![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
|
![]() |
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
![]() |
#1 |
mystery
|
oproep'' hoe kom ik aan het boek van danielle van lancker
hallo
waar kan ik het boek van danielle van lancker/met de handen in het haar krijgen. ik wil het heel graag hebben maar kan het nergens meer krijgen. groeten francis |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HaarWeb lid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
TTM'er
![]() Geregistreerd: 21 april 2006
Geslacht: ![]() |
In eerdere topics is al naar voren gekomen dat het boek van Daniëla (Bolleke) niet meer te verkrijgen is.
![]() Er zijn in Nederland en Vlaanderen een aantal bibliotheken die haar boek in het assortiment hebben; misschien is dat een optie. Een andere optie om boeken van elkaar te lenen. Groetjes, Stef
![]() |
#4 |
mystery
|
hallo stef
jammer dat het boek nergens meer te krijgen is. kan het proberen bij de bibliotheek. of heeft iemand het boek? en wil het verkopen?? groeten francis |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
HaarWeb lid
|
boek
Er is op dit moment een 'leen-exemplaar' bij Rainbow. Het wacht daar op een volgende lezer. Als je contact opneemt met haar (geduld hebben, is misschien met vakantie), dan kan zij het boek naar jullie doorsturen, oké?!
Ik weet niet of het jullie van dienst kan zijn, is eerder bedoeld als persoonlijk verhaal en niet therapeutisch om kinderen te helpen... Groetjes!
![]() |
#6 | |
TTM'er
![]() Geregistreerd: 21 april 2006
Geslacht: ![]() |
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
mystery
|
hallo bolleke
het gaat er niet om dat het therapeutisch werkt ,maar wou gewoon het hele verhaal lezen. als cheyenna nou wat ouder is dan kan ze het zelf lezen(ze is nu 7) en daarom wou ik het boek graag hebben. en hoe kom ik in kontackt met RAINBOW?? groetjes francis |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
HaarWeb lid
|
Je kan via dit forum op zoek gaan naar berichten van Rainbow en dan via haar profiel (contactgegevens) een berichtje sturen... echt niet zo moeilijk!
![]()
![]() |
#9 |
mystery
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Boek Fred Penzel - The Hairpullingproblem | Poema | Boeken en artikelen | 9 | 5 mei 2009 19:47 |
Bestelinfo Boek: 'Met de handen in het haar', van Daniëla over haar leven met TTM | Webmaster | Boeken en artikelen | 1 | 2 augustus 2005 12:18 |
Boek Daniëla van Lancker bestellen | Wilhelmina | Boeken en artikelen | 6 | 5 juli 2005 10:10 |
Boek: 'Met de handen in het haar', van Daniëla over haar leven met Trichotillomanie. | Webmaster | Boeken en artikelen | 0 | 9 mei 2003 11:18 |