaad ook verschillende klinieken langsgaan en aanvoelen welke voor jou het beste voelt. 3 maanden geleden ben ik zelf behandeld bij Esteworld en tot nu toe nog geen millimeter spijt van mijn keuze. Ik hoor over Nielsen en FueGenix ook erg veel positieve verhalen.

Probeer ook eens om langzaam de zijkanten wat korter te knippen/scheren. Ik kan begrijpen dat in één keer de tondeuse erover heen een grote stap is. Probeer het daarom eens in meerdere stappen. Persoonlijk was ik verbaasd hoe goed een kale/gemillimeterde kop mij stond. Krijg tot op de dag van vandaag nog steeds zoveel positieve reacties dat ik overweeg om het lekker gemillimeterd te houden!

Kijk ook eens of Essengen6 (Topische minoxidil + Finasteride) een ondersteuning voor jou kan zijn. Ik gebruik het momenteel 2 maanden en het resultaat is echt bizar. Heb er toevallig gisteren een kleine update over gegeven (FUE Haartransplantatie 24 jaar Esteworld)
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 13:04   #21
ousselg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljart Bekijk bericht
Je klinkt een beetje wanhopig ineens, zeker omdat je al zolang semi-kaal bent is dat toch een knipperlicht dat je geen overhaaste keuze maakt qua arts.
Zoals je nu reageert ben je een makkelijk slachtoffer voor de eerste de beste die u de hemel op aarde belooft.

Ik blijf erbij, eerst uw haar versterken met minox en fina.
En dan rustig (op een jaar zal het nu niet meer op aankomen, sorry dat ik het zeg) een ronde doen van ziekenhuizen en artsen.
Tuurlijk word je soort van wanhopig. Ik weet dat ze niet kunnen toveren en dat je geen replay krijgt als het verpest wordt. Echter wil ik niet meer dan 3500 - 4500 euro betalen voor 1 HT omdat ik het anders naar mezelf en vrouw niet kan verkopen. Ik wil niet zoveel geld uitgeven voor uiterlijk.

Ik zou mijn vrouw ook niet een operatie aanraden van 5k plus omdat ze iets wil laten doen aan zichzelf.

Ik zit inderdaad in een soort gevangenis nu en wil zeker niet terug naar een gevangenis (dus geen medicatie etc).

Topische minoxidil zou ik wel overwegen voor de achterkant. 1 voordeel is dat er nu 3 mensen in mijn close circle een ht hebben ondergaan (andere situatie dan bij mij uiteraard) waardoor ik een beetje vergelijkingen kan maken.

Ik kan het maar 1 keer goed doen en van haarwerk naar millimeter wil ik alleen overwegen na 2 hts en eventueel een mhp. Voor nu is die stap te groot (al denk ik dat het ook soort van bevrijdend kan werken).

En tot slot ik ben zeker niet over 1 nacht gegaan met dit, voor ik een haarwerk nam deed ik al best veel onderzoek.

Enige domme was dat in destijds goedkoop wilde uitkomen en uiteindelijk is het duurkoop gebleken (haarwerken hebben me genoeg gekost de afgelopen jaren).

Tot slot, ben bij hairworld istanbul geweest en global hair en beide kreeg ik wel een goed gevoel. De andere offertes waren dusdanig prijzig dat ik dat er niet voor over heb.

Hairworld zat rond 6400 euro (iets te hoog voor mij, al heeft een goede vriend wel goede resultaten behaald daar en global hair zat rond 3000.

Zijn er klinieken die in m'n budget vallen en waar goede ervaringen mee zijn?

Laatst gewijzigd door ousselg; 5 januari 2022 om 13:18
ousselg is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 13:19   #22
ousselg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Compleet mee eens. Met toppik en een tondeuse kom jij een heel eind. Je bent blij dat je de gevangenis van een haarwerk hebt verlaten en ga nu niet meteen een nieuwe gevangenis opzoeken. Die kans loop je als je tegenover een ontsnapte psychopaat in een witte jas komt te zitten, want je leest soms de raarste verhalen.
Je bedoeld dat je door de medicatie allerlei bijwerkingen krijgt neem ik aan?
ousselg is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 13:39   #23
ousselg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Als je voor hoge kwaliteit voor een redelijke prijs en toch een dokter wil die slechts 1 patient per dag opereert, dan zou ik voor Bicer of Demirsoy gaan.
Welke klinieken zijn dat?
ousselg is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 13:43   #24
ousselg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skull-2020 Bekijk bericht
Die wanhoop is naar mijn mening slechts een sterke drang om een goede en cruciale keuze te maken. Hij is dus geen type die over een nacht ijs gaat. Maar het hoeft zeker geen jaar te duren om de knoop door te hakken. Sterker nog, er zijn genoeg goede klinieken die transparant zijn met de resultaten van reeds uitgevoerde ht’s. Je moet jezelf niet laten gijzelen door keuzestress. Ik vind dat hij gewoon langs moet gaan bij 3 hoog aangeschreven klinieken. Hij moet wel bereid zijn om een hoger bedrag neer te tellen.

Hij maakt zich vooral druk om de overgang van een haarwerk naar een ht, omdat hij niet op wil vallen. Dat is de reden dat hij zich wil millimeteren en een mhp wil doen (illusie wekken dat hij zijn haar (haarwerk) heeft afgeschoren. Dit is een zeer onverstandige keuze/volgorde als hij daarna nog een ht wil laten uitvoeren.

In zijn plaats zou ik een vakantie van 2 weken opnemen: een ht uitvoeren. En na een week kan hij gewoon een loszittende petje dragen. Na 12 maanden kan hij gewoon een mhp uitvoeren. Het resultaat zal echt wel dekkend zijn met 3500 grafts en mhp. Een tweede ht komt later wel.

Hij moet zich niet gek laten maken door allerlei medicatieverslaafden die hem minoxidil en fina adviseren! Het is niet normaal dat men de bijwerkingen maar op de koop toe lijkt te nemen.
Bedankt voor je uitleg en begrip. Heb je advies wat betreft klinieken? Ik weet dat ik sws 2 keer een ht nodig heb en vlucht, nazorg etc moet betalen dus vandaar mijn budget. Ik zou het iets kunnen oprekken als er mensen zijn die mijn situatie een kliniek/arts aanraden die me wellicht kan helpen zonder een aanslag te plegen op mijn portemonnee. En nee ik ben zeker geen makkelijke prooi maar wil eigenlijk zsm beginnen met het terugnemen van de regie over m'n leven en een haarwerk is achteraf echt een gevangenis gebleken.
ousselg is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 16:49   #25
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Een topkliniek is geen garantie op een topresultaat, net zoals een goedkopere kliniek geen garantie is op een slechts resultaat. Zekerheid heb je namelijk nooit, maar je beperkt er toch wel significant de factor "geluk" mee.

Ik zou in jouw geval, zoals al gezegd, voor een kliniek kiezen met bewezen ervaring en resultaten en waarbij je oprecht het gevoel hebt dat zij een plan van aanpak hebben voor jouw situatie.

Ok, een topkliniek zal alles samen altijd wel duurder uitkomen maar kijk niet enkel naar prijs per graft aangezien sommigen met 2.000 grafts doen waarvoor anderen 3.000+ grafts nodig hebben. In jouw geval is alles uit je resterende donor halen mss wel het belangrijkste nu.

Ik kwam toevallig nog dit resultaat tegen op een Spaans forum (in 2 behandelingen). Het doet me wat aan jouw situatie denken.

https://foro.recuperarelpelo.com/vie...p?f=16&t=81558

Krijg er nu ook geen extreme verwachtingen door, maar je ziet maar dat veel mogelijk is en ik denk dat het geen toeval is dat hier ook een "grote naam" aan het werk was.

Succes met je keuze!
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 17:34   #26
ousselg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grsuy Bekijk bericht
Een topkliniek is geen garantie op een topresultaat, net zoals een goedkopere kliniek geen garantie is op een slechts resultaat. Zekerheid heb je namelijk nooit, maar je beperkt er toch wel significant de factor "geluk" mee.

Ik zou in jouw geval, zoals al gezegd, voor een kliniek kiezen met bewezen ervaring en resultaten en waarbij je oprecht het gevoel hebt dat zij een plan van aanpak hebben voor jouw situatie.

Ok, een topkliniek zal alles samen altijd wel duurder uitkomen maar kijk niet enkel naar prijs per graft aangezien sommigen met 2.000 grafts doen waarvoor anderen 3.000+ grafts nodig hebben. In jouw geval is alles uit je resterende donor halen mss wel het belangrijkste nu.

Ik kwam toevallig nog dit resultaat tegen op een Spaans forum (in 2 behandelingen). Het doet me wat aan jouw situatie denken.

https://foro.recuperarelpelo.com/vie...p?f=16&t=81558

Krijg er nu ook geen extreme verwachtingen door, maar je ziet maar dat veel mogelijk is en ik denk dat het geen toeval is dat hier ook een "grote naam" aan het werk was.

Succes met je keuze!
Goed gevoel krijgen bij een kliniek is ook lastig natuurlijk, sommige willen je graag behandelen doen er alles aan om je een goed gevoel te geven.

Zijn er goede artsen (hoor graag waar ze nu zitten) die jullie aanraden.

Ik heb een consult aangevraagd bij esteworld, nielsen en fuegenix dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
ousselg is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 21:17   #27
gduvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2021
Berichten: 66
Geslacht:
Esteworld kan misschien wel een goede optie voor je wezen.


Zie ook dit top resultaat
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39281
gduvel is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 21:35   #28
ousselg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2011
Berichten: 27
Thanks, ziet er goed uit inderdaad. Ik hoop dat ze iets voor me kunnen betekenen.
ousselg is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2022, 23:04   #29
kalakala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2021
Berichten: 11
Geslacht:
Zegt de arts A Bolluk iemand iets?
kalakala is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2022, 08:46   #30
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalakala Bekijk bericht
Zegt de arts A Bolluk iemand iets?
Nee, maar onlangs is er toevallig een topic over hem geopend. Daarin kun je lezen dat A Bolluk o.a bij Esteworld heeft gewerkt.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40041
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.