![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#46 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Maar ja, voor een kliniek is een 3e ht wel aantrekkelijk natuurlijk. Klant is en blijft koning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Citaat:
Veel goed aangeschreven klinieken zijn geen fan van de kruin behandelen, volgens mij was het feriduni die het de black holy theory noemt. Daarnaast heeft het weinig estethische voordelen om de kruin middels transplantatie te bedekken. Hun optie om dan maar de beschikbare grafts uit te smeren over het hele hoofd (mission impossible) zie je vaak terug bij de turke budget klinieken, zonder enige strategie het hoofd vol plempen met grafts. Het resultaat is dan een gek ogend kapsel waar je doorheen kunt kijken. Heb je dit ooit gezien bij een Fuegenix, eberson, bisanga? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ze willen de kruin iets wat bedekken zodat deze niet volledig kaal is, nu heb ik precies een paterhoofd haha De bedoeling van hun is om een "natuurlijk kalende kruin" te maken, aangezien een volledig kale kruin goed opvullen tussen de 3500-4000 grafts vraagt en dit dus niet mogelijk is Bij een eventuele 3de HT is het plan om opnieuw zoals bij de eerste behandeling, van vooraan beginnen en weer zo ver mogelijk naar achter toe werken Met het oog op een "goede" density in de haarlijn, iets minder op de midscalp en als er nog een restje over is, deze bij in de kruin te zetten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
HaarWeb lid
Hierbij een update na 7 maand.
Zoals je ziet, hou k zelfs na mijn haartransplantatie mijn haren geschoren dit om het contrast met mijn (nog) kale kruin te beperken, daar voel ik mijzelf op dit moment net wat comfortabeler bij. Vanaf januari ben ik wel van plan om het te laten groeien Mijn 1ste HT vond plaats op 16 mei 2023, echter heb ik shokloss ervaren tot eind juni/half juli Dit zowel in het ontvangstgebied als het donorgebied Nu, 7 maanden verder.. komen de meeste haren weer uit, sommige duidelijk zichtbaar, andere nog kleurloos en dun Ook heeft de ene kant voorsprong op de andere kant zoals duidelijk te zien is, hopelijk komt dit wel nog goed gedurende de volgende maanden Kennelijk ben ik precies een traaggroeier haha Mijn shokloss in het donorgebied is ook volledig aan het herstellen, ook daar komen de haren weer terug Mijn kale kruin krijgt ook weer nieuwe haartjes, dit is gunstig voor mijn 2de HT die gepland staat in Mei 2024 ik gebruik minox 5% 2x/dag en fina 1.25mg Laatst gewijzigd door Ketsie; 24 december 2023 om 20:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
HaarWeb lid
[QUOTE=Ketsie;482093]Hierbij een update na 7 maand.
Zoals je ziet, hou k zelfs na mijn haartransplantatie mijn haren geschoren dit om het contrast met mijn (nog) kale kruin te beperken, daar voel ik mijzelf op dit moment net wat comfortabeler bij. Vanaf januari ben ik wel van plan om het te laten groeien Mijn 1ste HT vond plaats op 16 mei 2023, echter heb ik shokloss ervaren tot eind juni/half juli Dit zowel in het ontvangstgebied als het donorgebied Nu, 7 maanden verder.. komen de meeste haren weer uit, sommige duidelijk zichtbaar, andere nog kleurloos en dun Ook heeft de ene kant voorsprong op de andere kant zoals duidelijk te zien is, hopelijk komt dit wel nog goed gedurende de volgende maanden Kennelijk ben ik precies een traaggroeier haha Mijn shokloss in het donorgebied is ook volledig aan het herstellen, ook daar komen de haren weer terug Mijn kale kruin krijgt ook weer nieuwe haartjes, dit is gunstig voor mijn 2de HT die gepland staat in Mei 2024 ik gebruik minox 5% 2x/dag en fina 1.25mg[/QU Komt goed...(is eigenlijk al grotendeels geslaagd.). |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
HaarWeb lid
Hierbij een foto van het aantal grafts/cm2 in mijn donorgebied na mijn eerste HT
Ik zou op dit moment nog beschikken over 70-80grafts/cm2 (Voor zo ver ik goed kon zien) Iemand enig idee hoeveel je er dus per cm2 nog kan uithalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Maar deze foto is van je donorgebied na je eerste ht? Dus daar is al uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Zoals ik beschrijf zit ik op dit moment nog tussen 70-80grafts/cm2 Als ik de zijkant van mijn hoofd in kaart breng, daar zit ik op gemiddeld 90grafts/cm2 (Aan mijn zijkanten zijn ze nog niet aangekomen) Dus ik vermoed dat ik oorspronkelijk VOOR mijn HT, achteraan mijn hoofd dus ook op ongeveer 90grafts/cm2 zat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
HaarWeb lid
Citaat:
https://www.haarweb.nl/forum/attachm...5&d=1649843329 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
HaarWeb lid
Zo, na enige tijd van afwezigheid en een jaar verder heb ik vandaag mijn 2de HT gehad
De dag is zoals de eerste keer goed verlopen. Om even op te frissen, ik ben/was een Norwood 6 Tijdens de eerste behandeling zijn er 2300 grafts uitgehaald, deze zijn geplaatst in de haarlijn en bovenop Tijdens de 2de behandeling is de haarlijn iets versterkt, is het bovenop versterkt en hebben ze de zijkanten en het topje van de kruin aangepakt Tijdens de 2de behandeling zijn er een 1750 grafts uit mijn donor gehaald Hierbij foto's van het resultaat van de 1ste behandeling als foto's van de 2de behandeling |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
HaarWeb lid
Ondertussen dag 5 en bijna helemaal korstvrij 😌
Donorgebied hersteld ook weer netjes Laatst gewijzigd door Ketsie; 5 mei 2024 om 21:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
HaarWeb lid
Dag 7 na de ingreep en vrij van korstjes nu
Hop naar het shokloss moment 😅 |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
HaarWeb lid
Kleine update, nu 5 a 6 weken na mijn 2de HT
Persoonlijk is het nog steeds vreemd om voor het eerst in 10 jaar wax in mijn haar te kunnen aanbrengen ookal zijn de haren nog maar circa 2cm De nieuwe haren uit de 2de HT lijken ook al door te komen zoals op foto's te zien is. Laatst gewijzigd door Ketsie; 10 juni 2024 om 21:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
HaarWeb lid
|
Netjes, heel mooi!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |