![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#91 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Hoi Nic,
Bedankt voor je reactie. Dat kan ik nog proberen idd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
HaarWeb lid
Citaat:
: -) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
HaarWeb lid
Bedankt voor je tip! Die heb ik nog niet in mijn kast staan :-) ik ben nu dermolin anti roos shampoo aan het proberen sinds een week. Als die niet bevalt zal ik deze shampoo eens proberen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
HaarWeb lid
De dermolin heeft ook hele goede reviews dus ik hoop voor je dat je er baat bij hebt. Het blijft proberen en zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
HaarWeb lid
hallo ik heb een vraag ik gebruik minoxidil 5 nu 3 maanden en heb werkt goed samen met de ketoconazol shampoo .Nu zei de dermatoloog te stoppen met de shampoo maar nu heb ik erge jeuk en de hoofdhuid heeft een branderig gevoel. Kan ik gewoon doorgaan met de ketoconazol ? of is dit niet goed het altijd te gebruiken? vriendelijke groet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
HaarWeb lid
Helaas heb ik bij deze shampoo ook geen baat. Alleen denorex haalt redelijk wat schilfertjes weg, maar er blijft op plekken een talglaag zitten. Lijkt wel of mijn hoofdhuid nooit meer helemaal schoon wordt. Naja zit er al bijna 5 jaar mee, en blijkbaar gaat het nooit meer over. Balen is het wel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
HaarWeb lid
Hoi Star, ik had je berichtje niet eerder gezien, balen hoor, het blijft tobben, ik ben er ook weer vanaf trouwens, ik tob ook weer mijn hoofdhuid en daardoor weer met mijn haar. :-( gedeelde smart is halve smart zullen we maar denken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
HaarWeb lid
|
Havermout tegen seborroïsch eczeem
Seborroïsch eczeem kan goed worden behandeld door er gekookte havermout op te smeren voor je gaat slapen. Je kunt het dan 's ochtends afwassen als je opstaat. Je kunt die havermout zelf gewoon koken met havervlokken in water, die je laat doorkoken, tot het een brei wordt.
Je kunt dat middel ook gebruik voor seborroïsch eczeem onder je hoofdhaar. Daarvoor moet je heel dunne, vloeibare havermout maken, met naar verhouding meer water. Die vloeistof kun je in je hoofdhuid masseren met een leeg shampooflesje en een kam, waarmee je telkens en scheiding maakt. Je kunt die vloeistof een paar dagen bewaren in een koude koelkast. |
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
seborroisch eczeem, telogeen effluvium |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|