Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
30 december 2013, 19:08 | #16 |
HaarWeb lid
Geslacht: |
Fijn! Jullie zijn goed bezig om het forum te verbeteren !
Nu de leden nog zover zien te krijgen dat ze het ook gaan invullen Groetjes van Astrid |
3 januari 2014, 12:30 | #17 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Hetzelfde geldt voor de handtekening waar men zijn/haar regime kan plaatsen? Soms geef ik leden de tip om zijn/haar regime in de handtekening te zetten, zodat wij weten wat hij/zij gebruikt of een haarwerk draagt. Dit is natuurlijk niet aan mij, maar toch geef ik soms deze tip mee aan de leden. |
|
3 januari 2014, 13:17 | #18 | ||
Your friendly webmaster
Citaat:
Nieuwe leden zien het nieuwe veld als ze zichzelf registreren op HaarWeb. Citaat:
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
||
3 januari 2014, 20:06 | #19 |
HaarWeb lid
Die roze en blauwe tekentjes bij geslacht vind ik geen verbetering. Zou in elk geval die kleurtjes weglaten.
Laatst gewijzigd door Elser; 3 januari 2014 om 20:20 |
3 januari 2014, 21:12 | #20 | |
Your friendly webmaster
Citaat:
Ik schreef eerder: En die kleurtjes is wat ikzelf ook als verbeterpunt zag.
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
|
10 januari 2014, 14:14 | #21 |
Your friendly webmaster
Bij deze gedaan.
9 september 2014, 18:36 | #22 |
HaarWeb lid
Hoi, hoe kan ik mijn naam aanpassen. Wil hem volledig weer laten geven..
|
9 september 2014, 18:59 | #23 |
HaarWeb lid
Vanwege privacy redenen zou ik dat niet doen hoor. Het is een openbaar forum en alles wat je schrijft is op Google terug te vinden. Als je eens een keer iets schrijft waarvan je denkt, dat had ik beter misschien niet kunnen doen, dan kan het altijd tegen je gebruikt worden. Is misschien een beetje extreembgesteld, maar op een forum kun je beter een beetje anoniem blijven.
|
11 september 2014, 06:51 | #24 |
HaarWeb lid
Ja daar zit wat in. Bedankt voor de tip.
|
5 mei 2017, 15:10 | #25 |
Samshairextensions
Vraag over handtekening (commerciële en niet-commerciële) links
Hallo Allemaal,
Ik heb geprobeerd deze vraag in een pb te stellen richting de webmaster dat lukte niet. Dan maar even op deze manier hopelijk is dit de goede plek. Ben nog een beetje wegwijs aan het worden. Ik lees over de handtekening het volgende: (Het is niet toegestaan (commerciële en niet-commerciële) links of vermeldingen op te nemen in je signature (handtekening die onder elke posting van je verschijnt) en je User Title (gebruikers-titel). Je mag dus geen commerciële en niet-commerciële links in je handtekening plaatsen. Maar wat blijft er dan over? Ik zie wel de optie om een link toe te voegen maar als ik de optie ook niet bij (niet commerciële) links mag gebruiken dan begrijp er verder weinig van. (ik heb de forumregels goed doorgelezen en ik begrijp dat je niet mag reageren op oude berichten. Tenminste niet zonder reden. En terecht. Het spijt me echt maar ik zie geen optie om deze vraag ergens anders neer te leggen. Een pb naar de webmaster sturen lukte ook niet. Excuses voor het ongemak). Hopelijk kan iemand mij dit uitleggen. Alvast bedankt. Groetjes Shanice Laatst gewijzigd door Samshair; 5 mei 2017 om 15:13 Reden: Uitleg |
21 september 2018, 09:26 | #26 |
HaarWeb lid
Ht
Goed plan!
|
10 november 2023, 10:48 | #27 |
Danny van Strien
Dichter Danny van Strien
Ode aan Bok de Korver
Leg bloemen tulpen rozen boeketten Neer op zijn graf Want daar rust een held Die zijn leven op het Kasteel voor Sparta gaf Dichter Danny van Strien |