![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#16 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Is dat een stiekem antwoord op mijn vraag?
![]() Ik heb jullie website bekeken. Wederom in zeer grote lijnen hetzelfde prachtige arrangementje. Maar het ziet er goed uit hoor. Maar, uuuhm.. Let op de volgende vraag! haha: Waarom zou ik voor jullie kiezen en €2100 betalen voor een FUE haartransplantatie in Turkije, met alles erop en eraan? ..... Wanneer ik voor €5600 bij Hairworld Istanbul te Vlaardingen (NL) hetzelfde krijg. Althans, ik heb dit hele forum doorzocht en kan nergens uit opmaken wat het verschil is, en of dat er überhaupt is. Behalve dan FUE-CT, wat op mij overkomt als uuuhm niets anders dan FUE. Dus vertel eens.... Een PB mag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Maar wat ik me af vraag is het echte feitelijke verschil. Waar kan men op baseren dat Hairworld Vlaardingen een betere kwaliteit levert? En dan doel ik niet op foto's op Instagram o.i.d. Maar meer op dingetjes als: Hebben ze dan een bekend betere chirurg in dienst? Waarvan dat te lezen is ergens. Want ik begrijp dat behandelingen via hen ook gewoon in een ziekenhuis plaatsvinden.. Begrijp je? Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel fijn dat je reageert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
welke kliniek |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|