Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 juli 2022, 16:51   #16
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Hi,

Het is niet netjes om dat hier openlijk te noemen. Punt is al gemaakt.
Hmm nu ben ik even heel kritisch, maar als u al veel eerder openlijk gaat benoemen dat andere klinieken bagger werk leveren, niet blij zijn met u posting en beweren dat ze met opzet hun werk willen verbloemen om de klant te misleiden is dat dan wel netjes?, dan kunt u wat dat betreft toch net zo goed nu ook wel zeggen wat ze verder in hun (bagger) werk fout doen?

misschien kunnen ze er dan nog wat van opsteken..
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2022, 20:42   #17
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
@ hairry

Laat ik voorop stellen dat ik geen arts ben zoals Dhr. Munib. Echter kan ik wel zeggen dat ik al lange tijd actief lid ben van dit forum en bij iedere kliniek zowel goede als mindere resultaten zie. Het is niet zo zwart/wit dat sommige klinieken er standaard niks van bakken en andere klinieken het standaard allemaal goed doen.

Jouw resultaat bij Transhair is helaas behoorlijk matig maar naar mijn mening is mijn resultaat heel goed gelukt (zie bijlage). De ene kliniek doet het beter dan de ander en FueGenix heeft over het algemeen hele mooie resultaten maar ook van hen heb ik een aantal mindere resultaten gezien.

Het ligt grotendeels in handen van de arts maar bij de ene persoon lijkt een behandeling beter aan te slaan dan de ander. Daarnaast vergeet men ook vaak dat een eindresultaat erg afhankelijk is van de beginsituatie.

Er zijn ook klinieken die zowat alleen maar jonge mensen behandelen die vrij minimaal haarverlies hebben en dan alleen de 'na foto' posten op social media. Dan is het logisch dat je te koop kunt lopen met mooie resultaten.

Ik zou persoonlijk in contact proberen te treden met mensen op dit forum die zelf bij een bepaalde kliniek naar tevredenheid zijn behandeld. Wat mij betreft is dat het meest betrouwbaar.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20220714_192217.jpg‎ (151,5 KB, 122x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220715_193023.jpg‎ (149,5 KB, 124x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220715_193040.jpg‎ (168,3 KB, 107x gelezen)
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2022, 21:28   #18
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
@ hairry

Laat ik voorop stellen dat ik geen arts ben zoals Dhr. Munib. Echter kan ik wel zeggen dat ik al lange tijd actief lid ben van dit forum en bij iedere kliniek zowel goede als mindere resultaten zie. Het is niet zo zwart/wit dat sommige klinieken er standaard niks van bakken en andere klinieken het standaard allemaal goed doen.

Jouw resultaat bij Transhair is helaas behoorlijk matig maar naar mijn mening is mijn resultaat heel goed gelukt (zie bijlage). De ene kliniek doet het beter dan de ander en FueGenix heeft over het algemeen hele mooie resultaten maar ook van hen heb ik een aantal mindere resultaten gezien.

Het ligt grotendeels in handen van de arts maar bij de ene persoon lijkt een behandeling beter aan te slaan dan de ander. Daarnaast vergeet men ook vaak dat een eindresultaat erg afhankelijk is van de beginsituatie.

Er zijn ook klinieken die zowat alleen maar jonge mensen behandelen die vrij minimaal haarverlies hebben en dan alleen de 'na foto' posten op social media. Dan is het logisch dat je te koop kunt lopen met mooie resultaten.

Ik zou persoonlijk in contact proberen te treden met mensen op dit forum die zelf bij een bepaalde kliniek naar tevredenheid zijn behandeld. Wat mij betreft is dat het meest betrouwbaar.

Hey ik vind jou haarlijn er erg strak uitzien. vind het zeker ook mooi al zie ik op een foto dat je er de eerste centimeters ook door kan kijken.

ik heb nu ook gelezen omdat ik mij er serieus in aan het verdiepen ben dat bij veel klinieken ze de implantaten in rijen achter elkaar plaatsen zonder te interlocken. dan schijnt dat je meer doorkijk hebt.

. als ik naar mijn eigen geimplanteerde haar kijk dan zie ik ook dat het meer in rijen achter elkaar is gezet.

ik weet ook niet hoe kaal jij was voordat je deze haarbos kreeg?

hier een foto van mij met een beetje haar toppik erin, afgelopen maart dit jaar gemaakt,

en een foto uit dezelfde maand .en nog eeentje vanuit de kliniek je zou niet zeggen dat ik al zo kaal ben gezien de eerste foto,

fotootje van bovenaf er ook maar bij. ik ben nu 49 jaar, zou ik nog veel kaler kunnen worden?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg country dance foto (2).jpg‎ (47,9 KB, 120x gelezen)
Bestandstype: jpg haar zijkant (2).jpg‎ (115,6 KB, 88x gelezen)
Bestandstype: jpeg Anamnese (2).jpeg‎ (52,9 KB, 104x gelezen)
Bestandstype: jpeg Anamnese (6) (1).jpeg‎ (120,6 KB, 90x gelezen)

Laatst gewijzigd door hairry; 15 juli 2022 om 21:40
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2022, 23:25   #19
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Hee kerel,

Bedankt voor je reactie.
Klopt ik heb bewust een foto met flits gemaakt zodat je een realistische indruk krijgt. Ik heb nu zo'n 25 grafts per cm2 staan. Onlangs de tweede behandeling gehad en nu kom ik op iets boven de 40 grafts per cm2. Hoogstwaarschijnlijk oogt het dan nog een stuk voller. Desalniettemin ben ik nu al heel tevreden.

Er zit best wat verschil in je eerste foto en de rest inderdaad. Toppik doet veel. Ik vind het lastig te zeggen in hoeverre kaalheid zich nog verder kan gaan ontwikkelen... Wellicht kan dokter Munib hier wat over zeggen.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat de voorste lijn vol genoeg staat. Als je tegen een bos aankijkt waarbij de voorste rij bomvol staat met bomen dan lijkt het hele bos ook vol. Echter heb ik ook een paar mensen op het topic gezien die de voorste rij enorm vol hadden staan en waarbij daarachter de niet getransplanteerde haren begonnen uit te vallen. Het blijkt zo tactisch mogelijk de grafts verdelen i.c.m. een goede inschatting voor de lange termijn.

Mijn hele voorkant was naar de mallemoeren. Alleen in jet midden zat nog haar maar dat was zwaar uitgedund. Wellicht nog 15 a 20 grafts per cm2. Ik zat richting een Norwood 4 dus ik kom best van ver. Zie foto's in de bijlage.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4346.JPG‎ (41,4 KB, 86x gelezen)
Bestandstype: jpg 20211202_183635.jpg‎ (117,8 KB, 76x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210310_123507.jpg‎ (133,2 KB, 90x gelezen)

Laatst gewijzigd door FVDS; 15 juli 2022 om 23:28
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2022, 01:38   #20
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Ik weet niet precies hoe oud je zelf bent maar hopelijk trekt het niet te snel door.

ik was 31 jaar toen ik mijn eerste ht liet doen ,en het jaar erop de 2de. er zaten toen nog veel haren tussen die inmiddels allemaal uitgevallen zijn.

en toen zag ik ook pas wat er van de geimplanteerde haren over was.

mijn kruin is ook kaler geworden maar niet laag doorgetrokken gelukkig. ik ben nu 49 jaar en langzaamaan kaler geworden door de jaren heen.

ik zou met jou resultaat ook wel tevreden zijn. hoeveel grafts zijn er totaal gezet?
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2022, 02:07   #21
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ik ben nu ook 31 en wordt in september 32 jaar. Bij de eerste behandeling zijn er 1973 gezet en drie maanden geleden zijn er 1380 grafts bijgezet ter verdichting. Deze gaan nu beginnen door te komen.

Ik gebruik sinds de eerste behandeling dagelijks Essengen 6. Elke avond 1ml overal verdeeld en in de ochtend ook nog eens 0,5ml puur op mijn kruin. Op deze manier hoop ik het kaalwordingsproces zoveel mogelijk af te remmen.

Ik heb nu nog zo'n 2500 grafts over. Die wil ik bewaren voor in de toekomst mocht het rond mijn kruin toch kaler gaan worden.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2022, 11:17   #22
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Heb je nog wat aan de haarlijn laten zetten, word het nog dichter aan de haarlijn?

ik ga ook tussen de eerder getransplanteerde haren op de haarlijn nog verder verdichten.

en ik verwacht dat het op de al bestaande haarlijn er dan wel veel beter uit gaat zien.

er is mij in ieder geval wel belooft dat het nu aan de voorkant heel anders word.. hopelijk kunnen ze zover mogelijk naar de kruin toewerken maar alles hangt af van hoeveel grafts ze nog uit de donor kunnen halen. ik ga in eerste instantie liever voor een dichtere voorkant.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2022, 12:19   #23
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Ik heb dit resultaat van een positieve review op internet . ht van 2 jaar terug. deze persoon is hier super tevreden mee,

wat denken jullie ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ht van iemand.. (2).jpg‎ (30,8 KB, 129x gelezen)
Bestandstype: jpg ht van iemand (2).jpg‎ (75,6 KB, 161x gelezen)
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2022, 18:54   #24
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Hee kerel,

Sorry voor de late reactie.

Ja ik heb puur ter verdichting aan de voorkant een tweede behandeling ondergaan. Ik heb de haarlijn ook niet verder verlaagd want dit zou weer ten koste zijn gegaan van de haarlijn.

Wat betreft de foto's die je deelt; Dit zijn twee compleet verschillende omgevingen en camera posities. Op die manier kun je geen goed vergelijk maken. Vanuit een lage camera positie in de buitenlucht (met zon) een foto maken is behoorlijk ongunstig. Dan kan zelfs iemand met een goede dichtheid er nog slecht vanaf komen. Je ziet wel dat de haarlijn op foto twee beter is maar qua dichtheid kun je geen goede vergelijking maken.

Laatst gewijzigd door FVDS; 29 juli 2022 om 18:57
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2022, 17:51   #25
Bennien
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2019
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbambaa Bekijk bericht
Beste mensen, ik heb 1 jaar geleden een transplantatie gedaan.
Het is gelukt en heb alles gezien. Maar ik heb zo een spijt gevoel eraan over gehouden psygologische zaak dit.
Ik weet dat mensen het weggehaald hebben door middel van laserwerk.

Kan iemand mij in contact brengen om mij hiermee te helpen. Anders zal ik nog verder in de put afzakken emotioneel.

Ik wil mijn angst overwinnen en daarom wil ik dit weghalen. Dit werkt allemaal niet nu zal ik reacties krijgen had je moeten nadenken. In een jaar kan veel veranderen. Ik wil niet kaal worden en dan haren overhouden. Kan iemand mij hierbij helpen. Het gaat om de voorstuk inhammen alleen.
Hoi Jbambaa,

Heb je al reacties gehad hou je HT kunt verwijderen?
Bennien is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2022, 13:31   #26
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Houd ons aub op de hoogte.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2022, 22:16   #27
Grasshopper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Bedankt voor je bericht. Dit is inderdaad waar ik de fout in ben gegaan… zelfs na heel veel nazoekwerk toch nog de fout in gegaan. Echt heel vervelend. Dus ik zou inderdaad iedereen aanbevelen om je erg goed te verdiepen in de minpunten, en niet bagataliseren “bij mij komt het wél goed”. Nee, niet doen.

Heb je enig idee wat ik nog kan doen? Lazeren of pigmentatie of iets? Want zoals het nu is, vind ik het bijzonder onnatuurlijk uitzien!

Probeer eerst eens een oplossing te zoeken a.d.h.v. Toppik of iets dergelijks. Het kan zijn dat je daar alsnog een mooi resultaat mee krijgt.
Pigmentatie is opnieuw een stap die daarna niet meer terug te zetten is.
Grasshopper is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2022, 22:19   #28
Grasshopper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
@ hairry

Het ligt grotendeels in handen van de arts maar bij de ene persoon lijkt een behandeling beter aan te slaan dan de ander. Daarnaast vergeet men ook vaak dat een eindresultaat erg afhankelijk is van de beginsituatie.
Idd. Veel ligt ook aan het type haar dat je hebt. Krullend en golvend haar geeft doorgaans de beste resultaten.
Grasshopper is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.