Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 december 2022, 12:05   #46
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Laatste vraag voor jou om te beoordelen of je echt objectief bent.

Indien de prijs gelijk was bij fuegenix en veldhoven, waar zou je voor kiezen?
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2022, 14:45   #47
ILoveHair84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2021
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjklumpers Bekijk bericht
Ik heb inderdaad ook het verhaal gelezen van de dame hier dat kwam door een ontsteking leek mij. Erg jammer om te zien maar hij zelf zal er vast ook niet trots op zijn lijkt mij.

Daarnaast heb letterlijk geen enkel matig resultaat gezien zoals jij benoemt en sterker nog, geen enkel client die zelf zijn resultaat hiet matig noemt. Want mij altijd opvalt is dat zijn cliënten de enigen zijn die duidelijke foto's durven te posten. Bij anderen wordt het vaak vermomd en express vaag gemaakt heb ik het gevoel.

Wat mij ook opvalt is dat degene die niet behandeld zijn door hem vinden dat hij naast zijn schoenen loopt en degenen die wel behandeld zijn alleen maar lof over hem spreken. Ik heb zelf psychologie gestudeerd en in het gedrag van de niet behandelde personen is een duidelijk gedragspatroon te herkennen. Ik zal maar niet zeggen wat dat is, want anders ga ik weer op tenen trappen.

Dat hij volgeboekt is tot 2024 zegt al genoeg. Ik ben niet behandeld door hem, maar ben wel aan het sparen zodat ik hem of een ander die kwaliteit levert kan betalen. Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten waar en door wie hij behandelt wordt. En als ze door moddergooien zichzelf beter voelen of hun leed om hem niet financieel te kunnen veroorloven verzachten moeten ze dat vooral doen.

''Ik heb zelf psychologie gestudeerd en in het gedrag van de niet behandelde personen is een duidelijk gedragspatroon te herkennen''

''Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten waar en door wie hij behandelt wordt. En als ze door moddergooien zichzelf beter voelen of hun leed om hem niet financieel te kunnen veroorloven verzachten moeten ze dat vooral doen''.

Grappig dat je dit zegt. Juist iemand die psychologie heeft gestudeerd zou moeten weten dat je nooit aannames moet doen.

Oftewel, jij gaat er maar vanuit dat mensen kritiek op hem hebben omdat ze een behandeling bij hem niet kunnen betalen. Enorm kort door de bocht. Wellicht staat veel mensen zijn houding niet aan op dit forum?

Daarnaast kan ik gemakkelijk precies het tegenovergestelde beweren. De mensen die bij hem zijn behandeld verdedigen hem no matter what. Iets wat je sowieso veel ziet gebeuren op dit forum. Als iemand kritiek heeft op een kliniek waar iemand is behandeld dan schieten de mensen die daar zijn behandeld gauw in de verdediging.

Ook heb ik wel degelijk een paar matige resultaten gezien. Zowel qua donorgebied na behandeling als een matige dichtheid voorop.

En wat betreft die ontsteking. Dat zoiets gebeurd is spijtig en wellicht zelfs overmacht maar de manier waarop daar mee om wordt gegaan is wel veelzeggend. Ik noem het gewoon nalatigheid.
ILoveHair84 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2022, 15:42   #48
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ILoveHair84 Bekijk bericht
''Ik heb zelf psychologie gestudeerd en in het gedrag van de niet behandelde personen is een duidelijk gedragspatroon te herkennen''

''Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten waar en door wie hij behandelt wordt. En als ze door moddergooien zichzelf beter voelen of hun leed om hem niet financieel te kunnen veroorloven verzachten moeten ze dat vooral doen''.

Grappig dat je dit zegt. Juist iemand die psychologie heeft gestudeerd zou moeten weten dat je nooit aannames moet doen.

Oftewel, jij gaat er maar vanuit dat mensen kritiek op hem hebben omdat ze een behandeling bij hem niet kunnen betalen. Enorm kort door de bocht. Wellicht staat veel mensen zijn houding niet aan op dit forum?

Daarnaast kan ik gemakkelijk precies het tegenovergestelde beweren. De mensen die bij hem zijn behandeld verdedigen hem no matter what. Iets wat je sowieso veel ziet gebeuren op dit forum. Als iemand kritiek heeft op een kliniek waar iemand is behandeld dan schieten de mensen die daar zijn behandeld gauw in de verdediging.

Ook heb ik wel degelijk een paar matige resultaten gezien. Zowel qua donorgebied na behandeling als een matige dichtheid voorop.

En wat betreft die ontsteking. Dat zoiets gebeurd is spijtig en wellicht zelfs overmacht maar de manier waarop daar mee om wordt gegaan is wel veelzeggend. Ik noem het gewoon nalatigheid.
1. Uhhm ja dus. Er wordt hier letterlijk kritiek geleverd op dat hij te veel vraagt en dat leidt inderdaad tot frustratie door machteloosheid.

2. Dat hij zijn eigen werk als kunst beschouwt wordt hier omgezet in zichzelf de messias en god voelend. Best onrechtmatig als je het mij vraagt.

En het is begrijpelijk dat iemand de kliniek verdedigt waar diegene is behandeld als diegene tevreden is.

Maar goed. Iedereen kiest zelf tussen een huismerk of een a merk. Kenners kennen alleen het verschil. Dit is trouwens niet persoonlijk naar jou toe, maar in het algemeen. Fijne dagen verder en een gelukkig nieuwjaar .
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2023, 21:28   #49
lancekapers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2022
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Hahah dat is gewoon lachwekkend. Die man is een beetje gek geworden.
Hier 15k. Heeft niet gezegd hoeveel grafts. Feriduni gokte op een 1500 grafts. Hij gaf een offerte van 7-8k. Bisanga ga ik over enkele dagen langs.

Dokter Ahmad kwam inderdaad zeer pusherig over in de mail communicatie, verder kan ik niet veel over hem zeggen buiten dat de resultaten van hem er inderdaad ontzettend goed uitzien.

Laatst gewijzigd door lancekapers; 5 januari 2023 om 21:34
lancekapers is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2023, 21:56   #50
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lancekapers Bekijk bericht
Hier 15k. Heeft niet gezegd hoeveel grafts. Feriduni gokte op een 1500 grafts. Hij gaf een offerte van 7-8k. Bisanga ga ik over enkele dagen langs.

Dokter Ahmad kwam inderdaad zeer pusherig over in de mail communicatie, verder kan ik niet veel over hem zeggen buiten dat de resultaten van hem er inderdaad ontzettend goed uitzien.
Tsja het is ook een beetje vraag en aanbod. Als hij het komende jaar vol zit ondanks die exorbitante prijzen zou hij gek zijn als hij minder vraagt.

Als je ook ziet hoe klein zijn kantoortje is en ook nog eens buiten de randstad zal hij flink cashen.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2023, 22:39   #51
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lancekapers Bekijk bericht
Hier 15k. Heeft niet gezegd hoeveel grafts. Feriduni gokte op een 1500 grafts. Hij gaf een offerte van 7-8k. Bisanga ga ik over enkele dagen langs.

Dokter Ahmad kwam inderdaad zeer pusherig over in de mail communicatie, verder kan ik niet veel over hem zeggen buiten dat de resultaten van hem er inderdaad ontzettend goed uitzien.
Pusherig in welke zin? Volgens mij zit hij aardig vol dus pushen lijkt me niet nodig om de agenda vol te krijgen. Wellicht bedoel je pusherig als in dat hij weinig zin heeft in cliënten die twijfelen en dat hij liever meteen hoort dat je zijn meerwaarde ziet. Je ziet de meerwaarde van (hem en) zijn resultaten, of je ziet die niet. Zo kwam hij op mij over. Heel vervelend voor jou dat het pusherig over kwam.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 5 januari 2023 om 22:41
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2023, 23:05   #52
lancekapers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2022
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Tsja het is ook een beetje vraag en aanbod. Als hij het komende jaar vol zit ondanks die exorbitante prijzen zou hij gek zijn als hij minder vraagt.

Als je ook ziet hoe klein zijn kantoortje is en ook nog eens buiten de randstad zal hij flink cashen.
Is zijn grootste recht. Ik persoonlijk verwacht een zekere sereniteit van iemand die een medische kliniek probeert uit te bouwen. Woeker/dynamische prijzen op het type persoon dat contact opneemt vind ik persoonlijk niet correct.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Pusherig in welke zin? Volgens mij zit hij aardig vol dus pushen lijkt me niet nodig om de agenda vol te krijgen. Wellicht bedoel je pusherig als in dat hij weinig zin heeft in cliënten die twijfelen en dat hij liever meteen hoort dat je zijn meerwaarde ziet. Je ziet de meerwaarde van (hem en) zijn resultaten, of je ziet die niet. Zo kwam hij op mij over. Heel vervelend voor jou dat het pusherig over kwam.
Zijn eerste vraag aan mij was of ik toch zeker enkel geïnteresseerd was om bij hem de behandeling uit te voeren of ik nog naar andere firma's aan het kijken was. Of termen zoals "ben je wel bereid om alles te doen voor je uiterlijk?"

Dit werkte persoonlijk averechts bij mij

Vond het zeer jammer dat hij 15k voorstelde. Ik had geen zin om te gaan onderhandelen voor een medisch ingreep.

En nogmaals, ik denk dat hij een absoluut getalenteerde dokter is, alleen jammer van de commerciële aanpak, ik heb liever een saaie dokter
lancekapers is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2023, 23:26   #53
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Die vraag stelde hij mij ook maar het is dus meer bedoeld om te kijken of je als patient al je keuze hebt gemaakt voor hem of nog vergelijkt. Als je nog vergelijkt is dat prima maar hij zal je niet overtuigen om de behandeling bij hem te doen, dat moet je zelf doen. Zo kwam het op mij over.

Zijn prijs is niet afhankelijk van alleen het aantal grafts maar ook wat er gedaan moet worden. Onderhandelen over de prijs is ook niet mogelijk en dat heb ik gemerkt. Snap het ergens wel. Hij zal vast honderden mails krijgen die hij zelf filtert.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2023, 23:30   #54
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Dat de prijs te maken heeft met het werk is natuurlijk lariekoek. Het is gewoon vraag en aanbod. Als ondernemer wil je gewoon zoveel mogelijk verdienen.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2023, 07:39   #55
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lancekapers Bekijk bericht
Is zijn grootste recht. Ik persoonlijk verwacht een zekere sereniteit van iemand die een medische kliniek probeert uit te bouwen. Woeker/dynamische prijzen op het type persoon dat contact opneemt vind ik persoonlijk niet correct.



Zijn eerste vraag aan mij was of ik toch zeker enkel geïnteresseerd was om bij hem de behandeling uit te voeren of ik nog naar andere firma's aan het kijken was. Of termen zoals "ben je wel bereid om alles te doen voor je uiterlijk?"

Dit werkte persoonlijk averechts bij mij

Vond het zeer jammer dat hij 15k voorstelde. Ik had geen zin om te gaan onderhandelen voor een medisch ingreep.

En nogmaals, ik denk dat hij een absoluut getalenteerde dokter is, alleen jammer van de commerciële aanpak, ik heb liever een saaie dokter
Ik begrijp jou. Maar wellicht begrijp je zijn kant minder. Deze man krijgt zoals hierboven al aangegeven genoeg mails. Dan is het voor hem belangrijk om het kaf van het koren te scheiden.

Wie heb je liever in je behandelstoel? Iemand die direct overtuigd is van jou kunnen of iemand die twijfelt bij welke kliniek die moet gaan?

Zoals eerder aangegeven wilt hij waarschijnlijk mensen die zijn resultaten hebben bekeken/gezien, goed onderzoek hebben gedaan en weten dat ze bij hem willen worden behandeld. Dat zijn dan ook de mensen die meer geld over hebben voor zijn werk.

Jij hebt liever een saaie dokter, maar ik noem het doelgericht en een saaie dokter zoals jij het omschrijft, noem ik niet doelgericht. Ik vind het juist een kracht dat hij alleen mensen in zijn behandelstoel wilt die echt voor hem en zijn resultaat kiezen en liever niet mensen die toevallig bij hem uitkomen zonder degelijk onderzoek. Wellicht daarom ook de prijzen. Of de prijzen te ver gaan laat ik in het midden.

Ik vind 15K ook erg veel geld, maar er zullen vast mensen zijn die het met gemak betalen. Ik las laatst dat een bekende rapper iets van 1K betaald aan zijn kapper voor een knipbeurt. Daar betaal ik 20 euro voor. 1K vind ik ook te veel voor een knipbeurt, maar zoals je ziet zijn er mensen die het betalen.

In ieder geval veel succes met je zoektocht! Maar wellicht zie je nu de nuance door ook de andere kant van het verhaal en jouw contact te bekijken.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2023, 12:13   #56
Journalist
Banned user
 
Geregistreerd: 29 augustus 2023
Berichten: 1
Geslacht:
Mickfolley wat een lachertje. Niemand die door heeft dat die Munib zelf is of een andere belanghebbende van fuegenix?

Gaat goed met je kliniek, als je deze manier van promoten nodig hebt. Hoeveel aliassen zou die nog meer hebben?

Grappig om dat haarweb zo uit te pluizen. Maar wat een onzin forum is dit! Klinieken die accounts aanmaken en andere de grond instampen? Maar zijzelf zijn heer en meester. Het lijkt de glazenwassers wereld wel.

Het zou toch een onafhankelijk forum moeten zijn voor mensen die echt juist geïnformeerd worden, ipv belangenverstrengeling. Schandalig. Daar mag je operator ook wel wat aan gaan doen. Schande voor je website en geloofwaardigheid.

Ik speur weer even door. Ik heb al een mooie lijst gemaakt. Nou en dan nu weer verder met echte ervaringen schrijven mensen.
Journalist is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2023, 12:49   #57
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Journalist Bekijk bericht
Mickfolley wat een lachertje. Niemand die door heeft dat die Munib zelf is of een andere belanghebbende van fuegenix?

Gaat goed met je kliniek, als je deze manier van promoten nodig hebt. Hoeveel aliassen zou die nog meer hebben?

Grappig om dat haarweb zo uit te pluizen. Maar wat een onzin forum is dit! Klinieken die accounts aanmaken en andere de grond instampen? Maar zijzelf zijn heer en meester. Het lijkt de glazenwassers wereld wel.

Het zou toch een onafhankelijk forum moeten zijn voor mensen die echt juist geïnformeerd worden, ipv belangenverstrengeling. Schandalig. Daar mag je operator ook wel wat aan gaan doen. Schande voor je website en geloofwaardigheid.

Ik speur weer even door. Ik heb al een mooie lijst gemaakt. Nou en dan nu weer verder met echte ervaringen schrijven mensen.
Haarweb is een transparant forum dat geen enkele kliniek bevoorrecht.
Grappig, ik ben ook even op onderzoek uit geweest en ik zie dat je met een aantal accounts bent verbonden en die zijn weer gelinkt aan 1 kliniek. Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken en al die accounts verwijderen en ook de erg positieve postings over die kliniek verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Henk

Laatst gewijzigd door Henk; 29 augustus 2023 om 12:57
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2023, 17:06   #58
Julian_Robin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2023
Berichten: 15
Geslacht:
Esteworld misschien proberen? Heb het zelf daar vorige maand laten doen (na een gratis en erg fijn consultgesprek) en ben over de ingreep erg tevreden. Resultaat moet natuurlijk nog op zich wachten, maar als ik naar topics en recenties van anderen kijk heb ik er veel vertrouwen in.

Offtopic; je hebt voorheen al 4000 grafts laten zetten en wilt nu nog eens 4000 grafts. Heeft je donorgebied niet 'maar'6 tot 7000 grafts om mee te werken? (Dat je het uiteindelijk niet zal zien)
Julian_Robin is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2023, 18:21   #59
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Journalist Bekijk bericht
Mickfolley wat een lachertje. Niemand die door heeft dat die Munib zelf is of een andere belanghebbende van fuegenix?

Gaat goed met je kliniek, als je deze manier van promoten nodig hebt. Hoeveel aliassen zou die nog meer hebben?

Grappig om dat haarweb zo uit te pluizen. Maar wat een onzin forum is dit! Klinieken die accounts aanmaken en andere de grond instampen? Maar zijzelf zijn heer en meester. Het lijkt de glazenwassers wereld wel.

Het zou toch een onafhankelijk forum moeten zijn voor mensen die echt juist geïnformeerd worden, ipv belangenverstrengeling. Schandalig. Daar mag je operator ook wel wat aan gaan doen. Schande voor je website en geloofwaardigheid.

Ik speur weer even door. Ik heb al een mooie lijst gemaakt. Nou en dan nu weer verder met echte ervaringen schrijven mensen.
Geen idéé waar je het over hebt. Je kunt gewoon zien dat ik mijn haartransplantatie daar heb laten doen. Nothing more, nothing less.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2023, 22:22   #60
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raarishaar Bekijk bericht
Beste heren,

Ik heb besloten om een HT in december te ondergaan. Ik had mijn zinnen gezet op een bekende Turkse arts gesproken maar zij is helaas volledig volgeboekt de komende 12 maanden.

Omdat het mijn tweede is wil ik dit wel door kundige partijen laten doen. Van mijn eerste HT (4 jaar terug, kan je hier teruglezen> https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37311) heb ik van kunnen genieten. Helaas is er een nieuwe nodig voor de komende jaren. Daarna gaat het mes waarschijnlijk overheen

Hairworld Istanboel is waar de meesten tegenwoordig heen gaan en goede resultaten laten zien via influencers. Daar ga ik binnenkort nog even op consult.

Zijn er nog veteranen aan bord die mij een goede kunnen aanraden? De community lijkt soms akelig stil.
Vanzelfsprekend mag en kan dit in het buitenland cq Turkije.

Mijn budget ligt in de range van 5k euro. Ik zal om nabij de 4000 grafts nodig hebben. Voor de volledigheid post ik foto's van ongeveer een jaar geleden: https://imgur.com/a/yV7EYd4

Ik hoor het graag.
Ik zou eerst is goed kijken welke arts de behandeling uitvoert voordat je wordt verleidt door de beroemde mensen of video’s, het is belangrijk dat de arts ervaren is voor goede mooie natuurlijke resultaten.

Ik zou ook kijken of de nazorg en het contact wel goed is geregeld, hebben ze een locatie in Nederland? Of is de service en contact op zijn minst in het Nederlands ?

En ik zou zeker ook naar de prijs kijken, je hoeft ook niet voor niets te veel te betalen natuurlijk. (Let ook op bij te lage prijzen, maar daar zul je ook geen gekwalificeerde artsen hebben )

Heel veel succes!

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 29 augustus 2023 om 22:28
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.