Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 februari 2008, 16:07   #1
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Aldi's gezichtcreme's

Leek me wel een interessant stukje voor de haarweb mensen die gezichtcreme's gebruiken

Supergoedkope antirimpelcrème Aldi niet aan te slepen

dinsdag 5 februari 2008 18:51
Door de Duitse Consumentenbond als beste getest en door een Britse glossy uitgeroepen tot beste koop: de Aldi antirimpelcrème (1.89 Britse pond voor 50 ml) is enorm populair in Groot-Brittannië en vliegt de schappen uit.

Lekker smeren met de Aldi antirimpelcrème
De verkoop schoot de afgelopen maanden omhoog van 890 potjes per week naar meer dan 20.000, aldus een woordvoerder van Aldi UK in de The Daily Mail. Aldi kan de vraag bijna niet aan en in veel filialen is de crème uitverkocht.

Consumentenbond
De Duitse Consumentenbond testte begin vorig jaar antirimpelnachtcrèmes. De crème van de Aldi kwam als beste uit de test, daarbij dure merken als Helena Rubinstein (78,50 euro voor 50 ml) achter zich latend.
Het Britse tijdschrift Woman’s Own riep de crème in zijn decembernummer uit tot beste koop. Een ander Brits tijdschrift deed een blinde test met 2.000 vrijwilligers waaruit de Aldi-crème ook als beste uit de bus kwam. ‘Mensen vroegen me of ik een gezichtsbehandeling had gehad,’ aldus een gebruiker. ‘Na ongeveer twee weken waren de fijne lijntjes rond mijn ogen minder zichtbaar,’ vond een ander.

Ingrediënten
De crème bevat het co-enzym Q-10, bioflavonen en vitamines C en E; uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat deze ingrediënten antioxiderende effecten hebben (kijk voor meer informatie in de ingrediënten-index van 'Cosmetics Cop' Paula Bergoun).
De crème wordt in Groot-Brittannië onder de naam Siana verkocht, in Nederland verkoopt Aldi de crème onder de naam Biocura (2,25 euro voor 50 ml, dag- en nachtcrème). Adjunct-directeur E. J. Verheul van Aldi Nederland bevestigt dat het om dezelfde crème gaat. 'Van een hype zoals in Engeland is vooralsnog geen sprake maar wat niet is kan natuurlijk nog komen,' aldus Verheul.

Bron: http://www.elsevier.nl/lifestyle/mod...419/index.html
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 16:14   #2
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Toch maar eens aanschaffen voor mijn moeder Leuk verjaardags cadeau
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 00:20   #3
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haargek Bekijk bericht
Toch maar eens aanschaffen voor mijn moeder Leuk verjaardags cadeau

Ben je er goedkoop vannaf


Btw : ik gebruik die creme ook

Zijn verschillende potjes met ..groen..blauw..of rood dekseltje ..etc..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 01:16   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ja Dundee, jij gebruikt die crème ook, had je al een keer eerder geschreven, maar die helpt toch niet? Anders had je toch geen microdermabrasie en mesoliften e.d. nodig gehad?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 01:53   #5
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ja Dundee, jij gebruikt die crème ook, had je al een keer eerder geschreven, maar die helpt toch niet? Anders had je toch geen microdermabrasie en mesoliften e.d. nodig gehad?
Nee ,ik gebruik die juist om de huid te hydrateren voor ik ga slapen ,(vooral nu in de winter) met de droge verwarmingslucht ,dat voel je goed hoor ,je gezicht heeft meer kleur en is frisser . Gebruik die reinigingsmelk daarvan ook (soms alleen) ,moet je altijd eerst doen he ,anders doet het niets uit
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 11:16   #6
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Megatip Dundee. Ik kom nooit in de Aldi mar ga hem nu maar eens bezoeken. Was net op zoek naar een nieuwe gezichtscreme. Ik had wat proefmonstertjes gekregen van Vichy en vond die niet slecht (trekt snel in) maar voor 2,50 ga ik deze eens proberen. Ik gebruikte tot paar jaar geleden alleen Lancome, erg lekker maar merkte tijdens mijn reis dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt wat je gebruikt als er maar bepaalde werkzame stoffen in zaten. Ben dus gekapt met al die dure potjes en probeer nu de goedkopere merken uit. Op naar de Biocure.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 12:47   #7
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Bedankt Strider!!!!

Ben net naar de Aldi geweest en heb voor 6,50 tonic, lotion en creme gekocht. Wat zal ik stralen.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 14:46   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Een aantal jaren geleden heeft de Consumentenbond onderzoek gedaan en een onbekend goedkoop merk werd toen de minst waardeloze genoemd. Geen enkele crème deed wat beloofd was en bij deze minst slechte was je in ieder geval niet veel geld kwijt: Rilanja verkrijgbaar bij Schlecker.
Aangezien ik alles al geprobeerd had van Olaz, Roc, Vichy, l'Oreál (trouwens al mijn geld teruggekregen!)heb ik toen maar een potje Rilanja gekocht.
Je mag één keer raden wat het resultaat was na maandenlang gebruik.........
Voor vochtregulering en tegelijkertijd een kleurtje, gebruik ik dagelijks Etos fluid make-up: "bevat Aloë Vera voor optimale vochtregulering en een UV-filter"
Reiniging 's nachts met goedkope lotion en tonic van Trekpleister, Kruidvat of Biocure. Maakt allemaal niks uit: de rimpels woekeren voort als mycelium.

Dit verhaal over Biocure doet me sterk denken aan het verhaal over Rilanja.
Maar tja, je weet nooit, misschien gebeurt er toch nog een wonder. Ik ga toch maar een paar potjes Biocure kopen. Valse hoop is toch beter dan helemaal geen hoop meer.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 15:11   #9
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Megatip Dundee. Ik kom nooit in de Aldi mar ga hem nu maar eens bezoeken. Was net op zoek naar een nieuwe gezichtscreme. Ik had wat proefmonstertjes gekregen van Vichy en vond die niet slecht (trekt snel in) maar voor 2,50 ga ik deze eens proberen. Ik gebruikte tot paar jaar geleden alleen Lancome, erg lekker maar merkte tijdens mijn reis dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt wat je gebruikt als er maar bepaalde werkzame stoffen in zaten. Ben dus gekapt met al die dure potjes en probeer nu de goedkopere merken uit. Op naar de Biocure.
Ga je er terug als een zonnetje uitzien
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 15:15   #10
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Maar tja, je weet nooit, misschien gebeurt er toch nog een wonder. Ik ga toch maar een paar potjes Biocure kopen. Valse hoop is toch beter dan helemaal geen hoop meer.
Dat verhaal klopt hoor ,is vorig jaar ook op de Belgische tv geweest .Daar hebben ze de Biocura ook getest ,en het was de beste van al ,alle topmerken en dure cremes ..zelfs tot 70 euro ..waren minder goed dan de Aldi creme .

Voor een strakkere huid moet je die met het rode Dekseltje hebben ...om te voeden meer het blauwe ..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 15:25   #11
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dit verhaal over Biocure doet me sterk denken aan het verhaal over Rilanja.
Maar tja, je weet nooit, misschien gebeurt er toch nog een wonder. Ik ga toch maar een paar potjes Biocure kopen. Valse hoop is toch beter dan helemaal geen hoop meer.
Hanna je weet toch onderhand wel wat je wel of niet van een creme mag verwachten he

En er bestaat ook nog zoiets als genen
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 15:25   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
,en het was de beste van al ,...
Jaja, maar met "de beste" bedoelen ze "de minst slechte"....

Als die crèmes werkelijk zouden helpen, zou de cosmetische chirurgie bar weinig werk overhouden.

Dus ik denk: Mensen, bereid je voor op een desillusie, dan kan 't resultaat achteraf alleen maar meevallen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 15:49   #13
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jaja, maar met "de beste" bedoelen ze "de minst slechte"....

Als die crèmes werkelijk zouden helpen, zou de cosmetische chirurgie bar weinig werk overhouden.

Dus ik denk: Mensen, bereid je voor op een desillusie, dan kan 't resultaat achteraf alleen maar meevallen.
Ja ik bezie zo'n creme ,om het proces van veroudering te 'vertragen' in principe .Creme's die rimpels laten verdwijnen bestaan niet he ..dat is onzin ..die rimpel is een groef door afbraak in /of onderhuids..alsook spierweefsel, en een cremke gaat dat niet opvullen ... .. ja ,als je er 2kg op strijkt
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2008, 10:19   #14
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Voor een strakkere huid moet je die met het rode Dekseltje hebben ...om te voeden meer het blauwe ..
Jammmer, die met het rode dekseltje hadden ze niet bij mijn Aldi. Nu weet ik dat de Aldi's in Belgie enorm zijn en hier vaak van die buurtwinkels. Misschien komt ie nog. Ga het in de gaten kopen. Heb meteen een pneumatische boor/jekker gekocht voor een paar tientjes en zeer goedkope gehakt, leuke dingen hebben ze daar.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2008, 10:20   #15
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Ga je er terug als een zonnetje uitzien
Ik hoop het wel en misschien volgt mijn humeur dan ook wat dat kan wel wat beter
agatha is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.