Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 oktober 2003, 20:35   #1
yollie
HaarWeb lid
 
yollie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Locatie: Gelderland
Berichten: 42
... ben er weer...

Hoi allemaal,

Jawel, yollie is back. Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst op het forum ben geweest, maar dat is denk ik niet zo belangrijk. Zal ik nog even een kleine introductie geven? Ben 39, woon samen met mijn vriend en we hebben samen een zoontje van 3.
Behalve ttm heb ik ook nog borderline en dat is de laatste maanden weer hevig aanwezig helaas.
Ik heb besloten om hulp te gaan zoeken en heb inmiddels een intake gehad bij een psychiatrisch centrum.
Ik heb de ttm daar ook genoemd, maar wat mijn ervaring met hulpverlening hierbij tot nu toe is, dat ze het maar een beetje aan de kant hebben geschoven.
Kan me nu ook niet zo veel schelen, eerlijk gezegd, zo lang ik me maar binnenkort weer wat beter kan gaan voelen, want het gaat zwaar kl*te.
Ik heb een tijd dit forum niet gevolgd, omdat ik er het nut niet van in zag (sorry), maar hoop dat ik nu misschien weer een beetje welkom ben?
Het haartrekken gaat trouwens onverminderd door helaas.
Ik had me zo graag voor de onderzoeken in Nijmegen (meen ik) willen opgeven, maar voelde me nogal buitengesloten, omdat dit alleen kon als je geen andere "afwijkingen" had.
Ik begrijp het ergens wel, maar het deed me wel verdriet.
Nou, genoeg voor de eerste keer maar weer.

Groetjes, Yollie
yollie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2003, 21:36   #2
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
tuurlijk 'weer' welkom!

Dag Yollie,

Blij dat je d'er weer bij bent! Jammer dat het niet zo goed met je gaat, maar toch wel knap dat je net dàn om steun vraagt. Want dat doen we toch allemaal een beetje, via dit forum, om steun vragen...
Eerlijk gezegd schrik ik toch even als ik lees dat je in Nijmegen geen andere 'afwijkingen' mocht hebben. Omdat ik vind dat iemand altijd een geheel is en ook als zodanig moet behandeld worden. Het heeft geen zin om therapie te volgen voor je borderline en apart nog eens therapie voor je TTM. Immers, wanneer je jezelf beter zal voelen in je vel, dan zullen alle symtomen beter worden, is mijn ervaring...
Maar goed, ik denk dat je nog een lange weg te gaan hebt.
Ik wens je alle sterkte en moed voor onderweg. En denk eraan: je bent niet alleen!!!
Lieve groet, Daniëla (Bolleke)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2003, 22:28   #3
yollie
HaarWeb lid
 
yollie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Locatie: Gelderland
Berichten: 42
Hoi Bolleke,

Je bent nog steeds weer 1 van de eersten die reageert, dat ben ik niet vergeten! Zo lief!
Ik heb nog even de info over Nijmegen opgezocht en ik denk dat ik het niet helemaal goed heb gelezen toen:
Citaat:
Mensen die naast TTM een andere, ernstige klacht hebben, kunnen niet aan het onderzoek meedoen. Echter, zou dat blijken uit het intakegesprek, dan kijken we samen met u of we u niet toch een behandeling kunnen aanbieden, los van het onderzoek.
Sorry dus, misschien had ik me toch kunnen aanmelden?
Nou ja, ik wilde het alleen even rechtzetten, anders is het niet eerlijk naar Nijmegen toe, vind ik.

Ik hoop dat het goed met je gaat Bolleke, ik heb nog geen tijd gehad om alle (en dat zijn er veel!) posts te lezen, ik zal binnenkort wel weer wat gaan bladeren.
Ik doe het weer rustig aan, anders overvalt alles me weer.

Liefs, Yollie
yollie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.