Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 oktober 2021, 02:00   #1
19jarigejongenX
19jarigejongeman
 
Geregistreerd: 29 juni 2021
Berichten: 18
Geslacht:
minoxidil kopen bij minoxidil max.

Beste haarwebbers,
Ik heb wat meer research gedaan en ben erachter gekomen dat er veel mensen en bedrijven minoxidil verkopen. De merken die alom bekend zijn zijn Rogaine en kirkland. Deze merken worden ook via ebay verkocht waar ze vaak goedkoper aangeboden worden. Op mijn zoektoch op haarweb kwam ik bij de site 'Minoxidilmax'. Deze site komt betrouwbaar op mij over en werd ook aangeraden door PJKG (volgensmij de vader van alle haarwebbers). Ik wil persoonlijk graag finasteride in pilvorm via mijn huisarts verkrijgen en minoxidil zelf kopen. Ik zou dan graag de topische 'foam' variant willen. Mijn oog is gevallen op Dualgen 5-R. De volgende vragen hebben alleen betrekking op mensen die bij Minoxidilmax hebben besteld:
1. zo ja, hoe waren de ervaringen?
2. Is er toevallig ook iemand die daar minoxidil only heeft besteld (alleen minoxidil)? Zo ja, ervaringen?
3. Wat zijn jullie ervaringen van levertijden in Nederland bij minoxidil max?
4. Ik kan op de site niet vinden hoelang je met 1 flesje doet (60 ml, 2OZ), weet iemand hier het antwoord op?

Ik ben erg benieuwd want ik ben voor het eerst op het punt mijn eerste minoxidil aan te schaffen.
19jarigejongenX is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2021, 18:07   #2
DRMR35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2019
Berichten: 98
Geslacht:
lijkt me nogal duur voor 1 flesje. Als je minox 5% wil kijk eens op https://www.mon-armoire-a-pharmacie.com/. Ik heb hier besteld en snel geleverd gekregen.
DRMR35 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2021, 21:12   #3
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
Ik bestel er al jaren. zeer betrouwbaar. de levertijd is met de goedkoopste verzendoptie een week of 2/3. ik betaal wat meer omdat ik volledige track&trace wil en levertijd binnen 10 dagen. met 60 ml doe je een maand als je het 2x per dag gebruikt
wboy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
kopen, minoxidil, minoxidilmax, wachttijd

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.