![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#16 |
Loser
Geslacht: ![]() |
Ja. Maar in dit geval jouw oren. En niet de mijne!
![]() |
#17 |
HaarWeb lid
Plaats anders even wat foto's, desnoods anoniem dan kunnen we met je meedenken en kijken..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ik hou het toch nog maar even voor mij zelf. Zou het jammer vinden dat er door Limbo weer een zure opmerking wordt geplaatst waarmee ik niets kan beginnen. Op één of andere manier trekken fora als deze dit soort azijnpissers aan ![]() Ik lees, leer en herken veel op dit forum en doe daar mijn voordeel mee. Thanx voor de reactie TommieNL ![]() Laatst gewijzigd door Dikke vacht; 10 april 2016 om 09:57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Loser
Eén woord, 6 letters. SUKKEL
![]() Even serieus. We willen graag helpen maar zonder foto's gaat dat niet. Tot slot. Mijn ht is prima verlopen. Ik had het veel eerder moeten doen. En wees gerust. In deze thread zie je me niet meer terug!
![]() |
#20 |
HaarWeb lid
@Dikke vacht, toontje lager zou je sieren. Limbo is een (zeer) gerespecteerd forumlid. Zijn kennis mbt dit onderwerp heeft velen waaronder mijzelf enorm geholpen. Een draadje starten en vervolgens mensen beginnen te flamen die de moeite en 'tijd' nemen om op je te reageren verdient niet bepaald de schoonheidsprijs. Bovendien deel ik zijn mening dat foto's nu eenmaal nuttig zijn om iemand een zinvol advies te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
HaarWeb lid
Dat is wel een erg lullige opmerking...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
HaarWeb lid
wow that escalated quickly
![]() ![]() Dikke vacht zoekt hoop en bevestiging dat er nog een kans voor hem is wb zijn haargroei, soms hoef je niet meteen te zeggen wat jij denkt limbo omdat je daar iemands gevoel mee kan kwetsen. (kan je eerlijkheid wel waarderen hoor) Wie weet gaat zijn haar nog goed groeien, of doet het dat al maar omdat hij te veel in de spiegel kijkt geen verschillen ziet. Ben het er mee eens dat wij je het beste kunnen ondersteunen als je een paar fotos plaatst. Je kan ze zo maken of bewerken dat alleen je hoofd te zien is met haar of geen haar. Desnoods bewerk je ze, niemand zal je herkennen joh. Niemand in je omgeving die aangeeft verschil te zien? Vergeet niet dat veel mensen het ''normaal vinden '' dat je weer haar hebt en vaak zeggen hej ben je naar de kapper geweest, eeuhm niet echt heb er paar duizend haren bij ,dat zie je misschien ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Loser
Citaat:
Niet iedereen heeft humor! Citaat:
De tijd zal leren of hij er op vooruit zal gaan. Zonder foto's en zonder meer achtergrond, tsja, dan kun je hier toch echt beter wegblijven. Of zeg ik nu weer te veel? ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
HaarWeb lid
|
Op de website van Dr Eberson staat een "grow chart", die een indruk geeft van de te verwachten hergroei.
http://ebersonhairclinic.nl/hair-growth-after-your-fue/ ![]()
![]() |
#25 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Deze grafiek heb ik nog niet gezien. Lijkt idd. dat dit bij mij van toepassing is, hoewel maand 6-7 alles erg leek stil te staan. Na mijn eerste post is de groei toegeslagen. Eerst wel heel dunne haartjes, maar omdat ik het dagelijks check, zie ik deze langzaam maar zeker verkleuren en steviger worden. Ik had/heb de hoop dan ook nog niet opgegeven. Voor foto's vind ik het nog te vroeg, ik ga dit zeker nog doen als het resultaat nog iets beter is. Tenslotte hebben andere ongeduldige, net als ik, hier dan ook wat aan. Groet, Weer iets "Dikkere Vacht" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ben je zelf ook gevoelig voor kritiek? Ik dacht, ik schrijf gewoon terug in je eigen jargon. Misschien schept die directe benadering een band. Dit was tenslotte wat ik dacht na tal van berichtjes van jou gelezen te hebben. Jij zegt altijd wat je denkt en iedereen lijkt dat te waarderen. Jij zelf niet, blijkt dus. Ik zal er ook een ;-) bij zetten om het hierna ook humor te kunnen noemen. No hard feelings, Dikke Vacht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Loser
Dan is het goed Dikke Vacht. Hoop dat je je haardos terug krijgt. Daar gaat het om.
![]() |
Labels |
1200, fue, grafts, haartransplantatie, kruin |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|