Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 december 2005, 12:22   #31
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Mensen, dit product nooit kopen! Ik ben gebanned van hairlosstalk omdat ik Revivogen een scam heb genoemd!!!! Er was een thread over "Biggest scams", waarin iedereen zijn visie kon geven over wat nu de grootste scams zijn. Ik heb gezegd dat ik vind dat veel van wat in de Hairlosstalk.com shop wordt verkocht rommel is. Allemaal niet onderzocht, erg duur en verdachte voor- en na-foto's. Ik kreeg toen direct een PM van de eigenaar van de site, user 'HairlossTalk', met het verzoek dit te rectificeren. Ik heb geantwoord dat ik mag zeggen wat ik wil en dat ik het dus niet ga rectificeren. Vanochtend wilde ik inloggen op de site en wat bleek: ik was gebanned en al mijn posts zijn gedelete.

Ik kreeg deze email:

Since you made this comment:

"It's not that you HAVE to sell things and make money. The fact that there's no cure, doesn't mean that it's ok to sell unproven and overpriced scams."

You clearly do not believe there are any legit treatments for hair loss, so you have been cordially removed from our forums, not to mention your audacity (oops i mean freedom of speech) to call our services and website a "scam". Well ... welcome to "Freedom of Authority" .. you've been removed from the forums. Enjoy your freedoms somewhere else.

HLT


Wat een eikels! Het is me al langer duidelijk: het enige objectieve Amerikaanse forum is www.hairlosshelp.com, daar kun je tenminste zeggen wat je wilt zonder dat de eigenaar het weghaalt wegens commerciële belangen.
Wat heeft dit met Revivogen te maken? Volgens mij helemaal niks. Dit heeft meer te maken met het forum Hairlosstalk. En waarom noem je Revivogen een scam?
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 12:26   #32
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Wat bedoel je kevin? Dit heeft met Revivogen te maken omdat ik Revivogen een scam noemde en Revivogen is een product van HairlossTalk.

En waarom ik het een scam vind kun je eerder in deze thread lezen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 12:30   #33
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Wat bedoel je kevin? Dit heeft met Revivogen te maken omdat ik Revivogen een scam noemde en Revivogen is een product van HairlossTalk.

En waarom ik het een scam vind kun je eerder in deze thread lezen.
Ik kan niet duidelijk terugvinden waarom je het een scam vindt, omdat je dat niet zegt.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 12:35   #34
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Ik kan niet duidelijk terugvinden waarom je het een scam vindt, omdat je dat niet zegt.
Nou sorry dan moet je echt wat beter lezen. Blader eens terug in deze thread.

Revivogen heeft alle eigenschappen van een scam: duur, alleen natuurlijke ingrediënten, onbewezen, vage gebruikerservaringen, verdachte foto's etc.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 12:40   #35
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Nou sorry dan moet je echt wat beter lezen. Blader eens terug in deze thread.

Revivogen heeft alle eigenschappen van een scam: duur, alleen natuurlijke ingrediënten, onbewezen, vage gebruikerservaringen, verdachte foto's etc.
Citaat:
toch raar. opzich zijn de ingredienten die erin zitten niet slecht. niets nieuws onder de zon hoor, maar het is wel aangetoond dat zink, P5P en nonaandizuur (azelaic acid) gewoon goede zaken kunnen doen tegen AGA.
Ook procyanidin oligomers en die linolzuren zijn wel bewezen middelen. Saw palmetto kan ook geen kwaad lijkt me. (Voor links naar wetenschappelijke onderzoeken, zie Revivogen in het haarwoordenboekje).

puur gebaseerd op de ingrediënten zou ik dus zeggen dat dit kan werken. Sterker nog: puur gebaseerd op de ingrediënten zou ik zeggen dat het een bijzonder effectief middel zou kunnen zijn.
Waarom zeg je dit dan?
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 12:46   #36
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ja hallo Kevin, lekker selectief quoten. Lees de hele thread eens door en dan krijg je wel een algemeen beeld van wat ik van Revivogen vind. Svp niet alleen naar de oudste posts kijken toen ik ook nog een newby was.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 12:49   #37
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Maar wat probeer je eigenlijk te bewijzen, Kevin? Ik zeg alleen maar dat ik van een forum ben gebanned nadat ik een product een scam heb genoemd. Vind jij dat dan ok ofzo?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 12:51   #38
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Maar wat probeer je eigenlijk te bewijzen, Kevin? Ik zeg alleen maar dat ik van een forum ben gebanned nadat ik een product een scam heb genoemd. Vind jij dat dan ok ofzo?
Nee, ik begreep alleen niet waarom je Revivogen een scam noemde terwijl je ook positieve zaken erover schreef, maar het is duidelijk.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 13:46   #39
omerta62
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 76
Hans Diks

geachte forumbezoekers,

Wat mij opvalt is dat de laatste twee maanden geen postings van Hans Diks meer verschijnen.
Frappant...want ik heb de postings van deze haarkenner pur sang eens doorgelezen en na flink wat jaren directeur van een haarkliniek geweest te zijn en alle beurzen afgelopen te hebben zou ik verwachten dat er wel weer eens iets nieuws te melden is.
(Ondanks zijn gepensioneerde status)
Zou het misschien te maken hebben met het feit dat er toch te veel mensen opdoken die toch niet zo tevreden zijn geweest met de vaak duurbetaalde behandelingen c.q. produkten die hij in de loop der jaren heeft gesleten?

Wellicht heeft hans het even te druk met zijn spaanse volbloedpaarden en zijn jacht.
omerta62 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 16:21   #40
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
ik ken zijn naam alleen van het forum hier, maar de beste man meldt zich zo nu en dan nog! (soms worden zijn posts nog wat gepimpt door tiuri )

BTW ik denk dat je ook best een aparte thread van HLT had kunnen maken! Wat ontzettend belachelijk zeg dat je daarvoor gebanned wordt! bah.
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 18:47   #41
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Nee, ik begreep alleen niet waarom je Revivogen een scam noemde terwijl je ook positieve zaken erover schreef, maar het is duidelijk.
Er komt steeds weer nieuwe informatie vrij! Dus je moet je mening zo nu en dan aanpassen!
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2005, 21:20   #42
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
om nog eens over de ingredienten te hebben weet iemand waar je omega 6 (teunisbloemolie, lijnzaadolie enz) kan krijgen voor een redelijke prijs ik vind het niet nodig om de omega 3-6-9 versie te kopen eigenlijk heb je toch maar een suplement nodig voor de eerste 2

Ik schrijf vanuit Belgie.
Iemand quoten van van heel ouderen threats kan voor problemen zorgen dus vraag nog es wat hij of zij er op dit moment ervan denkt
om problemen te vermijden
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2005, 15:03   #43
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Mensen, dit product nooit kopen! Ik ben gebanned van hairlosstalk omdat ik Revivogen een scam heb genoemd!!!! Er was een thread over "Biggest scams", waarin iedereen zijn visie kon geven over wat nu de grootste scams zijn. Ik heb gezegd dat ik vind dat veel van wat in de Hairlosstalk.com shop wordt verkocht rommel is. Allemaal niet onderzocht, erg duur en verdachte voor- en na-foto's. Ik kreeg toen direct een PM van de eigenaar van de site, user 'HairlossTalk', met het verzoek dit te rectificeren. Ik heb geantwoord dat ik mag zeggen wat ik wil en dat ik het dus niet ga rectificeren. Vanochtend wilde ik inloggen op de site en wat bleek: ik was gebanned en al mijn posts zijn gedelete.

Ik kreeg deze email:

Since you made this comment:

"It's not that you HAVE to sell things and make money. The fact that there's no cure, doesn't mean that it's ok to sell unproven and overpriced scams."

You clearly do not believe there are any legit treatments for hair loss, so you have been cordially removed from our forums, not to mention your audacity (oops i mean freedom of speech) to call our services and website a "scam". Well ... welcome to "Freedom of Authority" .. you've been removed from the forums. Enjoy your freedoms somewhere else.

HLT


Wat een eikels! Het is me al langer duidelijk: het enige objectieve Amerikaanse forum is www.hairlosshelp.com, daar kun je tenminste zeggen wat je wilt zonder dat de eigenaar het weghaalt wegens commerciële belangen.
WTF? Niet te geloven. Zoiets had ik dus nooit gedacht van HLT. Er worden daar dingen geroepen waar je stijl van achterover slaat en nu jij iets over hun site te melden hebt, lig je er meteen uit? Echt belachelijk....!

Heel jammer ook want ik vond je posts erg okee. Daarnaast vind ik zelf dat er op HLT net iets meer gasten met verstand van zaken rondhangen dan op Hairlosstalk. Maar ja, da's ook maar n mening...

Apart verhaal hoor.
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 14:43   #44
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Hierbij dan

Beste Omerta 62,

Omdat je mij hebt gemist hierbij een reactie. Ja, ik ben even weggeweest. Samen met Donald (Trump) en Paris (Hilton) wezen kijken naar een nieuw bootje. Tussendoor ook nog wat volbloeds gekocht. Dagelijks werk.

Even over Revivogen.

Ik ben begin dit jaar met hen bezig geweest om dit middel in de Benelux te importeren. Zij konden mij echter niet van de werkzaamheid overtuigen.
Ik zal nooit beweren dat een middel niet werkt want dat kan ik niet bewijzen,
en dat is niet mijn taak. Het is hun taak om ons te bewijzen (dubbelblind onderzoek/ FDA approval)) dat iets wel werkt.

Middelen zoals Revivogen zijn er legio. Ik hou mij echter vast aan de FDA.
Als een middel of behandeling daar erkend wordt dan heb je zekerheid.
Om die erkenning te krijgen is niet goedkoop maar na een erkenning gaat je verkoop wel met minstens de factor 10 omhoog. Heb je dus een middel waarvan je overtuigd ben dat het werkt dan moet je als eerste de bank overtuigen. Die zal dan graag die FDA aanvraag financieren als je daar zelf de middelen niet voor zou hebben.

Gegroet,

Diksy
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 15:07   #45
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Helemaal mee eens, Diksy. De bewijslast ligt bij de producent, en bij niemand anders.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
combinatie revivogen en spironolactone!!! lanne Medicijnen/haargroeimiddelen 3 26 september 2004 23:41
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 26 september 2004 00:46
Revivogen michiel10 Medicijnen/haargroeimiddelen 0 4 september 2003 23:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.