![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#16 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Zouden jullie met dit eindresultaat tevreden zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
HaarWeb lid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
HaarWeb lid
Ik zie geen foto van hoe er ervoor was
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
HaarWeb lid
Hairry, ja ik ga de hulp vragen van een juridisch expert inzake medische fouten.
Ik laat het hier niet bij. Dr. Anthone zal uitleg moeten geven over deze wanprestatie. ![]() Ik kan de foto van mijn resultaat zien, kunnen jullie dit niet zien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
HaarWeb lid
Ik zie geen foto van de voor situatie dus wij kunnen nu echt niet oordelen in hoeverre de operatie een succes was of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
HaarWeb lid
Ik ben benieuwd naar de mening van Bart. Dit is gebeurd in 2021 toen zoals ik het begrijp uit Barts eerdere berichten dit nog onder Prohairclinic viel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
HaarWeb lid
Bart heeft me gezegd dat Dr. Anthone pas rond de zomer van 2021 begon met haartransplantaties uit te voeren met haar eigen team.
Het jarenlange ervaren Prohairclinic team werkte onder supervisie van Dr. Anthone. Vandaar wellicht zulk immens verschil in resultaten tussen de 2 team. Dr. Anthone noch haar team had geen enkele ervaring. Bart werd verteld dat alles goed ging tijdens de behandeling. Maar als er na een tijdje een vloedgolf aan klachten begon binnen te komen is de samenwerking gestopt. Dat is wat ik ervan begrepen heb. En volgens mij klopt het, want Anthone Cosmedics heeft wel een hele slechte reputatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
HaarWeb lid
|
Ik zie het wel. ik snap niet dat anderen dit niet zien. je foto's zeggen genoeg , en je staat volledig in je recht door verhaal te halen, want zulke praktijken moeten zo snel mogelijk worden gestopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
HaarWeb lid
Er is nergens een foto te zien hoe het ervoor was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Loser
Er is geen foto zichtbaar van de situatie vóór de ht. Zonder die foto is elke discussie compleet ZINLOOS
![]() |
#27 | |
Haartransplantatie expert
Citaat:
Er worden veel discussies geopend over resultaten, zonder voor foto's. Geen idee wat het doel of nut hiervan is. Wellicht onderlinge concurrentie ?
![]() |
![]() |
#28 |
HaarWeb lid
![]()
sorry jongens, ik dacht dat de foto van ervoor er al stond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
HaarWeb lid
en dit is nogmaals het eindresultaat.
Is dit waarvoor je veel geld overmaakt? Er is naar mijn opinie geen probleem opgelost. Als dit goed is dan moet je toch geen haartransplantatie laten uitvoeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
HaarWeb lid
De kruin lijkt niet veel voller. Maar aangezien de foto is afgeknipt op een plek waar je op de na foto wel meer haren ziet, zou ik graag een foto willen zien waar je de gehele bovenkant ziet. Een voor en een erna.
Er is namelijk helemaal geen reden om de rest van je hoofd af te knippen. Ik bedoel je gezicht zit daar niet hoor |
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
cosmedics, ontevreden fue |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|