![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 |
HaarWeb lid
|
iFUE 1.450 grafts Dr. Eberson
Gisteren een iFue behandeling ondergaan van 1.450 grafts bij Dr. Eberson kliniek in Amsterdam. Foto's van voor situatie en na operatie in foto album.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Ziet er goed uit. Voor welke dichtheid is er gekozen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
HaarWeb lid
|
40-45. Ik heb heel veel tweetjes en drietjes. Van de 1.450 waren er rond de 200 eentjes en de rest dus tweetjes en drietjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
HaarWeb lid
Dit wordt ws we een mooi resultaat. Succes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
HaarWeb lid
Dat ziet er net uit.
Betreft dichtheid: Vorige week Esteworld geweest voor 2100 en ik heb geen idee van dichtheid. Nu de korsten weg zijn vind ik het wat kaal ogen. Nu, ik kreeg wel opmerking dat ik zeer sterk donorgebied had en goede grafts. Ik zie er idd veel met 2 of 3 tussen. Wil dat dan zeggen dat die opnieuw zo gaan doorkomen want dan is die dichtheid meteen wel ok? Thanks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
HaarWeb lid
|
Je hebt een betere dichtheid met 500 grafts met tweetjes en drietjes dan 1.000 grafts met eentjes.
Misschien heb je een betere dichtheid als je veel tweetjes en drietjes hebt met een 40 dichtheid van getransplanteerd dan heel veel eentjes met een dichtheid van 45 getransplanteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
![]() Ik ben het eens, dit gaat sowieso een super resultaat geven. Sommigen hebben een ideaal transplantatie hoofd en met enkel 1450 grafts ga jij van kalend naar niet kalend. Succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
HaarWeb lid
|
Gaat een heel mooi resultaat worden, mede omdat je nog flink wat haar hebt staan! Ben erg benieuwd en hou dit topic zeker in de gaten, succes met geduld hebben!
![]()
![]() |
#9 |
HaarWeb lid
|
Kun je nog even een goede foto van jou posten? Ben benieuwd naar je dichtheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
HaarWeb lid
|
Foto's 10 dagen na de operatie. Nog wat korsterig.
https://postimg.org/image/z4lodxnrv/36199155/ https://postimg.org/image/xt2ul0xgr/ https://postimg.org/image/4cyb31lsr/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
HaarWeb lid
|
Vandaag zijn alle korsten eraf gewassen (voorzichtig natuurlijk). Foto's staan in mijn fotoalbum van mijn profiel. Nu wachten totdat het uitvalt. Dan zal ik weer foto's posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
HaarWeb lid
|
Ik heb een nette prijs betaald, daar wil ik het bij laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
HaarWeb lid
|
Vandaag weer voor het eerst gewerkt. Volgens mij is niemand iets echt opgevallen. Voordeel dat ik mijn haar al vaker heb gemillimeterd. Ook de roodheid is al grotendeels weg na 13 dagen. TIP! Aloe Vera gel van De Tuinen. Heb ik meerdere malen per dag erop gesmeerd en je zag de roodheid als het ware verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Haarpigmentatie expert
Ziet er prima werk uit, proficiat aan het team, dr E !
![]()
HAAR PIGMENTATIE AFSPRAAK MAKEN. HAARPIGMENTATIE PRIJS OFFERTE GRATIS FOTO CONSULT SERVICE. >>>>Gok niet met uw uiterlijk.<<<< https://www.prohairclinic.com/ De bovenstaande handtekening is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb |
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
1.450 grafts, eberson |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|