![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 |
HaarWeb lid
|
![]()
Hallo,
Ik vroeg mij af of er nog steeds de mogelijkheid is om via Daniela Van Lancker haar boek te bestellen ik las dat dat kon d.m.v een envelope met geld sturen maar dat bericht dateert alweer van een tijdje terug.... Dus mijn vraag is of het nog steeds op die manier kan ik zou namelijk heel graag dat boek willen hebben. Groetjes Serena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HaarWeb lid
|
Beste Serena
Je kan, denk ik, nog steeds het boek bestellen bij Daniela zelf, zie hiervoor de 5 de tread op dit forum.
Ik zou bellen of schrijven want momenteel is Daniela haar computer kapot, kan dus waarschijnlijk niet op haarweb en kan geen mails lezen. Het boek is zeker de moeite waard ! Miejefke |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestelinfo Boek: 'Met de handen in het haar', van Daniëla over haar leven met TTM | Webmaster | Boeken en artikelen | 1 | 2 augustus 2005 12:18 |
Boek Daniëla van Lancker bestellen | Wilhelmina | Boeken en artikelen | 6 | 5 juli 2005 10:10 |
Boek: Alles over haarproblemen. | Jaapie | AGA - Algemeen | 2 | 16 april 2005 15:02 |
Haarweb Gefeliciteerd!! (vermelding van HW in TTM-boek Fred Penzel) | monique3 | TTM - Algemeen | 6 | 28 april 2003 16:51 |
via internet haarwerk bestellen | Mie | Haarwerken | 0 | 31 oktober 2002 00:39 |