![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#46 |
HaarWeb lid
|
wel apart. Als het zo goed zou werken, waarom hebben we er dan zo weinig over gehoord.
En waarom hebben de dermatologen het hier nooit over dan. ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Kraak eens een noot!
|
Galeatomie is een middel bij een erfelijke aandoening waarbij de galea ( dat vlies) te strak zit en daardoor de toevoer naar de bloedvaten in de hoofdhuid in de weg zit. Heeft dus niks met Alopecia Androgenetica te maken.
tja die onderbinding..kan er niet veel zinnigs over zeggen...het lijkt me dat die bloedvaten er niet voor niets zitten... misschien dat de DHT maar via enkele vaten aangevoerd wordt en andere stoffen ook via andere vaten bij de hoofdhuid kan komen |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
HaarWeb lid
|
![]() |
#50 |
HaarWeb lid
|
heb er een tijdje serieus over zitten te denken om het te doen, maar ik vond het allemaal te vaag en onduidelijk. In België kun je het ook laten doen en daar kost het maar iets van 1100 eurie, maar dan heb je nog geen 100% zekerheid dat het idd werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Dan zal het ook wel niet werken, want als iets echt goed had gewerkt hadden we daar vast veel meer over gehoord en was er veel meer over gepubliceerd. Het bestaat ook al tientallen jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
HaarWeb lid
|
verder is schoemacher ook geen goed voorbeeld.... zijn er foto's van personen? bewijzen, studies... maarjah heo toon je aan dat het werkt?
![]() |
#53 |
HaarWeb lid
|
Onderbinding is anders dan Galeatomie
Onderbinding is anders dan Galeatomie. De Galeatomie is een zwaardere en andere operatie zei een medewerker van de Schumacher kliniek tegen me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Galeatomie Onder de hoofdhuid bevindt er zich een stevig vlies, die de schedelspieren omhult. Een hard en dik vlies (galea) die stevig aan de hoofdhuid vastzit, omknelt de bloedvaten soms op dusdanige manier dat de voeding naar de haarwortels wordt verminderd. Hierdoor kan het haar dor en dood aanvoelen en tenslotte ook gaan uitvallen. Dit is veelal een erfelijke aandoening. Door middel van een kleine operatie kan de galea los worden gemaakt van de andere weefsellagen van de hoofdhuid. Hierdoor wordt de bloeddoorstroming naar de haarwortels verbeterd, herstelt het haar zich en wordt haaruitval een halt toegeroepen. In driekwart van de behandelingen stopt de haaruitval na 4 tot 6 weken. Er ontstaan dus geen nieuwe haren. Daarom is het van belang dat deze ingreep in een vroeg stadium wordt uitgevoerd. Onderbinding Bij een onderbinding worden een aantal bloedvaatjes rond het oor dichtgebrand waardoor het kaalheid-bevorderende hormoon DHT de daarvoor gevoelige haarwortels niet bereikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
HaarWeb lid
|
oke dus schumacher heeft onderbinding gedaan maar moet dat nu om een bepaalde tijd worden herhaald? Ik bedoel als dit maar eenmalig 2700 euro kost maak ik gelijk een afspraak!!! Hoe zou deze methode trouwens in het engels of duits heten???
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
HaarWeb lid
|
ja op de een of andere manier blijft dit onderwerp steeds vastlopen.
Wie kan er iets zinnigs zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Ja irritant is dat. Het is blijkbaar veel te onbekend. Geen positieve ervaringen, maar... ook geen negatieve! Ik heb het internet nog eens doorgespit en er is niets zinnigs over te vinden (met de Nederlandse zoektermen dan). Ik hoop dat er snel iemand komt die licht in de duisternis gaat schijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
HaarWeb lid
|
![]()
hety ziet er naar uit dat deze topic echt steeds op niks uitloopt. Kan er aub iemand met ervaring of kennis hierover info geven???!!
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Kraak eens een noot!
|
niemand dus...het houdt echt op, ik kan het me ook niet voorstellen dat een dergelijke operatie zou helpen. dan zou er allang veel meer ruchtbaarheid aan gegeven zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
galeatomie |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontstekingsremmer tegen kaalheid! | Tiuri | Medicijnen/haargroeimiddelen | 80 | 17 juli 2013 00:41 |
Rhodanide | Chris | Medicijnen/haargroeimiddelen | 25 | 4 december 2006 17:43 |
Goede hoop op pil tegen kaalheid | pindakaas | Overige behandelingen | 5 | 22 december 2005 12:40 |
Wat is een galeatomie operatie?? | marcovanbasten | Medicijnen/haargroeimiddelen | 1 | 23 november 2002 20:12 |