Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 mei 2007, 17:57   #16
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Zover gaan klinieken nu ook weer niet. Ik geloof niet dat ze photoshop gebruiken om HT resultaten te manipuleren.
Idd dat denk ik ook ,en al zeker aesthetic clinics niet volgens mij ,want de foto's zien er daar tenminste erg natuurlijk uit. Er word hier wel serieus 'wantrouwig' gedaan tegenwoordig tegenover HT klinieken . Het wil niet zeggen omdat de ene een bedrieger is..., dat de andere dat ook is ...en dat er wel degelijk een (echt) resultaat is.....tegenover pillen slikken.. etc...is ook wel een beetje logish zeker . Ik ga trouwens woendag op consultatie bij AC voor men HT ...

Laatst gewijzigd door Dundee; 10 mei 2007 om 18:01
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 18:49   #17
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Idd dat denk ik ook ,en al zeker aesthetic clinics niet volgens mij ,want de foto's zien er daar tenminste erg natuurlijk uit. Er word hier wel serieus 'wantrouwig' gedaan tegenwoordig tegenover HT klinieken . Het wil niet zeggen omdat de ene een bedrieger is..., dat de andere dat ook is ...en dat er wel degelijk een (echt) resultaat is.....tegenover pillen slikken.. etc...is ook wel een beetje logish zeker . Ik ga trouwens woendag op consultatie bij AC voor men HT ...
Succes!!!, daar Dundee(neem je je ''crocodile'' mee om de ''price'' te ''pressen''.)

Gr. Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 19:03   #18
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht
Succes!!!, daar Dundee(neem je je ''crocodile'' mee om de ''price'' te ''pressen''.)

Gr. Mustafa
Bedankt misbutt ,....maar mijn crocodile neem ik niet mee hoor ....zie dat ze Dr.Feriduni een been afbijt....dan moet ik nog langer wachten
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 19:48   #19
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Bedankt misbutt ,....maar mijn crocodile neem ik niet mee hoor ....zie dat ze Dr.Feriduni een been afbijt....dan moet ik nog langer wachten
Hhahahahahahaha je snapt hem das mooi
Het is Mlsbutt, geen misbutt Hhahahahahh Dundee JIJ bent me dur eentje

Je mag ook Mustafa schrijven hoor is mijn echte naam

Gr, Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 22:26   #20
stefano21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Berichten: 36
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Zover gaan klinieken nu ook weer niet. Ik geloof niet dat ze photoshop gebruiken om HT resultaten te manipuleren.
Dat doen sommige zeker wel! Dat kan je zelfs zien als je er een beetje oog voor hebt, of zelf veel aan fotobewerking doet. Maar jij bent dus 25 en heb al een haar transplantatie gehad? Hoe beviel dat en hoeveel heeft het je gekost?
stefano21 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 22:35   #21
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht
Hhahahahahahaha je snapt hem das mooi
Het is Mlsbutt, geen misbutt Hhahahahahh Dundee JIJ bent me dur eentje

Je mag ook Mustafa schrijven hoor is mijn echte naam

Gr, Mustafa
Jaja snap hem zeker Misbutt ... het steekt nog nauw ook . Vroeger was men nickname trouwens crocodiledundee op msn chat community etc... ,maar heb die wat ingekort ,want de meeste noemde me steeds crocodile of croco ....en begon me al een beest te voelen .

Volgens wat ik al weet ,zal ik september aan de beurt zijn ,wat mijn HT betreft Mustafa....een maand voor jouw dus
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 22:52   #22
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefano21 Bekijk bericht
Dat doen sommige zeker wel! Dat kan je zelfs zien als je er een beetje oog voor hebt, of zelf veel aan fotobewerking doet. Maar jij bent dus 25 en heb al een haar transplantatie gehad? Hoe beviel dat en hoeveel heeft het je gekost?
@Stefano21 ,

Kijk eens in deze thread ,hier zie je foto's met mooie resultaten ,van haarweb leden ..... en ook zonder photoshop
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=9319
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 23:59   #23
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Jaja snap hem zeker Misbutt ... het steekt nog nauw ook . Vroeger was men nickname trouwens crocodiledundee op msn chat community etc... ,maar heb die wat ingekort ,want de meeste noemde me steeds crocodile of croco ....en begon me al een beest te voelen .

Volgens wat ik al weet ,zal ik september aan de beurt zijn ,wat mijn HT betreft Mustafa....een maand voor jouw dus
Hhahahahaha gepaste Humor Leuk hoor!!!
Laat even weten hoe het op het consult zal gaan?
JIJ komt uit Belgie toch? dan zal je wel in Hasselt gaan niet?
Ben je wel eens gaan kijken bij Dr. Bisanga/Brussel of Prohair/Mechelen.
Zomaar een vraagje hoor.
In Belgie zitten ook genoegd FUE aanbieders.

Gr. Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 02:14   #24
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht
Hhahahahaha gepaste Humor Leuk hoor!!!
Laat even weten hoe het op het consult zal gaan?
JIJ komt uit Belgie toch? dan zal je wel in Hasselt gaan niet?
Ben je wel eens gaan kijken bij Dr. Bisanga/Brussel of Prohair/Mechelen.
Zomaar een vraagje hoor.
In Belgie zitten ook genoegd FUE aanbieders.

Gr. Mustafa
Ja komt idd uit Belgie en ga naar Hasselt komende woensdag . Na veel lezen ,foto's / resultaten en prijzen bekijken spreekt AC me wel echt aan. Ben echt nog nergens anders wezen kijken ,maar als het me woensdag bevalt ,denk ik wel dat ik de knoop doorhak . AC heeft wel een goeie prijs/kwaliteit verhouding ,vooral k'wa prijs kan er geen andere kliniek tegenop denk ik ,of je moet naar het buitenland gaan . Ik ga voor de FUT omdat FUE me anders 'te duur' zal uitkomen ..... (ik denk ook meteen aan 2500/3000 grafts ...daarom ,maar moet natuurlijk afwachten wat ze zeggen woensdag . Ik heb wel nog meer haar dan haarweb lid Limbo had (voor zijn HT) ,dus ik denk dat dat dan wel een aardig resultaat moet opleveren ....en wil nu eenmaal direct genoeg ,en ook wel een beetje dichtheid ,ook omdat ik blond/bruin van haar ben ,en men haar ook niet zo dik is. Dr.Bisanga wie is dat ....is dat een Zaïrees ?? .... heb ik eerlijk gezegt nog niet van gehoord , hoe noemt die kliniek dan ? . Ik laat zeker iets weten ,hoe men consult afgelopen is komende woensdag.

Jaja...ik ga voor de FUT.....ik ben zeker niet bang....heb al meer oorlogen meegemaakt

Laatst gewijzigd door Dundee; 11 mei 2007 om 02:23
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 03:29   #25
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Zairees

Dr.Bisanga wie is dat ....is dat een Zaïrees ?? .... heb ik eerlijk gezegt nog niet van gehoord , hoe noemt die kliniek dan ? . Ik laat zeker iets weten ,hoe men consult afgelopen is komende woensdag.

Heey ''Krokodillenjager'',

JIJ bent nog laat op?(moet ik zeggen Hhahhahahah)
Maar ja ik heb morgen nachtdienst dus nu even erin komen vandaar
Lekker slapen straks wordt toch weer ''drullelig'' kwa weer.

Dr. Bisanga een Zairees geen idee HhHHahahahahah
zijn website is http://www.bhrclinic.com/
Ik ben er afgelopen dinsdag geweest in Brussel.
Het consult viel me niet tegen, de prijs wel 5 Euro! per FUE graft.
En dat keer 2000, dan weet je het wel.
En ik heb in de loop der jaren al 11.000! Euro zoveel aan mijn ''HT''
gespendeerd.
Ik wil best wel weer in de ''buidel tasten'' maar geen 10.000 Euro
Ben ik elders veel minder kwijt voor net zo goed lijkt mij
Ik weet, het blijft een ''gok'' maar er wordt deze keer niet meer gesneden.
En dat is een hele opluchting.
Nee voor Dr.Bisanga kies ik niet, zeker een goede transplanteur zijn denk ik. Als je de resultaten ziet op zijn site
Kan ik netzo goed naar Veldhoven gaan is het 3,95 per FUE graft.
Maar naar die ga ik ook niet, Jullie horen het nog wel.
Als het goed af is gelopen etc etc.

Met Vriendelijke Groet,

''MISBUTT'' Hhahahahhahaha



Jaja...ik ga voor de FUT.....ik ben zeker niet bang....heb al meer oorlogen meegemaakt [/quote]
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 17:53   #26
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefano21 Bekijk bericht
Dat doen sommige zeker wel! Dat kan je zelfs zien als je er een beetje oog voor hebt, of zelf veel aan fotobewerking doet. Maar jij bent dus 25 en heb al een haar transplantatie gehad? Hoe beviel dat en hoeveel heeft het je gekost?
Nee, op dit punt ben ik het niet met je eens, zover gaan klinieken niet. Maar als jij dat geloven wil, is dat prima.

Ik ben het wel met je eens dat foto's kunnen vertekenen. De haardichtheid ziet er op foto's altijd beter uit dan wanneer je iemand in levendelijve ziet.


De HT is mij prima bevallen. Ik heb alleen mijn inhammen laten behandelen en die groeien nu heel mooi dicht. Mijn eindresultaat bereik ik echter pas over 2 maanden. Tegen die tijd ben ik ook van plan om foto's te plaatsen van het behaalde resultaat.

Wat ik voor mijn HT betaald heb, hou ik voor mijzelf.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 18:32   #27
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Over de prijs hoef je niet zo geheimzinnig te doen. Die is makkelijk te vinden op hun site.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 18:52   #28
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Nee, op dit punt ben ik het niet met je eens, zover gaan klinieken niet. Maar als jij dat geloven wil, is dat prima.

Ik ben het wel met je eens dat foto's kunnen vertekenen. De haardichtheid ziet er op foto's altijd beter uit dan wanneer je iemand in levendelijve ziet.


De HT is mij prima bevallen. Ik heb alleen mijn inhammen laten behandelen en die groeien nu heel mooi dicht. Mijn eindresultaat bereik ik echter pas over 2 maanden. Tegen die tijd ben ik ook van plan om foto's te plaatsen van het behaalde resultaat.

Wat ik voor mijn HT betaald heb, hou ik voor mijzelf.
Ben jij ook bij AC geweest ?
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 16:35   #29
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Nee, ik ben bij Hairplus in Rotterdam geweest.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na 12 jaar haarwerken nu eindelijk een mooie i hummel Haarwerken 5 22 oktober 2005 11:55
Resultaten Innovate vs Minoxidil Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 7 22 februari 2004 14:34
Behandeling prof. Hoogeduin. waterlelie-elf TTM - Algemeen 11 13 juli 2002 21:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.