Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 januari 2011, 22:55   #151
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Ook zie ik nauwelijk uitvergrote foto's op de sites. Gek genoeg krijg je van forumleden die de behandeling hebben ondergaan ook geen uitvergrote foto's. Net alsof ze iets te verbergen hebben.
Wel eens bij mijn foto-albums gekeken?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2011, 23:13   #152
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Hij zegt: "als ik vroeger op straat liep keken alle mensen naar mn kale hoofd, nu zie ik dat ze naar mn ogen en mond kijken oid"

Typisch gevalletje van tussen je oren. Wat maakt het andere mensen nou dat je kaal bent. Je bent de enige niet.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2011, 19:56   #153
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Hij zegt: "als ik vroeger op straat liep keken alle mensen naar mn kale hoofd, nu zie ik dat ze naar mn ogen en mond kijken oid"

Typisch gevalletje van tussen je oren. Wat maakt het andere mensen nou dat je kaal bent. Je bent de enige niet.
Het is wel zo dat er mensen je echt aankijken en vragen naar je kaal zijn.
Het is dan natuurlijk nog altijd aan jezelf om dat al of niet aan te trekken maar kan Nelson echt wel begrijpen.

Als ik nu naar een fuif of op café ga voel ik me toch veel zelfzekerder en ik merk dat mijn aantrekkingskracht toch wel fors omhoog gegaan is.
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2011, 18:26   #154
john1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2010
Berichten: 5
Vanwege een training op mijn werk even een tijdje van het forum afwezig geweest. Ben voor bezig een afspraak met Headstyl in Nederland te maken voor een consult maar ik denk dat ze het erg druk hebben want de reactiesnelheid is niet zo hoog. Hun kliniek zit blijkbaar in Almere, alleen heb ik via de E-mail contact met ene William in het engels. Keep you posted......
john1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2011, 21:41   #155
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1978 Bekijk bericht
Vanwege een training op mijn werk even een tijdje van het forum afwezig geweest. Ben voor bezig een afspraak met Headstyl in Nederland te maken voor een consult maar ik denk dat ze het erg druk hebben want de reactiesnelheid is niet zo hoog. Hun kliniek zit blijkbaar in Almere, alleen heb ik via de E-mail contact met ene William in het engels. Keep you posted......
Irma Hulscher zit ook in Almere toch?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2011, 23:22   #156
turelure
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Berichten: 91
iemand hier al alleen zijn scar laten doen? tevreden?
turelure is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 18:35   #157
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Hoi allemaal!

Ik zit al geruime tijd "anoniem" mee te lezen hier, dus zojuist toch mezelf maar eens geregistreerd.

Jeetje, wat lees ik hier op het forum ontzettend veel ervaringen die bijna identiek zijn aan de mijne.

Ik zal me allereerst even voorstellen, wel zo netjes..

Mijn naam is Pascal, 34 jaar en al vanaf me 16e dagelijks bezig met m'n kaalheid.
Begon op me 16e met kalend wordende inhammen.
Na een paar jaar camoufleren besloten een HT te laten doen voor veel geld.

Op me 19e, 21e en 24e 3 HT's uit laten voeren bij Laser Aesthetic (2x) en aesthetic clinics (1x).
M'n kruin was toendertijd nog zo ontzettend dik behaard, dus enkel de voorzijde is getransplanteerd. (tot halverwege bovenop zeg maar)

Op zich een mooi resultaat gekregen na die 3 behandelingen, ca 80% dekking tov "normaal haar".

Toen het stomme besluit genomen om tussen die 80% kleine bruine puntjes te laten tatoeeren bij een tattooeerder, dit is nu 6 jaar geleden.

Die puntjes werden dus niet bruin, maar blauw.
Hier heb ik toen 3 jaar mee rond gelopen.
Toen een traject ingegaan om die puntjes dmv laser weer te verwijderen, afgelopen zaterdag heb ik de laatste behandeling gehad (totaal 15 a 100 euro), mijn hoofd is weer tattoo vrij

Inmiddels is mijn kruin wel goed kaal geworden.
De laatste jaren heb ik Toppik gebruikt, dat ging vrij goed, daar was ik best tevreden mee.
In al die jaren 5 keer een reactie gekregen als ik in de volle zon ergens stond, voor de rest is het nooit iemand opgevallen (denk ik).
In het begin gebruikte ik een potje (25 gr.) in de 4 maanden, inmiddels zit ik op een potje per maand.

Echter nu ben ik inmiddels op een punt gekomen in mijn leven dat ik me gewoon niet druk meer wil maken om mijn haar.
Ik ben het gewoon helemaal zat!

Dus ik heb besloten op korte termijn mijn haar te millimeteren. (stoppels 1 mm)
De tattoo puntjes zijn ook weg inmiddels gelukkig.
Een paar weken geleden ben ik op consult geweest bij Rachel(le?) van Irma Hulscher in Almere.

Goed gesprek gehad over het cosmetisch pigmenteren van mijn litteken achter op mijn hoofd.
Ze vertelde mij dat ze mijn litteken heel mooi kan laten vervagen dmv diverse kleurcodes/tattoo haartjes cq stoppels etc.
Ik heb een goed gevoel overgehouden aan dit gesprek.

Ik vind het ontzettend eng allemaal, maar ik ga het wel doen heb ik besloten.

Maar ja, nu lees ik hier weer diverse verhalen over andere klinieken etc, dus dan komt de twijfel weer opspelen bij me natuurlijk.
Ik wil vanaf nu gewoon de juiste keuzes maken.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk...

Laatst gewijzigd door Pas34; 24 januari 2011 om 19:00
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 19:22   #158
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pas34 Bekijk bericht
Hoi allemaal!
Op me 19e, 21e en 24e 3 HT's uit laten voeren bij Laser Aesthetic (2x) en aesthetic clinics (1x).
M'n kruin was toendertijd nog zo ontzettend dik behaard, dus enkel de voorzijde is getransplanteerd. (tot halverwege bovenop zeg maar)
Hey Pascal,

Ik had even een vraag, het gaat niet over de micro tattoo, maar over de transplantaties die je gehad hebt. Slikte je destijds ook Finasteride?, want ben benieuwd of je kruin uiteindelijk alsnog kaler is geworden met gebruik van finasteride. Aangezien ik nu 20 ben en graag over 5 of 6 jaar ook een HT wil laten doen, maar ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die uiteindelijk met medicatie kaler zijn geworden om voor mezelf een risico in te schatten voor het geval ik een HT doe over een aantal jaren.

in ieder geval alvast veel succes met je behandeling van de micro tattoo

Laatst gewijzigd door Hans90; 24 januari 2011 om 19:24
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 20:31   #159
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans90 Bekijk bericht
Hey Pascal,

Ik had even een vraag, het gaat niet over de micro tattoo, maar over de transplantaties die je gehad hebt. Slikte je destijds ook Finasteride?, want ben benieuwd of je kruin uiteindelijk alsnog kaler is geworden met gebruik van finasteride. Aangezien ik nu 20 ben en graag over 5 of 6 jaar ook een HT wil laten doen, maar ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die uiteindelijk met medicatie kaler zijn geworden om voor mezelf een risico in te schatten voor het geval ik een HT doe over een aantal jaren.

in ieder geval alvast veel succes met je behandeling van de micro tattoo
Hoi Hans,

Jazeker heb ik jarenlang finasteride gebruikt.
Heeft bij mij totaal geen gewenst effect gehad, m'n kruin bleef gewoon dunner worden.
Dus na, ik meen een jaar of 5, ben ik daar mee gestopt.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 21:36   #160
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Das jammer, Pascal.

Is het enkel je kruin die nu kaal is en is er nog donor over ? Misschien zou je dat gebied nog eens kunnen laten bewerken via een HT.

Persoonlijk vind ik dat micro hair tattoo ook nog grote 'vlekken' geeft. Aangezien je net een heel traject achter de rug hebt met het verwijderen van blauwe vlekken. Het lijkt erop wanneer de stippen te dicht op elkaar gezet worden, dit onderhuids 1 grote stip wordt. Dit zie je (of ik) ook nog steeds bij medische pigmentatie.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 22:01   #161
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Das jammer, Pascal.

Is het enkel je kruin die nu kaal is en is er nog donor over ? Misschien zou je dat gebied nog eens kunnen laten bewerken via een HT.

Persoonlijk vind ik dat micro hair tattoo ook nog grote 'vlekken' geeft. Aangezien je net een heel traject achter de rug hebt met het verwijderen van blauwe vlekken. Het lijkt erop wanneer de stippen te dicht op elkaar gezet worden, dit onderhuids 1 grote stip wordt. Dit zie je (of ik) ook nog steeds bij medische pigmentatie.
Nee hoor, voor mij nooit geen HT meer.

Micro hair tattoo wil ik enkel toepassen op m'n litteken achter op m'n hoofd.
Er worden dan minuscule kleine streepjes/stoppels middels medische pigmentatie gezet.
Ik moet voordat ik erheen ga, m'n haar zo kort scheren als dat ik het wil, dan gaat zij het litteken hetzelfde maken als het omliggende gebied.
Hiermee kan ze het litteken uiteindelijk ca 80% camoufleren.
Ik heb voorbeeldfoto's gezien en ik moet zeggen dat dat er erg goed uit zag.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 23:32   #162
turelure
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Berichten: 91
Beste Pascal,

ik zit met identiek hetzelfde gevoel, een HT bij LA laten doen toen ik 23was (veel te vroeg en niet genoeg ingelicht), een groot litteken eraan overgehouden van+/- 1cm breed. Toen ik 30was dat laten verkleinen bij Dr Ferduni, nu is het beter maar ben het ook moe om me zorgen te maken over mijn haar. Ik zou het liefst van al millimetreren, doch dat litteken. Ik heb met Isabelle ook al gemaild, maar heb bang om weer een foute beslissing te nemen. Kan zij me overtuigen met goede voorbeelden? Heb je een idee van de kostprijs ervan?

Succes ! !

Groeten

Tuur
turelure is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2011, 06:15   #163
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turelure Bekijk bericht
Beste Pascal,

ik zit met identiek hetzelfde gevoel, een HT bij LA laten doen toen ik 23was (veel te vroeg en niet genoeg ingelicht), een groot litteken eraan overgehouden van+/- 1cm breed. Toen ik 30was dat laten verkleinen bij Dr Ferduni, nu is het beter maar ben het ook moe om me zorgen te maken over mijn haar. Ik zou het liefst van al millimetreren, doch dat litteken. Ik heb met Isabelle ook al gemaild, maar heb bang om weer een foute beslissing te nemen. Kan zij me overtuigen met goede voorbeelden? Heb je een idee van de kostprijs ervan?

Succes ! !

Groeten

Tuur
Hoi Tuur,

Ik begrijp je helemaal.

Ik heb laatst een (intake-)gesprek gehad met Rachel bij Irma Hulscher in Almere.
Ze heeft inmiddels meerdere mensen behandeld aan hun litteken overgehouden van HT's.

Ik heb foto's gezien en dat zag er erg mooi uit moet ik zeggen.
Ze verzekerde me min of meer dat het eindresultaat erg mooi zal zijn.
Niks geen blauw oid, maar gewoon een exact kopie van de omliggende haartjes/stoppels.
Ik was heel erg angstig voor weer blauwe puntjes, zij vertelde me dat zij de beschikking heeft over veel meer verschillende kleuren en inkt, waardoor ze een heel realistisch en mooi eindresultaat kan krijgen.
Ze kwam op mij heel bekwaam en eerlijk over.

Ik vind het ook heel moeilijk allemaal.

Ik lees hier ook veel over Isabelle.....zijn haar resultaten beter als bij Irma Hulscher dan?

Bij Irma Hulscher kost het 125,- per behandeling, vond ik erg meevallen, had het veel duurder verwacht.

Laatst gewijzigd door Pas34; 25 januari 2011 om 06:23
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2011, 20:27   #164
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pas34 Bekijk bericht
Ik lees hier ook veel over Isabelle.....zijn haar resultaten beter als bij Irma Hulscher dan?
Ik ben bij beiden op gesprek geweest. Irma wilde mijn hele hoofd niet doen, slechts alleen het litteken. Isabelle durfde het wel aan en naar mijn volle tevredenheid.

Ik kan niet zeggen wie beter is, maar volgens mij zijn ze allebei wel goed...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2011, 06:37   #165
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik ben bij beiden op gesprek geweest. Irma wilde mijn hele hoofd niet doen, slechts alleen het litteken. Isabelle durfde het wel aan en naar mijn volle tevredenheid.

Ik kan niet zeggen wie beter is, maar volgens mij zijn ze allebei wel goed...
Hoi Ambo,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb jouw verhalen en foto's vaak gelezen en bekeken hier.
Ik vind het ontzettend knap dat je er zo open over bent!

Ik heb Isabelle ook telefonisch gesproken inmiddels.
Ze kwam op mij ook erg goed over.
Volgens mij gebruiken ze beiden exact dezelfde techniek(en).
Afspraak bij Irma Hulscher had ik al staan voor 28 feb a.s., heb ik haar ook eerlijk verteld.
Bij Isabelle kon ik in principe volgende week al terecht.

Aangezien ik zelf in Almere woon, toch besloten het bij Irma Hulscher te laten doen, niks ten nadele van Isabelle.
Mocht er iets verkeerd gaan, dan ben ik snel weer bij ze (5 min rijden).

Dus dan heb ik nog een paar weken, dan gaat alles er af, eng hoor.
Ben toch wel het meest "bang" voor de reacties om me heen.
Heb altijd voor de buitenwereld een "volle haardos" gehad natuurlijk (zij het met hulp van toppik natuurlijk).
En nu ga ik het op tondeuse cq stoppel stand er af halen, dus ga je toch altijd zien dat ik "kaler" was.

Ik heb gewoon zoiets van: ik moet nu gewoon door de zure appel heen gaan.
Het heeft te lang m'n leven beheerst.

Soms denk ik wel eens: was ik maar 5 jaar later geboren.
Toen ik kaal werd op me 16e, toen zag je amper kale koppen.
Inmiddels is het zo normaal.
Dan had ik gewoon op jonge leeftijd al me haar er gewoon af geschoren, maar ja achteraf gelul natuurlijk

Laatst gewijzigd door Pas34; 27 januari 2011 om 06:48
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.