Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2005, 18:41   #466
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hey,

Errug herkenbaar zonnestraal. Bij mij op het werk is er eentje die altijd veel aandacht van haar collega's krijgt. Als ze een cursus afrondt krijgt ze een kadootje en haar 50 ste verjaardag werd met veel toeters en bellen gevierd... en dat vind ze heel normaal die aandacht. Haar andere collega waaronder ik krijgen dat dus niet.... zo irritant is dat.

dus ja herkenbaar zeer zeker.... Toch wel toppie dat je nieuwe baan doorgaat en ik vind het een hele goed manier om ze ff te laten voelen dat zo'n afscheid ook anders kan.

Geweldig Karin dat je baantje doorgaat Ben heel erg blij voor je.
Als maandag vroeg de wekker afgaat zal ik aan je denken. hahahaha
Wen maar alvast aan het geluid hihihihihi!

IKzelf ga vanaf maandag weer 8 uur werken. Ik wil dat zelf weer. Ik vind het lang genoeg geduurt heeft eigenlijk. Ik ben nu vanaf half maart in de ziektewet. Inmiddels werkte ik weer 6 uur arbeidsgeschikt. die laatste twee uur is nog wel op arbeidtherapeutische basis. IK houd dus een slag om de arm.
Dit is voor in elk geval een maand.

Verder krijg ik dinsdag de uitslagen van de onderzoeken. Mijn gegevens waren opgestuurd naar een arts die gespecialseerd is in voornamelijk pdd-nos/Mcdd.
Ze vermoeden McDD.
Ik heb gisteren een test gemaakt op internet en daar stond duidelijk bij dat pesonen dis scoorden o-32 asperger kunnen hebben. Ik scoorde 18
Ik denk eigenlijk dat het wel klopt om eerlijk te zijn.. maar we zien wel...

En mijn cursus is weer begonnen hiephoi!
Dat betekent de komende tijd heel erg veel huiswerk maken..
Het saaiste vak ter wereld volgens mij..
Maar ja het is voor mijn carriere HAHAHA

Hoe is het verder met de rest???????

Liefs Lies
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2005, 10:06   #467
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
hoi Lies en Karin !!

Bedankt voor jullie reaktie,ik ben blij dat ik niet de enige ben.....................maar ik heb besloten ZELF een leuk feestje ervan te gaan maken !! Tenslotte heb ik wel vier jaar met de clienten gewerkt,en met een groot aantal van hen heb ik toch een bijzondere band opgebouwd ! Dus ik ga het voor hen gezellig maken,dan heb ik het ook leuk !!

De moeilijkheid is alleen dat het zo'n 35 cliënten zijn van heel verschillend niveau; film(s) draaien is eigenlijk een activiteit die de HELE groep aanspreekt.......................maar ik kan die dag niet over de benodigde apparatuur beschikken,dus ik moet iets anders verzinnen. Dan wordt het sowieso alleen een middag van 13:00 uur tot 15:45 uur, denk ik. Ik dacht aan een soort van "disco" (kost niks) met als speciale verrassing een goochelaar die ook iets met humor en ballonnen doet. Ik ken via via iemand die dat doet en ik dacht dat 50 euro wel toereikend zou zijn voor een half uurtje.......blijkt hij 120 euro te kosten !!!!!! slik!!! Ik eerst opgehangen,toen toch maar meteen teruggebeld en eerlijk gezegd dat ik enorm geschrokken was vd prijs,want ik moet het zelf betalen.
Als het inderdaad vijftig euro kost zal ik de helft denk ik wel vh werk kunnen regelen...............................misschien zoek ik op internet nog eens verder voor een goedkopere ??

heeft iemand van jullie misschien een goed idee ? Het zijn allemaal volwassenen en er zijn ok mensen bij met een niet-aangeboren hersenbeschadiging ( bv ten gevolge van een ongeluk) . Ik wil dat zij er echt een leuke middag door hebben, maar nogmaals, liefst niet te duur.............

O ja, ik heb trouwens ook nog een werkoverleg gehad met mijn teamhoofd,waarin dus besproken werd dat ik op de nieuwe plek ga beginnen.Ze was verbaasd dat ik zo snel een andere,veel meer geschikte plaats kreeg toegewezen.Ik heb toen eerlijk gezegd dat ik er destijds (in april,tijdens het conflict met mijn collega) ook meteen werk van heb gemaakt om actief naar iets anders uit te zien. Ze zei dit ook wel te waarderen. Wat me hoog zit heb ik er ook nog netjes uitgegooid, nml dat ik mijn collega's toch wel erg serieus vind en dat ik de warmte en gezelligheid mis op de werkvloer. Ïk ben meer van de toeters en de bellen" en ik mis vrolijkheid.
tevens heb ik ook gezegd hoe opgelucht ik ben dat ik naar een andere werkplek kan !
Over twee weken zou ik op een voor mij niet-werk-dag terug moeten komen voor een vergadering van anderhalf uur; die heb ik gewoon vrij genomen en dit aan haar meegedeeld,zonder haar de ruimte te laten daarover in discussie te gaan ! ( Daar maakte ik me van te voren ook al heel druk over................)

Al met al ga ik er een leuke afscheidsmiddag van maken,al regel ik het helemaal zelf !!!

Karin, ik wens je heel veel succes maandag, en vooral een hele prettige start,met leuke collega's!!!
Laat je me weten hoe het is gegaan ? Zet voor de zekerheid maar twee wekkers,haha !! (Ik kan je ook even wakker bellen als je wilt.......... )

Lies, wat goed dat jij weer helemaal aan de slag kunt/wilt !! Jij ookveel succes ermee ! Wat betekent die afkorting waar jij het over had ? Is dat die Asperger ? Je zegt dat het jouw niet verbaasd,althans dat maak ik eruit op.Wellicht geeft het je erkenning ? Ik hoop dat je snel gepaste steun vindt,meid !!

Liefs allemaal en een prettig weekend !!
Zonnestraal
__________________
wees trouw aan jezelf
niet omdat het moet
maar als je jezelf bent in dit leven
weet je zeker : ik doe het goed !!!
zonnestraal is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 11:06   #468
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Citaat:
IKzelf ga vanaf maandag weer 8 uur werken. Ik wil dat zelf weer. Ik vind het lang genoeg geduurt heeft eigenlijk. Ik ben nu vanaf half maart in de ziektewet. Inmiddels werkte ik weer 6 uur arbeidsgeschikt. die laatste twee uur is nog wel op arbeidtherapeutische basis. IK houd dus een slag om de arm.
Dit is voor in elk geval een maand.
Fantastisch Lies! Goed ook,dat je nog wel de kans hebt om van die laatste 2 uurtjes 'af te zien',dat kan je net de kop kosten en terugvallen is het laatste wat je wilt he!! Veel succes meis

Citaat:
Verder krijg ik dinsdag de uitslagen van de onderzoeken. Mijn gegevens waren opgestuurd naar een arts die gespecialseerd is in voornamelijk pdd-nos/Mcdd.
Ze vermoeden McDD.
Ik heb gisteren een test gemaakt op internet en daar stond duidelijk bij dat pesonen dis scoorden o-32 asperger kunnen hebben. Ik scoorde 18
Ik denk eigenlijk dat het wel klopt om eerlijk te zijn.. maar we zien wel...
Vervelend,maar eindelijk een juiste diagnose is wel beter voor jezelf toch? Weet je eindelijk wat er scheelt,en kun je er iets mee doen. Zekerheid is erg prettig.

Citaat:
Hoe is het verder met de rest???????
Uuuuh....nou...erg druk met het huis. Ik trek me bijna letterlijk kramp in mn vingers,van die fijne dikke plukken,dus das minder. Daarbij heb ik erg last van mn vingers,gelukkig aan de linkerhand want ik ben rechtshandig. maar...de betere tijden komen eraan,daar geloof ik in.

Liefs,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2005, 16:42   #469
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hey hallo allemaal

Wat is het hier rustig de laatste tijd op deze thread.

Karin hoe bevalt je baan? en hoe is het verder met je?

Zonnestraal,
Goed hoor dat je op die manier je afscheid gaat vieren. Ik heb geen idee wat je zal kunnen doen. Kan je nier ergens anders apperatuur van daan halen?
Oja zonnestraal Mcdd betekent multiple complex development disorder.
Het is een subtype van pdd-nos. Deze stoornis gaat gepaard met zeer veel heftige angsten die soms zelfs een schizofrenisch karakter kunnen hebben met psychoses.

Ik zelf weet sinds eergisteren definief dat ik een stoornis in het autisme spectrum heb.
Waarschijnlijk pdd-nos.
De echt officiele diagnose moet ik nog krijgen dat zal wel volgende week of zo worden, m aar dit kon ze in elk geval al over zeggen. en ach het naampje maakt eerlijk gezegd niet uit.
Nu ben i ksinds giesteren lid van een forum van Ausiders net.
Een forun voor auti's en ik vind het gewoon eng om te lezen hoeveel dingen er gewoon kloppen met mij. Ik twijfel hier ook niet aan. er is een klik.

Onvoorstelbaar dat mijn artsen dit al dei jaren niet gezien hebben. maar ja hoe kwaad en verdrietig ik daar ook over ben, ik weet dat het zinloos is om me daar druk over te maken. Ik kan die energie beter voor anderen dingen gaan gebruiken. En ach het kan vanaf nu alleen maar beter gaan toch?

I kheb wel besloten dt ik mijn laatste psychiater een brief met mijn diagnose opstuur om haar te laten weten dat ze op sommige punten ronduit kwestend is geweest en dat ik vaak het gevoel heb gehad dat ze me niet serieus heeft genomen.

Marly succes verder met je huis. Echt heel naar van je handen. super rot. sterkte. en ja betere tijden zijn in aantocht voor ons allemaal toch?

Iedereen een dikke knuffel
Lies
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2005, 21:02   #470
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
Zeer rustig hier.ja................

Hoi Lies , je hebt gelijk,het is hier erg rustig !!!!!!
Ik ben bezig met vanalles en niets........een hoop emoties rondom vanalles en niks en tussendoor lees ik hier niet eens...............foei dacht dat ik de enige was die al even niks van Karin heeft gehoord,heb haar daarom zojuist even gemaild; er komen natuurlijk een hoop nieuwe indrukken op haar af,kan me best voorstellen dat zij even niet op deze plek komt.

Kan me de klap bij jou van de diagnose in eerste instantie wel voorstellen en ook de ergernis rondom alle verloren tijd en mensen die jou niet serieus namen....maar zoals je zegt : vanaf nu wordt het alleen maar beter ! Het beestje moet blijkbaar eerst een naam hebben, zo is het nu eenmaal tegenwoordig. Maar dat betekent wel voortaan meer gericht kunnenn werken aan een betere leefwereld voor jezelf ( en dus voor de anderen die jou nabij zijn ). ik hoop dat je nu in de goede stroom komt !!

Ik weet sinds vandaag dat mijn nieuwe werkplek waarschijnlijk dus nog tot 1 november op zich laat wachten...............dat betekent ipv nog twee weken hier,nog zes weken uitzitten. Maar ook dat gaat me wel lukken en het voordeel is dat ik ook meer tijd heb om een leuk afscheidsfeestje te organiseren !!!

Met mij gaat het eigenlijk heel goed, ik hoop met jullie verder ook allemaal !
Karin, ben je er nog...................................?
Marly, even doorzetten, je weet dat het wel de moeite waard is, je doet het uiteindelijk toch allemaal voor het mooie eindresultaat, en dan is het genieten geblazen als alles eenmaal af is, toch !! Succes ermee, meid !!

Liefs aan iedereen maar weer,hè !!
xxxx Zonnestraal
__________________
wees trouw aan jezelf
niet omdat het moet
maar als je jezelf bent in dit leven
weet je zeker : ik doe het goed !!!
zonnestraal is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2005, 23:50   #471
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
stil hier zeg...

Mensen wat is het stil hier op het forum...en niet alleen op ons forum,maar op heel HW lijkt het erg rustig te zijn. Waar is iedereen..hebben we allemaal een behoefte aan rust?
Ik heb net gewerkt en heb niet echt een leuke avond achter de rug..ik ben nl nogal geschrokken. Vanaf 21uur is het verplicht om het kogelwerende glas naar beneden te doen...dan sta je in een zogenoemde 'obri'.(ik werk bij een benzinestation) Omdat het al zo vroeg weer donker is,doe ik het raam naar beneden zodra het stil (met klanten) is. Vandaag was het precies 21 uur toen ik de obri dicht deed want het was best nog druk en ik had niet op de tijd gelet. Op een gegeven(het raam was net dicht) moment komen er 2 forse mannen binnen. Ze kijken een beetje rond en pakken een reepje chocola. Vervolgens bekijken ze de balie en de toegangsdeur naar de obri. Daarna gaan ze voor de balie staan,en vraagt de ene of we ook jerrycans te leen hebben. Ik vraag of ze zonder benzine staan...hij denkt heel even na en zegt 'ja ik geloof het wel'. Ik kijk naar achteren en zie een jerrycan staan,die we tegen 7,50 borg vaak uitlenen aan dit soort gevallen. Maar op het moment dat ik 'ja die heb ik' wil zeggen,gaan er honderdduizend alarmbellen in mijn hoofd rinkelen en zie ik de blikken in hun ogen. Meteen denk ik 'o shit dit is niet goed...ik moet de deur open doen om hen die jerrycan te geven....'. Eerlijk is eerlijk,bij een bekende vaste klant had ik het wel gedaan hoor,ookal mag het officieel niet. Dus ik zeg dat ik geen jerrycan meer heb. Die grootste kerel kreeg een blik in zn ogen waar ik letterlijk kippevel van kreeg...hij zegt nog 'ik betaal heus wel borg hoor'. Afijn....ik durf met zekerheid te zeggen dat die 2 niets goeds in de zin hadden. Ik heb ze daarna nog meerdere keren voorbij zien lopen...en ik moest op de fiets naar huis. Gelukkig heeft iemand van de beveiliging mij naar huis gebracht,mag hij eigenlijk niet doen maar toen ik de situatie uitlegde,en zei dat ik na de overval 11 jaar geleden toch al niet zo'n held meer ben 's avonds,was hij me behulpzaam. Heel erg eng....zeker het moment dat ik letterlijk het kwaad voelde van die 2....brrr
He...ik ben blij dat ik het hier even kwijt kon...

Liefs,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad

Laatst gewijzigd door marly; 17 september 2005 om 23:55
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2005, 15:58   #472
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Ik kan hier maar een ding op zeggen:

KIPPENVEL!!!


Brrrrr, meid wat eng. Gek (of eigenlijk helemaal niet gek, zeker niet voor jou) dat je dat echt kan voelen he... wat zal jij aan een kant blij zijn geweest met je glazen hokje op dat moment...

Het IS rustig op HW, maar goed ook denk ik dan voor een deel, stilte voor de (oktober)storm? Ik denk dat ik vanavond nog wel een update schrijf, nu moet ik even me bezig houden met zaken die voor 17 h op de post moeten, zoals een winterdepressievragenlijst, een kopie van mijn contracht voor het UWV enz Door de week ben ik er gewoon te moe voor.

Wellicht tot vanavond op HW

Knuffels voor iedereen (ben in een knuffel bui..),
Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2005, 19:20   #473
petra00
HaarWeb lid
 
petra00's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Berichten: 122
he Marly,ja .rustig he!komt vast van het prachtige weer en de wetenschap dat elke mooie dag de laatste mooie dag kan zijn dat je voorlopig buiten kunt zitten.
Schrikken hoor ,dat verhaal van je,en goed dat je op je alarm bent afgegaan.Daar kun je misschien weer wat zelfvertrouwen uithalen.

Karin ,bedankt voor je knuffel,je krijgt een zoen terug.
Je PM is aangekomen hoor.Lief zijn voor jezelf,he.

Petra
petra00 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2005, 19:41   #474
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
even updaten..................

hoi allemaal !! Wat een zenuwslopende toestand bij jou op het werk ,Marly ! Dat jij dat aan durft........ heel goed dat je naar je intuïtie luistert,hoor ! Ik heb wel een grote mond,maar zou dit soort werk helemaal niet durven doen. Heb je nooit getwijfeld of je er mee door zou gaan ? Wel lief dat die man jou naar huis heeft gebracht !!

Afgelopen zondag waren mijn man en ik 12 jaar getrouwd ! Om het te vieren zijn we zaterdag een dagje naar Amsterdam gegaan, zoals we vroeger een aantal malen per jaar deden. Op de een of andere manier voel ik me daar altijd zo heerlijk vrij,wel met de wetenschap dat ik na afloop weer lekker naar mijn rustige,beschermde woonplaats ga..............!
Zo'n dagje is natuurlijk veel te kort,maar we hebben wel genoten. Gisteren zijn we nog geweest uit eten. Zulke mijlpalen vieren we toch wel altijd. Elke aangelegenheid voor een feestelijk moment grijp ik altijd aan, je moet toch leuk maken,niet waar ? dankjewel voor je lieve kaartje,Karin !!

Ik zit momenteel ook helemaal niet achter de compu,heb het gewoon te druk met vanalles en nog wat. Ben wel steeds heel moe,maar slaap telkens pas laat,terwijl ik wel 's nachts wakker wordt of door omstandigheden ( bv een kind dat plots in bed plast) op een onchristelijk vroege tijd uit bed moet...............................

heerlijk,die mooie zonnige dagen nu,hè ! Wel keihard dat het zo koud is 's nachts en zo vroeg donker !!!!!!! Ik duw het nog even vor me uit ,maar................ik voel de herfst wel al. Over een tijdje zien we elkaar hier wel weer meer,vermoed ik zo.

Tot dan, liefs aan iedereen en tot gauw !!
xxx Zonnestraal
__________________
wees trouw aan jezelf
niet omdat het moet
maar als je jezelf bent in dit leven
weet je zeker : ik doe het goed !!!
zonnestraal is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2005, 19:19   #475
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Zonnestraal,van harte gefeliciteerd,12 jaar...jemig zeg. Fijne stad inderdaad,Amsterdam. Alles wat ik hier in Den Haag mis heeft A'dam wel. Gezelligheid,bruisend (uitgaans)leven,van-alles-en-nog-wat-mensen....en dat echt 24 uur perdag..7 dagen in de week....HEERLIJK!!
Eerlijk gezegd,vind ik het wel weer okay dat het herfstachtiger word. Ik ben die kwakkel-op-en-af-zomer zo ontzettend zat nu! Over 2 weken wonen Roon en ik in ons nieuwe huis,en het liefste heb ik dan,dat het om 8 uur donker is. Lekker de kaarsjes aan,op de bank,wierookje aan,een fijn muziekje erbij. Mmmm...kan bijna niet meer wachten. We hebben trouwens een GEWELDIGE boekenkast gezien. Koloniaal,2.40 hoog en bijna net zo breed....met zo'n laddertje eraan...echt fantastisch! Ik ben gek op boeken en heb altijd al een aparte kamer willen hebben met alleen maar boekenkasten tot aan het plafond,en met die laddertjes eraan. Dit is het begin...

Liefs,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2005, 19:22   #476
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Citaat:
Wat een zenuwslopende toestand bij jou op het werk ,Marly ! Dat jij dat aan durft........ heel goed dat je naar je intuïtie luistert,hoor ! Ik heb wel een grote mond,maar zou dit soort werk helemaal niet durven doen. Heb je nooit getwijfeld of je er mee door zou gaan ? Wel lief dat die man jou naar huis heeft gebracht !!
Ach ja,dat soort dingen komen vaker,zij het in lichtere vorm,voor. En ik heb er al een gewapende overval meegemaakt. Toen was ik heel even aan het twijfelen of ik wel of niet ander werk zou zoeken. Maar ik vond het werk zo leuk,dat ik besloot om zo'n k*t-verslaafde-crimineel dat plezier niet te laten bederven. Je leert van dat soort situaties,je word er erg sterk door.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2005, 21:25   #477
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
hoi Marly .............!

Wat je zegt klopt ook wel,dat je er sterker door wordt ! Maar dat kan denk ik alleen als die angst binnen een voor jou aanvaardbare grens blijft, zodat je ermee om leert gaan.
Wat heerlijk dat jullie huis bijna klaar is ! Ik ben trouwens ook zeer van de kaarsjes en de wierook !! Toch geniet ik nu nog erg van de zon !! Zie er zelfs tegenop dat het zo gauw weer nog eerder donker zal zijn !!

Ik heb gisteren plotseling te horen gekregen dat ik toch opeens per 1 oktober naar mijn nieuwe werkplek ga ! I.p.v. nog vijf weken heb ik nog maar 1 werkweek,dus in mijn geval 2,5 dagen te gaan op mijn öude"stek ! Ik ben wel heel erg blij,maar ik voel me nu ook in een keer toch wel wat raar.
Maandag heb ik een kennismakingsgesprek met het nieuwe hoofd en krijg ik te horen welke dagen/welke tijden ik ga werken. Nu ben ik opeens aan het piekeren : Stel je vor dat het me dadelijk tegen valt op die nieuwe plaats ! Ik wilde er zelf naar toe,maar ben er eigenlijk nooit geweest, ik zag dit als een kans om hier weg te komen en die krijg ik dus nu !
Nou ja, ik voel me rusteloos. Er komen zowieso al twee hele drukke weken aan met allerlei verjaardagen, ( zelfs dubbele op enkele dagen! ), vervelende afspraken waar ik met mijn zoontje heen moet etc. Ik zal blij zijn als we enkele weken verder zijn,hoop ik !!

Nou ja, het komt wel weer in orde allemaal. Nu is het gewoon weer eventjes doorbijten !

Hebben jullie dat nu ook, dat je 's morgens je bed zo moeilijk uit komt doordat het zo koud en donker is ? Ik dus wel.................

Karin, hoe is het er nu mee ? Heb je alweer wat meer fut ? Ik zit ook helemaal niet achter mijn computer,ik dwing mezelf nu even om hier te kijken , te lezen en te reageren. Ik kan me voorstellen dat dit bij jou net zo is ! Maar ik hoop wel dat alles in orde is...........................geef je even een teken van leven ??

Marly, je gaat een leuke tijd tegemoet, heerlijk !!

Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend en tot mails ......!

liefs,Zonnestraal
__________________
wees trouw aan jezelf
niet omdat het moet
maar als je jezelf bent in dit leven
weet je zeker : ik doe het goed !!!
zonnestraal is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 09:27   #478
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hoi
korte update voor de mensen die dachten dat ik van de aardbodem verdwenen was... ik schrijf geen details meer over mijn leven, de mensen waarmee ik het meeste contact heb van HW weten het allemaal wel prive en verder laat ik me er gewoon niet meer over uit. Heb ik zo mijn eigen redenen voor.

Ik heb een baan, werk er nu twee weken. Ben blij dat ik nu werk heb. Het is erg wennen, na twee jaar thuis zijn (half jaar ziek en anderhalf jaar werkloos) ineens weer in een strak ritme incl reizen van en naar het werk. Ik ga om half acht de deur uit en kom mijn huis weer binnen tussen zes en half zeven, 5 dagen per week. Dan moet er nog gekookt en huishouden en dan is het al weer bedtijd... het gaat wennen hoor, ik merk dat ik nu al meer gewend ben en minder moe ben. Moet even mijn draai vinden.
Ik trek helaas nu weer flink en het lukt me gewoon niet te stoppen. Die tijd komt wel weer natuurlijk maar ik baal er wel van, het ging zo goed. Ik twijfel of ik mijn haar lang zal laten groeien, weet het nog niet. Dan draag ik het altijd in een vlecht of staart en dat is ook niet alles maar wie weet.

Verder zal ik me de komende tijd alleen technisch met HW bezig houden als mod. Hier en daar een post verplaatsen of iemand welkom heten. In het beste geval zal ik emotionele ondersteuning geven maar er zijn meer dan genoeg mensen op HW die dat ook heel goed kunnen gelukkig. Ik zal dus niet zo vaak meer aanwezig zijn of iets posten.
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 13:59   #479
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
hoi Karin!

Kan me jouw beslissing wel voorstellen ! je hebt je energie nu hard nodig.............. Fijn dat je al wat meer gewend raakt aan het nieuwe ritme!Bovendien wordt het ook nog eens herfst.................

Toch willen wij jou ook graag steunen als je daar prijs op stelt,dus ik spreek ook namens anderen denk ik, als ik zeg te hopen je hier toch nog wel es te zien, het wordt anders wel een stuk saaier............! (Niks ten nadele van de anderen,maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch ?)

Succes er dus mee, en toi,toi,toi hè !!!!

Liefs,Zonnestraal
__________________
wees trouw aan jezelf
niet omdat het moet
maar als je jezelf bent in dit leven
weet je zeker : ik doe het goed !!!
zonnestraal is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2005, 09:31   #480
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Dag Karin

Goed dat je een baan hebt. Het zal wel meer structuur in je leven brengen.

Wat de privé zaken betreft. Ik leg hier ook niet mijn diepste zielenoerselen bloot, hoor. Dat mail ik ook eerder privé maar ik zeg dat hier dan ook niet specifiek (behalve nu, als reactie op je postje).

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.