Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 11 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 4 juni 2007, 18:51   #256
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Nou, ik kan me anders wel wat akkefietjes voor de geest halen.....
So do I. Volgens mij gaat geen enkele eredivise-club vrijuit. OK, VVV misschien, nog wel tenminste...
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 19:50   #257
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
So do I. Volgens mij gaat geen enkele eredivise-club vrijuit. OK, VVV misschien, nog wel tenminste...
Dat komt omdat zij bijna 20 jaar in de eerstedivisie gespeeld hebben, daar valt weinig te rellen voor hooligans denk ik. Toch denk ik dat de supporters van VVV zichzelf in de eredivisie kunnen gedragen. Ik heb namelijk niet echt de indruk dat daar veel relschoppers zitten.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 21:39   #258
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Dat komt omdat zij bijna 20 jaar in de eerstedivisie gespeeld hebben, daar valt weinig te rellen voor hooligans denk ik. Toch denk ik dat de supporters van VVV zichzelf in de eredivisie kunnen gedragen. Ik heb namelijk niet echt de indruk dat daar veel relschoppers zitten.
Dat klopt ook weer. Volgens mij heeft elke club zijn eigen harde kern!!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 21:56   #259
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Dat komt omdat zij bijna 20 jaar in de eerstedivisie gespeeld hebben, daar valt weinig te rellen voor hooligans denk ik. Toch denk ik dat de supporters van VVV zichzelf in de eredivisie kunnen gedragen. Ik heb namelijk niet echt de indruk dat daar veel relschoppers zitten.
Nee tuurlijk niet! Limburgers zijn allemaal zacht en aardig. Toch Limbo?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 08:16   #260
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Nee tuurlijk niet! Limburgers zijn allemaal zacht en aardig. Toch Limbo?
De meesten wel, maar niet allemaal! Waar kom jij vandaan, Morehair??
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 09:12   #261
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik ben een Brabo!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 09:52   #262
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Daar heb ik geen problemen mee. Werk inmiddels bijna langer in Brabant dan ik heb gedaan in Limburg!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 09:58   #263
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Daar heb ik geen problemen mee. Werk inmiddels bijna langer in Brabant dan ik heb gedaan in Limburg!
Heel verstandig!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 10:06   #264
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Heel verstandig!
Nu moet je ook niet gaan overdrijven, Morehair!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 16:37   #265
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die van boven de grote rivieren vandaan komt.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 16:48   #266
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die van boven de grote rivieren vandaan komt.
Waar baseer je dat op? Of zijn er zoveel Belgen onder ons dan?? Moet zeggen dat ik er nooit op gelet heb!

Anyway, ik heb niets tegen jou, 28-04-1982! Je mag zowaar hier in Limburg komen wonen van mij...
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 17:14   #267
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Waar baseer je dat op? Of zijn er zoveel Belgen onder ons dan?? Moet zeggen dat ik er nooit op gelet heb!

Anyway, ik heb niets tegen jou, 28-04-1982! Je mag zowaar hier in Limburg komen wonen van mij...
Er zijn inderdaad vrij veel belgen hier heb ik de indruk. Wat overigens niet geeft, want dat zijn meestal gezellige mensen. Sowieso zijn mensen uit het zuiden vaak iets gemoedelijker dan bij 'ons'. althans die indruk heb ik.

Ik ben overigens ooit een keer in Limburg geweest om carnaval te vieren. En ik moet zeggen, het was echt supergezellig om een keer mee te maken. De mensen daar waren erg gastvrij, en vooral erg gemoedelijk. Er was alleen 1 groot probleem, ik kon bijna niemand fatsoenlijk verstaan. Daarom lijkt het me verstandig om maar in Noord Holland te blijven wonen. Echter, ik sluit nooit iets uit mocht ik een mooie Limburgse tegen komen...wie weet.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 23:50   #268
dfasd
HaarWeb lid
 
dfasd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2006
Berichten: 209
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Nou zeg! Volgens mij zijn jullie Hagenezen ook niet bepaald lieverdjes, en die van Feyenoord (etc. etc.) evenmin! Daarnaast zij niet alleen Joden fan van Ajax.

Tis niet bepaald netjes wat je daar zegt, dfasd!
Klopt. Er lopen bij ons ook mensen rond die ze van mij absoluut voor het leven het stadion uit mogen weren.
Alleen het probleem met *jax "supporters" is dat ze het leuk vinden om met een overgrote meerderheid onschuldige mensen (inclusief kinderen) het licht uit de ogen te slaan. En daar kun je Hagenezen niet van beschuldigen.
Ik was zelf ook altijd anti hooligan/geweld/problemen totdat ik zelf een keer door 4 "zgn Ajaxsupporters" zonder reden de IC ingeschopt ben.

Wa betreft hun "geuzennaam" Zolang ik *j*x supporters nog met israelische vlaggen, shirtjes en liedjes zie, denk ik niet ze die naam snel kwijt zullen raken.

Geen enkele supporter van DH, Feyenoord, Utrecht of F.C. Schubbekutteveen is antisemiet. Maar als supporters zichzelf uitdrukkelijk associeren met Joden, kun je verwachten dat daar bepaalde reacties op komen.
dfasd is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2007, 00:26   #269
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfasd Bekijk bericht
Klopt. Er lopen bij ons ook mensen rond die ze van mij absoluut voor het leven het stadion uit mogen weren.
Alleen het probleem met *jax "supporters" is dat ze het leuk vinden om met een overgrote meerderheid onschuldige mensen (inclusief kinderen) het licht uit de ogen te slaan. En daar kun je Hagenezen niet van beschuldigen.
Ik was zelf ook altijd anti hooligan/geweld/problemen totdat ik zelf een keer door 4 "zgn Ajaxsupporters" zonder reden de IC ingeschopt ben.
Onzin! Het zijn altijd dezelfde types die dat soort streken uithalen. Het enige verschil is dat ze een ander kleur shirt dragen als zij naar het voetbal gaan kijken.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2007, 21:30   #270
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Verder is het inderdaad heel erg vervelend wat je is overkomen. Echter, dat heeft naar mijn idee heel erg weinig met Ajax te maken.

Een paar jaar geleden waren we weer eens met zijn allen gezellig naar Ajax geweest. Toen de wedstrijd eenmaal afgelopen was, en wij op het station stonden, bleek er een grote treinstoring te zijn. De enige manier om richting huis te kunnen was over Utrecht CS!

Dus wat gebeurde er vervolgens? een bomvolle trein met Ajax supporters werdt naar Utrecht gestuurd. in deze trein zaten beslist geen hooligans, maar vaders met kinderen, oudere mensen, etc.

Eenmaal aangekomen in Utrecht, bleek er amper politie op de been! vervolgens werdt er voor mijn neus een oudere vrouw van de roltrap afgechopt omdat zij een Ajax sjaaltje omhad! Lopend in de stationshal kregen vaders en kinderen behoorlijke klappen te verwerken, zonder dat zij ook maar iets gedaan hadden!

En weet je wat nu het domme is? De typses die dat deden kom je helaas in ieder stadion tegen...Alleen hebben zij een ander shirt aan, of schreeuwen zij een andere clubnaam!

Dat soort mensen komen niet voor het voetbal, maar komen gewoon om te rellen. En helaas kom je ze overal tegen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.