Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
8 september 2013, 16:07 | #16 |
skydirk
|
Absorbinezuur is een vit C poeder dat je gemakkelijk online kan kopen. Ik moet er wel bij zeggen dat dit niet de vit C is dat ik oraal neem.
|
3 november 2013, 23:58 | #17 |
HaarWeb lid
|
Helpt citroenzuur?
Ik wil graag weten of citroenzuur heeft geholpen. En ik geloof wel dat het een soort parasiet is wat er op je hoofdhuid zit. Want het breidt zich uit als je niet de juist middelen gebruikt. Ik denk dat ik wat gevonden heb , ben het aan het uitproberen als het na een maand helpt dan zal ik het met jullie delen.
|
5 november 2013, 11:21 | #18 | |
skydirk
|
Citaat:
|
|
17 november 2013, 14:42 | #19 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
|
|
19 november 2013, 15:37 | #20 |
skydirk
|
|
19 november 2013, 18:05 | #21 | |
skydirk
|
Citaat:
Ik kan maar enkel zeggen dat dit bij mij wel effect heeft maar zie het niet als een wondermiddel. Kan gewoon toevallig zijn. Maar ja, proberen kan geen kwaad. Zo'n flesje betaal je in Matongue nog geen 5 €. |
|
21 november 2013, 23:38 | #22 |
HaarWeb lid
|
even een update voor de geinteresseerden :-).
Mijn hoofdhaar is bijna volledig terug. Ik heb nog aan de achterzijde van mijn hoofd een strook dat kaal of dunbehaard is. Sinds een week geen pruik meer op maar uiteraard wel een hoofd bedekkend petje. Achter aan de onderzijde, bij mijn haargrens, heb ik al wel sinds ongeveer een maand mijn haar terug. Mijn haarkleuren zijn wit en donker bruin in vlekken. Donkerder dan mijn haar oorspronkelijk was. Het witte haar veranderd langzaam in gekleurd haar alsof de kleur als een olievlek (per week zichtbaar) uitwaaierd. Mijn haar is dik en stevig. Vier en een halve maand bezig en ik ben super blij. Met de kerst dit jaar heb ik weer een hoofd vol haar. en dan te bedenken dat de dermatoloog zei dat ik het maar moest accepteren dat kaal werd omdat het bij het tweede bezoek er nog slechter uitzag en dat er geen behandeling voor was en als ik daar moeite mee had hij me wel naar een psycholoog kon verwijzen. groetjes |
25 november 2013, 16:22 | #23 |
HaarWeb lid
Geslacht: |
Ik zie je bericht nu pas maaarree Wow! Wat goed zeg. Het kan best zijn dat dit ook geldt voor meer mensen. Ik zal het eens opzoeken. Baat het niet dan schaadt het neem ik aan ook niet.
|
25 november 2013, 20:15 | #24 |
HaarWeb lid
|
hai helmgirlie, benieuwd wat jij vindt en of je er aan durft je moet wel een lange adem hebben. elke avond voor ee x aantal maanden citroen smeren en vitamines slikken, daar ben ik wel eens flink moe van geworden. het beheerst toch n beetje je dag, maar elke keer dat ik in de spiegel kijk dan wist en weet ik wel waarom ik ff doormoet zetten. hoe is jou haaruitval? t zou toch wel grappig zijn wanneer meer mensen mijn resultaat bereiken en dan gewoon met huis tuin en keuken spullen. Citroen schaadt iig niet zoek maar eens op J beunk arts en het artikel over vitamine C. groetjes.
|
25 november 2013, 22:18 | #25 |
HaarWeb lid
Citroenen zijn gemakkelijk aan te komen en ik slik een multivitamine en bloem totaal haar balans. Mijn haar ia na twintig jaar wel weer wat gaan groeien maar ik heb bij de haargrens en bovenop mijn hoofd dunne plekken en een plek op mijn hoofd blijft kaal al groeien er wel wat dunne witte haartjes. Mijn eigen haar is donkerbruin. Mijn nagels groeien ook bijna niet al lijkt het misschien door de bloem iets te verbeteren.
Ik ga het eens proberen en volhouden. Bedankt! |
26 november 2013, 11:39 | #26 |
skydirk
|
Inderdaad niet bij de pakken blijven zitten en experimenteren. Doe ik ook en soms vind je wel iets dat bij jou helpt. En soms zjn dit natuurlijke middelen zoals citroen, olijfolie met cayennepeper. Zaken die geen kwaad kunnen als het niet werkt.
|
27 november 2013, 01:11 | #27 |
HaarWeb lid
|
Succes Helmgirlie! benieuwd naar wat het bij jou doet.
en idd skydirk over cayennepeper heb ik ook gelezen. Het zou n boost geven om de boel weer te activeren. |
3 december 2016, 11:00 | #28 |
HaarWeb lid
Mijten
Hoii misschien een beetje n late reactie. Maar neemolie schijnt te werken. Hierdoor kunnen mijten niet meer voortplanten en zullen ze uiteindelijk verdwijnen. Ff googlen😊
|
15 januari 2018, 13:29 | #29 |
HaarWeb lid
Meelmijt
Zelf heb ik ook last van Meelmijt gehad. Via https://debestrijdingsbrigade.nl/meelmijt heb ik veel informatie gevonden waardoor ik gelukkig van de meelmijt af ben!
Laatst gewijzigd door suzanverbruggen; 15 januari 2018 om 13:35 |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|