Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 14 maart 2002, 16:10   #1
rickie rick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2002
Locatie: omgeving eindhoven
Berichten: 19
proscar, een verantwoorde vervanging voor het dure prohair?

Hallo Allemaal,
hier nog even een berichtje van Rickie Rick. Ik heb al eerder een berichtje geplaatst. Redelijk wat mensen hebben het bekeken maar helaas nog geen reactie. Ik heb een nieuwe vraag en ik hoop dat iemand een antwoord weet. Op 27 maart heb ik een afspraak met Boersma. Hij schrijft het middel prohair met mg finasteride voor. Voor dit middel betaal je per tabletten meer dan honderd gulden en het wordt speciaal door een apotheek gemaakt. De huisarts kan finasteride ook voorschrijven maar dan in de vorm van het middel Proscar, een middel met 5 mg finasteride dat wordt voorgeschreven bij mensen met prostaatklachten. Is het mogelijk om de tabletten proscar in vieren te delen zodat je 1,25 mg finasteride per dag binnenkrijgt? En is proscar wel hetzelfde als prohair? Is proscar sowieso een tablet dat je makkelijk kan delen? Een voordeel van proscar boven prohair is dat proscar wel vergoed wordt en prohair niet dus als het kan om proscar te gebruiken ipv prohair hebben we als gebruiker financieel voordeel erbij. Wie weet of proscar zonder gezondheidsproblemen "gedeeld" kan worden?
groetjes, Rickie Rick
rickie rick is offline  
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.