![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#46 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
HaarWeb lid
3 maanden update!
Het is nu precies drie maanden geleden dat ik ben behandeld bij Transhair (30-04) en de mooie tijd gaat nu echt beginnen. Eigenlijk begon ik vanaf zo'n 2,5e maand na de behandeling al wat lichte groei te vernemen en nu inmiddels 3 maanden later zie ik echt verschil met mijn situatie na 2 maanden. Ik heb gisterenavond voor de laatste keer mijn haar gemillimeterd op 3mm en ben nu van plan het echt te laten groeien. Over een aantal weken zal ik dan naar de kapper gaan om de zijkanten en achterkant weer bij te laten werken. Ik heb veel vertrouwen in hoe deze maand gaat verlopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
HaarWeb lid
Het begint duidelijk door te komen en de haren worden al dikker - super! Veel plezier met de leuke tijd die gaat komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
HaarWeb lid
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
HaarWeb lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
HaarWeb lid
Update:
3 maanden en 3 weken. Zojuist voor het eerst weer naar de kapper geweest na maarliefst 4 maanden. De afgelopen tijd een paar keer de tondeuse erop gezet maar vanaf de 3e maand besloten om het te laten groeien. Opzich ben ik behoorlijk tevreden met mijn voortgang tot nu toe. Wel groeit mijn rechterinham wat minder hard dan mijn linker. Het haar is wat dunner, krullender en lichter. Heb echter begrepen dat beide inhammen niet per definitie gelijkmatig groeien. Ik hoop dat er nog veel haren gaan doorkomen. Heb her en der nog wat kale plekjes namelijk. Foto's in de bijlage ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
HaarWeb lid
|
Dat krullende blijft en komt doordat het haar aan de achterzijde, totaal andere eigenschappen heeft...O.a. dikker, donkerder, stugger etc.
Laatst gewijzigd door Henk; 21 augustus 2021 om 23:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
HaarWeb lid
Citaat:
In de derde tot ongeveer de vijfde maand is het normaal dat het haar vlassig, krullend en kleurloos is. Dat is mij verteld en dat is ook overal op internet te vinden. En waarom zou dit haar totaal andere eigenschappen hebben dan het haar aan de achterzijde terwijl het haar juist daar vandaan komt? Laatst gewijzigd door Henk; 21 augustus 2021 om 23:34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
HaarWeb lid
Dat schrijft Dino ook niet.
![]() |
#57 |
HaarWeb lid
Dat begint er goed uit te zien! Wat ik vaak zie is dat na een paar maanden (of jaren) het haar langzaam de eigenschappen van je haar bovenop begint aan te nemen. Tot die tijd blijft het een beetje stroef. Dat heeft mijn haar nu ook. Het maakt het wel makkelijker om in een scheiding te dragen die niet plat op je hoofd ligt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
HaarWeb lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
HaarWeb lid
Ziet er veelbelovend aan. En een mooi aantal
Zou je wellicht willen laten weten wat ervoor betaald is? Mag ook privé uiteraard. Heel veel succes en groeiplezier. |
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
2000 grafts, ht 30 jaar, transhair |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|