Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 januari 2006, 01:21   #46
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoho, effe recht zetten. Ik heb alleen maar geschreven dat voor mij Utrecht even goed is (als we dan met 4 of 5 personen in één auto de kosten kunnen delen). Ik heb alleen naar een centrale plek gezocht. Nergens is bevestigd dat het daarom in Utrecht zou zijn. Tot hier toe dacht ik dat we nog steeds in Antwerpen zitten... Als er iemand het initiatief neemt om de bijeenkomst centraler in Nederland te organiseren, dàn is het voor mij ook goed om kosten-delend te rijden, gesnopen?
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 09:39   #47
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Idem. Als het in NL plaatsvindt, moet iemand anders het organiseren.
Misschien moeten we 19 maart gewoon sowieso in Antwerpen houden. En doen we dan een grotere, officiëlere meeting op een andere datum in Nederland.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 21:04   #48
musse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 50
Nieuwkomer

Halo iedereen,
Ik weet eigenlijk niet hoe te beginnen mare ik zal mijn best doen, ik ben nieuwkomer en zou zo graag meer willen weten wie en wat hoe met zijn probleem omgaat. Mijn naam is An De Blieck, 27 jaar, 14 jaar trichotillomanie, wonend te Wetteren(België). Ik ben content dat er een site bestaat alleen van trichotillomanie. De reden waarom ik hier op het forum ben kzou zo graag in contact willen komen met andere mensen,ideeen uitwisselen, ik ben nl. 5 maanden zwanger(1ste), en zou zo graag bevallen met een mooi koppeke haar.En voor die bijeenkomst waar is het nu exact in België of Nederland? kzou graag komen maar heb veel schrik.

Groeten, An, musse en ne Rammsteinfan
P.S.: - ik weet niet of ik juist ben terechtgekomen.
- t'is wat moeilijk om wegwijs te geraken op de site. Ik hoop dat ik reacties ga krijgen. We zullen wel zien zeker.
musse is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2006, 09:35   #49
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Hej Musse, welkom hier! Als nieuwkomer kun je een eigen 'thread' openen om je voor te stellen.
Goed dat je ons hebt gevonden. Dit forum is een eerste manier om in contact te komen met lotgenoten. Elkaar 'zien' is de volgende stap, en in het begin is dat eng misschien, maar uiteindelijk helpt het echt, en is het gewoon heel fijn om met mensen te praten die hetzelfde hebben en je begrijpen.
Waar we samenkomen, is nog niet beslist, maar waarschijnlijk in of rond Antwerpen. Hou het in de gaten, en laat tijdig weten of je erbij kunt/wilt zijn.
Snuffel maar wat rond hier op het forum, je zult heel wat herkenning vinden!
groeten
Janika
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2006, 10:34   #50
musse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 50
Yow, ik ben hier terug, Musse,

Heb nog een vraag die thread waar kan ik dat vinden? t'Is wel een moeilijke site voor als ge hier voor het eerst zijt. Mare als jullie mij willen helpen dan geraak ik er wel door hoor.

An, Musse en ne Rammsteinfan
musse is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2006, 13:09   #51
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door musse
Yow, ik ben hier terug, Musse,

Heb nog een vraag die thread waar kan ik dat vinden? t'Is wel een moeilijke site voor als ge hier voor het eerst zijt. Mare als jullie mij willen helpen dan geraak ik er wel door hoor.

An, Musse en ne Rammsteinfan
Hoi Musse,

Goed dat je deze site gevonden hebt.
Een nieuwe thread maak je aan door op de knop new thread te klikken bovenaan de balk met het overzicht van alle onderwerpen.
Je kan dan even je verhaal doen (in't lang of in't kort, zoals je zelf wil) en dan kunnen we daar even reageren enkel op jou.

groetjes
Kristel is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2006, 09:23   #52
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Locatie en stand van zaken!

Hoi, Petterick en de anderen. 19 maart komt dichterbij, het wordt tijd dat de TTMeeting wat concreter wordt. Ik vind de plaats nog steeds een beetje een probleem omdat ik niet weet hoeveel personen er zullen komen. Ik bedoel, als we een zaaltje huren moeten we het ook wel kunnen vullen; 1) omdat een grote ruimte met maar een paar mensen erin ongezellig is; en 2) voor de kosten.
Momenteel zijn er maar 4 personen die "zeker" komen (ikke, Tinneke, Bolleke, Oilily);
er zijn een stuk of 7 personen die "waarschijnlijk" komen, omdat ze het bv. pas nieuw hier zijn en het nog een beetje eng vinden, of omdat ze vragen hebben bij het vervoer (Kristel, Butterfly, Lieb, Limburgse, Katje, Ilse47, Musse, Fashiongirl);
er zijn dan een paar mensen die eigenlijk de voorkeur geven aan Nederland (Miriam26, ook Fashiongirl en ik vermoed ook Lieb, Petterick ook?; ook Erna en Madelief vinden België te ver).
Kortom, de groep is tussen de 4 en de 15 mensen en dat is net een tricky aantal: voor 4 is een zaaltje te groot, en voor 15 is bij iemand thuis te klein.

WIE WEET ER RAAD????

Petterick, zo'n mailing zou wel kunnen, maar dan moet het locatie-probleem eerst opgelost worden. Als we een zaaltje vastleggen, kan ik inderdaad rondmailen.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2006, 11:12   #53
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Als het aantal niet al té groot is, rond de 7 à 10 personen, mag het gerust bij mij thuis. Da's in Brasschaat, da's ook niet zo ver voor de Nederlanders. Je kan met de bus tot Brasschaat centrum rijden maar dan moet er een 'carpooldienst' op poten worden gezet tot bij mij thuis. Mijn vriend gooi ik dan wel even buiten, als dat drempelvrees betekent voor sommigen. Tis maar een voorstel hé Jan, een zaaltje is even ok, hoor.
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2006, 11:45   #54
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Ik heb zojuist toevallig een mailtje naar ergens gestuurd om te informeren naar een zaaltje.
Dank voor jouw voorstel ook; voor mij is dat prima (bij mijn ouders vandaan goed te doen). Maar voor anderen is het misschien moeilijk: openbaar vervoer naar Brasschaat is niet zo dik gezaaid, want er is bv. al geen trein. Dan moet er inderdaad een plan uitgewerkt worden met auto's tussen een station (welk is het dichtstbij?) en jullie huis. Zeker het overwegen waard, wat mij betreft.
Ik wacht ook op een antwoord op dat mailtje.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2006, 11:46   #55
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Zet uw lief in als chauffeur
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2006, 15:17   #56
*katje*
Katje
 
*katje*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2006
Locatie: Strombeek-Bever/Heverlee (België)
Berichten: 34
Hoi iedereen,

Nu dat mijn (ex-)vriendje niet meer zo'n probleem zal leveren om naar de meeting te gaan, ben ik eigenlijk al bijna overtuigd om op 19 maart jullie eens te kunnen zien, dus eigenlijk zou ik wel héél graag naar die meeting komen! Mijn ouders zullen dan wel nog op de hoogte moeten gebracht worden, maar ik denk niet dat dat voor problemen zal zorgen. Ikzelf woon ook in België, dus Antwerpen (en omgeving) vormt voor mij niet zo'n heel groot probleem, ik zou dan waarschijnlijk de trein naar Antwerpen nemen (of naar het dichtsbijzijnde station) en vanaf daar zullen jullie wel moeten zeggen hoe ik er dan zou geraken. Als het bij jou, Oilily, zou te doen zijn, is het inderdaad het beste denk ik om zo'n 'carpooldienst' op poten te zetten En misschien kan je vriend daar bij helpen (zoals Janika ook al opgemerkt had)

Ik voel me er alleszins klaar voor om lotgenoten te leren kennen dus dat is al heel positief!

Groetjes,

Katje
-xxx-
*katje* is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2006, 15:22   #57
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Goed zo, Katje, dat vind ik een hele moedige stap van jou! Je ouders en je vriend moeten er zeker begrip voor hebben dat dit voor jou belangrijk is.
Hou de site in de gaten voor de precieze gegevens.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2006, 02:48   #58
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi Janika,
Ik heb het thuis even nagevraagd. Op zich is er geen probleem om het bij ons thuis te doen, living is groot genoeg (vorige keer waren we ook met 16 denk ik). Alleen moet ik even man en kinderen het huis uitwerken, maar dat lukt me wel Ik stel het alleen maar voor omdat de verbinding van het station heel makkelijk is (vanaf 1 maart komt er een nieuwe tram 5, die rechtstreeks van bij ons naar het Centraal Station rijdt, op ongeveer een kwartiertje).
Als jij een ander zaaltje vindt is dat natuurlijk nog beter. Alleen vind ik niet dat we daar kosten moeten aan maken, vandaar mijn voorstel.
Dus, sowieso Antwerpen of omgeving!
Op deze manier kan je misschien toch wel privé-mails sturen??
Succes!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2006, 09:26   #59
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Nja de zaal die ik in gedachten had is op zondag gesloten, zo blijkt, dus dat ging sowieso niet lukken.
Als jij dat ziet zitten, Bolleke, dan is het wat mij betreft prima om het bij jou thuis te doen. Die bereikbaarheid is echt wel een voordeel.
Nu moet ik stoppen maar we overleggen later nog wel he!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2006, 10:31   #60
Shumeur
Shumeur
 
Geregistreerd: 26 januari 2006
Locatie: Brabant
Berichten: 9
Lightbulb twijfel

L.S. ,


Deze week pas voor het eerst kennisgenomen van het feit dat mijn vreemde trekjes ook daadwerkelijk bekend zijn! Er is zelfs een fanclub .
Het opent deuren waarvan ik het bestaan niet wist.
Voelt als gehoord en begrepen te worden. Tegelijkertijd leid je aan een benoemde afwijking.
De bijeenkomst lijkt me heel speciaal.
Echter ben ik nog erg vers op dit gebied en vraag me af of ik wel pas in deze groep van oud gedienden en ten tweede ben ik een man en die zijn inderdaad uitermate in de minderheid. Dus de verhoudingen kloppen of ik ben super vrouwelijk....eh..nee, niet echt .
Dus tja, dilemma.

Ik denk er over na. En mocht ik gaan. Tja meerijden kan altijd. Ik kom uit omgeving Uden/Brabant

Met groet,

Shumeur
Shumeur is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Regionale dagen voorjaar van de AAPV AE3 Alopecia Vereniging 10 29 maart 2005 11:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.