![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
|
![]() |
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
![]() |
#1 |
HaarWeb lid
|
Bijna 5 maanden trekvrij maar het wordt elke dag moeilijker
Hey iedereen...
Op 27/03 heb ik nogmaals de stap kunnen zetten om niet meer te trekken en de haartjes op te eten... Mijn haar is ondertussen al voor een mooi deel teruggegroeid, ik kan al leuk experimenteren met ponystaarten en dergelijke... Alleen verwacht je dat het na 5 maanden gemakkelijker wordt en dat is het helemaal niet... Het voelen stopt niet en ik heb sinds de laatste dagen zo'n drang om terug te beginnen: dus wat doe ik: ik bijt stukjes van mijn bestaande haar af, of ik trek een haartje kapot (ik trek het niet uit maar trek/breek er een stukje vanaf), natuurlijk allemaal stukjes die anders aanvoelen dan de gewone haren. En in het begin was dat 1x tot ik mezelf betrapt op terug scannen om dan een stukje af te breken... Het is nu dag 2 waarop ik ook hiermee terug stop maar het is niet simpel... Ik hoop ook steeds om nieuwe posts hier te zien, om me daaraan vast te klampen maar er is hier niet zoveel beweging ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HaarWeb lid
|
Terugval ligt steeds om de hoek hé.. en de angst wanneer je de terugval voelt aankomen maakt het alleen maar erger. Erover praten met lotgenoten of voor jezelf uitzoeken wat de terugval veroorzaakt en daar iets mee doen, het kan helpen. Rusten of iets totaal anders gaan doen, helpt soms ook. In elk geval niet piekeren of jezelf op je kop geven, dat helpt niet. ;-)
![]() |
#3 |
HaarWeb lid
|
Inderdaad, het ligt te loeren om je terug te nemen op onbewuste momenten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
HaarWeb lid
|
PPPFFFFF en nog eens PPFFFF... dag 2 dat ik terug aan het trekken ben, bijna 6 maanden niks gedaan en nu kan ik me plots niet meer beheersen... Ik word hier zo moe van
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Misschien helpt het om te denken aan je mooie, volle bos. Dat je als je weer zoiets voelt aankomen je even voor de spiegel gaat staan of even met je handen aan je haar voelt hoe vol en dik het is en dat je dat niet meer kwijt wilt. Misschien helpt dat?
En als het een keertje met een haar misgaat je het jezelf niet kwalijk neemt, maar dan wel bedenkt van nu stop ik en ik hou het weer zes maanden vol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
HaarWeb lid
|
Hey, thx voor je reply! Ja misschien moet ik me inderdaad op het positieve richten... De drang is momenteel echt enorm... heb de hele ochtend getrokken en na mijn berichtje niet meer maar zit aan mijn nagels te bijten (allé niet echt afbijten want dat ben ik jaren geleden afgeleerd, maar zit er toch met mijn tanden aan te prullen), druiven te eten, te krabben, aan (en ja ook in) mijn neus te peuteren ... Voel me soms echt een neuroot lol
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|