Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
26 oktober 2024, 21:25 | #31 |
HaarWeb lid
Geslacht: |
Nog meer complimenten naar Hairtec. Bij de eerste maandcontrole krijg ik een kosteloze PRP behandeling op de uitgevallen gebieden om een boost te geven :-)
|
27 oktober 2024, 00:13 | #32 |
HaarWeb lid
Waarom kosteloos?
|
30 oktober 2024, 14:42 | #33 |
HaarWeb lid
|
1 november 2024, 16:05 | #34 |
HaarWeb lid
Hi Cardano,
Ziet er strak uit! Wat is er bij jou geschetst met betrekking tot de dichtheid en het uiteindelijke plaatje? |
4 november 2024, 20:31 | #35 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Tegelijkertijd kan je met DHI ook een betere dichtbeid behalen omdat de incisie precies de grootte van de graft heeft, de graft steeds op de ideale diepte en je ze zonder omringende schade dichter op elkaar kan plaatsen. Zo werd het tenminste omschreven. En kijkende naar de resultaten vind ik dat bij Hairtec ook een mooie optische dichtheid wordt behaald met relatief lagere aantal grafts tov klinieken die veel meer uit je donorgebied oogsten |
|
26 november 2024, 16:29 | #36 |
HaarWeb lid
|
26 november 2024, 18:39 | #37 |
HaarWeb lid
Ik ga dit topic volgen! Ben benieuwd naar het eind resultaat
|
26 november 2024, 19:17 | #38 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
27 november 2024, 15:16 | #39 |
Haarpigmentatie expert
Je hebt sterke shockloss in het donorgebied.
Dat is zelden tegenwoordig met de nieuwste instrumenten en routines. Normaal gaat dat wel herstellen (kan nog wel enkele maanden duren).
HAAR PIGMENTATIE AFSPRAAK MAKEN. HAARPIGMENTATIE PRIJS OFFERTE GRATIS FOTO CONSULT SERVICE. >>>>Gok niet met uw uiterlijk.<<<< https://www.prohairclinic.com/ De bovenstaande handtekening is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb |
2 december 2024, 12:30 | #40 | |
HaarWeb lid
2 maanden update
Hierbij de 2 maanden update! Donor achter zie je eigenlijk niets meer van. De groei lijkt nog niet vol te zijn gestart, al zie ik wel wat kleine zwarte haartjes en puntjes doorkomen aan zowel bovenkant als in het shock-loss gebied van de donor. Die shock loss is trouwens ook helemaal gestopt.
Citaat:
Dit verschijnsel wordt ook wel "Donor Area Acute Effluvium" genoemd en komt inderdaad maar bij 5% van de mensen voor die een FUE haartransplantatie aangaan (bij het gedeelte van extractie). In mindere mate maar ook wat extremere gevallen, waar ik mijzelf ook onder schaal. Vanaf week 2 begint dit door verschillende mogelijke oorzaken. Hier heb ik een aantal case studies gevonden: https://karger.com/sad/article/9/5/3...ogen-Effluvium https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC7335467/ https://pdf.ipinnovative.com/pdf/23245 Er zijn een aantal proefpersonen genomen en tevens bij 1 onderzoek zijn deze ook behandeld met intralesionale corticosteroïden. Dit heeft misschien positief bijgedragen aan het herstel door potentiële infecties te verhelpen, maar ook bij groepen die niet zijn behandeld in andere onderzoeken kwam het vrijwel altijd weer goed na enkele maanden. Zelf heb ik verder geen last van infecties, behalve zo af en toe een pukkeltje, maar daar heb ik ketoconazole shampoo voor welke ik 2x per week mag gebruiken. Deze pukkeltjes herstellen dan ook weer heel snel. Nou ben ik wel voornemens om, indien er weinig verbetering in zit over een maand (op 3 maanden dus), eens een afspraak met de dermatoloog te maken om te kijken wat mogelijk is bijv. versnellen van het teruggroeien. Blijft toch een soort van belemmering om zo rond te lopen... Laatst gewijzigd door Cardano; 2 december 2024 om 12:32 |
|
2 december 2024, 18:00 | #41 |
HaarWeb lid
wow heftig! hopelijk herstelt het zich!
maar ja, als het echt shokloss is.. dan kan het wel eens langer dan 3 maand duren ook (wil geen slechte moed geven hoor!) want zoals bij het getransplanteerde haar: 1ste haartje uit haarzakje = +-3 maand 2de haartje = +- 5-6 maand 3de haartje = +- 8-9 maand |
3 december 2024, 14:56 | #42 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ben overigens ook al een paar weken bezig met dagelijks 1x de minoxidil van Linn erop te smeren. 0 bijwerkingen tot op heden |
|
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|