![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#31 |
TTM'er
![]() Geregistreerd: 21 april 2006
Geslacht: ![]() |
Dat zou wel heel erg leuk zijn
![]()
![]() |
#32 |
HaarWeb lid
|
Ook ik kijk uit naar je boek Lila. Als de meeting in België doorgaat, ga ik mijn best doen om te komen! En dan zou ook ik jouw presentatie appreciëren! Doe zo voort!
Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Proefkonijn
|
Even een update.
Na een vakantietje ben ik verder gegaan met de bronvermelding. Echt een rotklusje, vooral omdat ik nog veel meer dingen tegen kwam die ik ook nog wel zou willen lezen en gebruiken. Maarja, je moet ergens een grens trekken, anders blijf je bezig. Verder ben ik bezig geweest met het polijsten van de tekst, maar dat zal nog wel een keer moeten gebeuren. Nu moet ik eerst een inleiding maken... Het einde is in zicht (of het begin ![]()
![]() |
#34 |
HaarWeb lid
|
Ik ben zeer benieuwd!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Proefkonijn
|
Het is in principe af. Mijn broer is nu aan het proeflezen.
![]() |
#36 |
Proefkonijn
|
Hij is af en ik wil er heel graag meer over zeggen, maar ik wacht nog steeds op groen licht van de webmaster. Het is toch een vorm van reclame namelijk...
![]() |
#37 |
TTM-er
Wauw!
Wij willen het lezen!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
TTM-er
TTM-boekje helemaal super!
Wauw! Wat een goed boekje hee! Ik heb hem in 1 adem uitgelezen en ik vind het erg interessant. Ik zal niks verklappen, maar mijn kijk op TTM wordt steeds breder en ik ben er trots op dat Lila zich hier helemaal in heeft verdiept. Ik hoop ook voor de toekomst dat er meer en meer artsen zich in TTM gaan verdiepen, dat we wellicht nog ergens komen met onze harenbende.
![]() Groetjes, Patricia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Proefkonijn
|
Bedankt allemaal!
Zoals jullie misschien gezien hebben, is mijn e-book eindelijk af. Hier kun je er meer over lezen.
Ik wil iedereen bedanken voor hun moral support in dit topic. Ik heb hier regelmatig even gekeken om de moed er in te houden. Dank u ![]()
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestelinfo Boek: 'Met de handen in het haar', van Daniëla over haar leven met TTM | Webmaster | Boeken en artikelen | 1 | 2 augustus 2005 12:18 |
Boek: Alles over haarproblemen. | Jaapie | AGA - Algemeen | 2 | 16 april 2005 15:02 |
geen boek meer van daniëla? | zonnestraal | Boeken en artikelen | 1 | 28 januari 2005 15:25 |
Boek: 'Met de handen in het haar', van Daniëla over haar leven met Trichotillomanie. | Webmaster | Boeken en artikelen | 0 | 9 mei 2003 11:18 |
boek | bolleke | Boeken en artikelen | 40 | 15 januari 2003 22:20 |