Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 september 2005, 22:29   #46
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
Oililly

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marly
Ho ho Lieb,niet op een ander afreageren hoor! Oilily zegt niets bot,ze zegt gewoon dat ze je postjes niet begrijpt. Hoe moet ze dat dan zeggen? Misschien formuleert ze het niet zoals jij het wilt,maar ieder op zn eigen manier he.
Rustig aan meis,jij hebt je energie toch voor belangrijkere dingen nodig lijkt me

Liefs,Marly
Ik begrijp eruit dat ik van de boel profiteer, met de zin als je werkt verdien je meer dan je dopt. DAt vind ik niet leuk, kan dat toch beter eerlijk zeggen en voor mijn gevoel uit komen, dat doet oililly misschien ook. maar ja. En als ze iets niet snapt kan ze het toch vragen, nu voel ik me aangevallen op al mijn postjed en denk ik wat nu weer, dat stukje ligt misschien bij mij, en moet ik denken wat kan mij het schelen wat anderen denken, maar ik heb nu eenmaal veel bevestiging nodig.

liefs van suus
LIEB is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2005, 10:04   #47
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ik heb zo het gevoel dat jij alleen het forum gebruikt als een klaagmuur. Je gooit hier heel je leven op zonder je af te vragen of het voor ons duidelijk is, met superveel typfouten, onafgemaakte woorden, warrige constructies enzo... Misschien moet je (ook in het leven) eens wat minder impulsief handelen en eerst eens nadenken en daarnaar handelen. Op die manier kun je veel meer achter je daden staan en ontwikkel je een sterkere ruggengraat.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2005, 10:08   #48
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Bovendien denk ik dat het je eerder goed zal doen als je opnieuw werk vindt. Dan moét je uit je eigen wereldje komen en komt er uiteraard ander werk bij maar dan kan je je concentratie verleggen ipv die alleen te richten op je huishouden. Je geeft meer structuur aan je leven, iets dat nu wat ontbreekt, denk ik.
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2005, 13:34   #49
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oilily
Bovendien denk ik dat het je eerder goed zal doen als je opnieuw werk vindt. Dan moét je uit je eigen wereldje komen en komt er uiteraard ander werk bij maar dan kan je je concentratie verleggen ipv die alleen te richten op je huishouden. Je geeft meer structuur aan je leven, iets dat nu wat ontbreekt, denk ik.
Misschien is het voor jouw wel gemakkelijk, maar voor mij helaas niet. En wie zegt dat ik in mijn eigen wereldje zit. En die spelfouten, misschien komt dat wel ergens door. je geeft me echt het gevoel hierdoor minderwaardig te zijn.
Ik ben blij met mijn leventje. MAar heb het gevoel niet echt, wordt snel boos enz enz. En ik heb al een sollicitatie weg gedaan, ben echt niet te beroerd om te werken hoor. Het loopt even niet zo lekker. nou dan kan ik toch hier met jullie daarover praten.
MAg ik wetn hoe oud je bent, kan ik me een beetje een beeld vormen, met wie ik aan het schrijven ben.
Ik vind het ook moeilijk, ik weet pas net dat meerdere mensen dit doen, ook cponfronterend.
Ik zal proberen om langzamer te typen, minder spelfouten te maken. En als je wil weten, hoe het komt, vraag het me.
En kan best wel tegen kritiek, daar leer ik van.

liefs van suzan
LIEB is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2005, 13:59   #50
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ik ben 28 en kom van Antwerpen. Beetje ouder dan jij dus maar niet veel. Als je wil zeggen hoe het komt dat je zoveel spellingsfouten maakt, zal je het wel zeggen. Ik moet zo'n dingen niet echt vragen, ik merk het alleen maar op. En dat van dat eigen wereldje bedoel ik dat je naast je familie en kennissen door niet te werken toch veel minder prikkels binnenkrijgt van buitenaf. Ik heb ook 6 jaar geleden een 8-tal maanden niet gewerkt en dat was mijn ondervinding. Ik ben door te gaan werken veel meer opengebloeid.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2005, 20:51   #51
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oilily
Ik ben 28 en kom van Antwerpen. Beetje ouder dan jij dus maar niet veel. Als je wil zeggen hoe het komt dat je zoveel spellingsfouten maakt, zal je het wel zeggen. Ik moet zo'n dingen niet echt vragen, ik merk het alleen maar op. En dat van dat eigen wereldje bedoel ik dat je naast je familie en kennissen door niet te werken toch veel minder prikkels binnenkrijgt van buitenaf. Ik heb ook 6 jaar geleden een 8-tal maanden niet gewerkt en dat was mijn ondervinding. Ik ben door te gaan werken veel meer opengebloeid.

Groetjes
Kim
het maakt ook niet uit, waarom ik zoveel spellingsfouten maakt. Een aantal jeren geleden ben ik geopereerd in mijn hoofd, en sindsdien kan ik niet meer zo goed schrijven. Wel als ik me heel erg goed concentreer. Meh. Ik dacht dat ik op dit forum zoveel mocht zeuren als ik wilde. Klaag ik echt zoveel dan?
Na, ik ben blij dat we wel gewoon kunnen communiceren, ik was namelijk nogal een beetje pissig op je. HAha. Misschien leer ik mog van je.
Groetjes van suzan
LIEB is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2005, 07:50   #52
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
veel erger

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LIEB
het maakt ook niet uit, waarom ik zoveel spellingsfouten maakt. Een aantal jeren geleden ben ik geopereerd in mijn hoofd, en sindsdien kan ik niet meer zo goed schrijven. Wel als ik me heel erg goed concentreer. Meh. Ik dacht dat ik op dit forum zoveel mocht zeuren als ik wilde. Klaag ik echt zoveel dan?
Na, ik ben blij dat we wel gewoon kunnen communiceren, ik was namelijk nogal een beetje pissig op je. HAha. Misschien leer ik mog van je.
Groetjes van suzan
Heb ik mijn haren eindelijk lang. Begint het enorm uit te vallen door de hormonen van de zwangerschap 5 maanden geleden. Ik vind het heel erg dat het met bossen eruit valt, maar nu trek ik ze er ook uit met bossen tegelijk. Het is heel lang weggeweest, maar nu, ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Eigenlijk wel raar, dat je het erg vind dat ze uit vallen, en alsnog begint te plukken.
Het gaat wel zo als jullie hebben begrepen al een tijdje niet zo heel erg goed met me. IK ben er nu achter dat ik ppi heb, depressie na de zwangerschap. Heb de nodige hulp, en hoop dat ik snel op de been ben.
Ps: heeft er nog iemnd suggesties om het plukgedrag te verminderen/

liefs van suzan
LIEB is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2005, 09:21   #53
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
herkenbaar.....................

Wat rot voor je ! Heb zelf een jaar lang een postnatale depressie gehad en herken ook het dubbele van juist aan je haar trekken terwijl je haar al niet gezond is.....................................
Mijn truuk bleek toch te zijn om zoveel mogelijk onder de mensen te blijven, het fijnst vond ik als mijn moeder er was,dan voelde ik me veilig. Ze hoefde niets te doen,er gewoon zijn was al voldoende. was in die tijd ook extreem bang om alleen (met mijn baby) thuis te zijn.

Ik hoop dat iemand om je heen hebt die je steunt en wens je heel veel sterkte!!!

liefs en wat zonneschijn gewenst, Zonnestraal
__________________
wees trouw aan jezelf
niet omdat het moet
maar als je jezelf bent in dit leven
weet je zeker : ik doe het goed !!!
zonnestraal is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Cognitieve psychotherapie bolleke TTM - Algemeen 1 19 december 2004 23:05
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46
Het grote haaruitval-boek... pindakaas AGA - Algemeen 5 17 februari 2004 19:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.