Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 januari 2017, 12:17   #1
Jazzy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Hairlace.nl weigert producten te leveren.

Ik heb in het verleden een paar keer hairlace wigs besteld op de website Hairlace.nl eigenlijk ging dat goed tot mijn laatste bestelling afgelopen december. Ik heb de bestelling gedaan en netjes betaald. Daarna heb ik diverse keren gebeld en gemaild om informatie in te winnen over de late levering van mijn wig. Hetty van Delden de contactpersoon van Hairlace gaf telefonisch aan dat ze het product nog een keer zou bestellen en op zou sturen. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Mijn geld heb ik ook niet terug. De site is wel online maar de telefoon wordt niet aangenomen en mails worden niet beantwoord. Zijn er andere gedupeerden die gebruik hebben gemaakt van deze site? Ik lees graag jullie reacties als je ook slechte ervaringen hebt met deze website.
Jazzy is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2017, 12:33   #2
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Hallo Jazzy,

Welkom, ik heb je bericht verplaatst naar de juiste rubriek.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2017, 10:40   #3
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Geen gedupeerde, wel heb ik vorig jaar en het jaar daarvoor diverse bestellingen gedaan bij Hairlace en nooit problemen gehad. Ook ben ik wel eens een bestelling gaan ophalen en dat kwam allemaal prima over. Het viel me wel op dat het afgelopen week wat langer duurde voordat ik antwoord kreeg op een vraag. Misschien is er iets aan de hand waardoor de zaken niet lopen zoals ze moeten. Vervelend dat jij daar last van hebt, ik zou er vooralsnog van uit gaan dat Hetty het in orde gaat maken zodra ze dat kan.
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2017, 22:43   #4
Essie23
HaarWeb lid
 
Essie23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Berichten: 22
Geslacht:
Hairlace

Hoiii

Ik ben bij hetty geweest en heb vorige week mijn haarwerk opgehaald.
Ik heb goed contact met hetty.
Ik heb haar geappt dat er klachten over haar zijn qua bestelling
Hier reageerde ze meteen op dat ze eventuele klachten gaat afhandelen of is misschien nu al gedaan.

Groetjes es
Essie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2017, 21:59   #5
Nic
HaarWeb lid
 
Nic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 182
Geslacht:
Jazzy, als je hebt betaald via je creditcard, kan je je geld terug krijgen. Ik heb eens een pruik gekocht via internet, het ding dat ik ontving leek in de verste verte niet op wat ik besteld had. Heb een klacht ingediend hierover en mijn geld teruggevraagd en ontvangen via mn credit card.
Nic is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2017, 16:57   #6
Cvandenberg2412
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Hier het zelfde probleem. Lace wig besteld deze werd geleverd maar was niet okee naar mijn smaak. Nieuwe besteld en nog steeds niet ontvangen. Ik wacht al bijna 3 weken. Via mail reageert ze nauwelijks. 1x: komt deze week binnen. Via telefoon etc reageert ze helemaal niet. Baal ontzettend. Super veel geld voor mij en loop er als een gek bij zonder lace wig.
Cvandenberg2412 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2017, 23:10   #7
Coral12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Hier ook een gedupeerde van Hairlace. Jazzy, jouw verhaal is zeer herkenbaar. Omdat ik de leugens en smoesjes van Hetty na 5 weken wachten zat was heb ik mijn bestelling geannuleerd. Ze wist toen wel meteen te reageren door mij via de mail te laten weten dat mijn bestelling geannuleerd is. Alleen...tot op heden geen cent van mijn betaalde geld gezien.
Coral12 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2017, 10:32   #8
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Op Klachtenkompas zijn er zes klachten geplaatst over niet leveren en op op klacht.nl staan er ook een paar.

Ik heb ooit wefts besteld jaren geleden en dat ging altijd goed. Meestal binnen na twee weken. Maar een keer een jon renau Victoria haarwerk en daar heb ik maanden op gewacht. Uiteindelijk kreeg ik verkeerde kleur, veel te donker, niet de bestelde kleur, maar ze nam het niet terug. Maar verkocht via MP voor een veeeel goedkopere prijs.

Ik hoop dat het opgelost wordt. Mocht je met creditcard betaald hebben dan kun je het terug vragen via de CC. Heb je via Ideal betaald, dan helaas niet. Hopelijk betaalt die Hetty het snel terug. Het is jouw geld.

Heb je al een berichtje op haar Facebookpagina geplaatst? Misschien helpt dat. Tenzij ze je als "dankje" blokkeert..

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 13 april 2017 om 11:22
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2017, 00:50   #9
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Niet netjes dat een leverancier niet reageert

Ik vind het sowieso niet netjes als een leverancier niet reageert op vragen. Zeker als je een normale vraag stelt conform je recht.

Ik zelf heb dit amper meegemaakt. Heb wel vaak zelf direct bij de buitenlandse atelier besteld en de laatste 2 keren bij Tophaar. Laatste zijn vaak ook netjes in berichten.
Hoewel .. de laatste keer bestelde ik 2x haarwerken in december jl met levering ca (eind) maart, wat toen begin april werd en bij navraag begin deze week nog niet vernomen..?
Ben benieuwd en kijk ernaar uit.
Haired is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2017, 14:40   #10
Coral12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2017
Berichten: 2
Geslacht:
@Haired: Helaas de fout (achteraf gezien) gemaakt om het via IDEAL te betalen.
Je kan dan niet je geld terug laten boeken. Via Facebook is ze niet meer te vinden. Elke poging tot contact ontwijkt ze of komt ze niet na. Laatste hoop is bij de geschillencommissie een klacht in te dienen. Heeft er iemand hier ervaring mee?
Coral12 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2017, 15:56   #11
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Google geeft aan bij hairlace
Permanent gesloten.....

Laatst gewijzigd door Astrid26; 19 april 2017 om 16:22
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2017, 20:53   #12
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
De website werkt nog wel...

Zou ze zo nog proberen zoveel mogelijk geld binnen te halen als de toko eigenlijk permanent gesloten is?

Misschien kunnen gedupeerden in haar gastenboek een berichtje plaatsen om zo mensen te waarschuwen.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2017, 21:20   #13
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Wie denk je dat het gastenboek beheert?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2017, 06:32   #14
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ja dat wel, maar het kan zijn dat het bericht meteen geplaatst wordt zonder dat ze het modereert. Je kubt het altijd proberen.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2017, 17:21   #15
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
http://www.webperspectief.nl/landeli...netoplichting/

Hier kun je een melding maken van deze webwinkel. Potentiele klanten worden gewaarschuwd tegen webwinkels die mensen oplichten.

Haar nummer is niet meer bereikbaar, de webwinkel staat via google op gesloten en haar facebook is verwijderd, maar je kunt nog wel dingen kopen via haar website. Tenminste je kunt dingen betalen die je vervolgens niet meer geleverd krijgt als ik al die klachten zo lees.

Ik hopp niet dat mevrouw Hetty van Delden op deze manier nog geld verdient aan nietsvermoedende klanten.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hairlace.nl

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.