Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2003, 01:09   #1
GHOst
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2003
Berichten: 2
Over Gho?

Hallo allemaal,

Ik lees deze site regelmatig en ben vooral geinteresseerd in HM van Gho. Nu volg ik de ontwikkelingen van Gho al een poosje, maar ik krijg meer en meer t idee dat er ergens iets schort. Ligt dat aan mij? Volgens Gho's website kan er maar weinig info worden gegeven over de vorderingen van HM omdat haar langzaam groeit en er dus maar eens of twee keer per jaar een check kan worden gedaan. Dat lijkt mij een rare reden: als er meerdere proefpersonen zijn - en een paar proefkonijnen vinden moet niet zo moeilijk zijn, toch - die op verschillende tijdstippen starten, dan lijkt mij een continue evaluatie mogelijk. Daarnaast vind ik het net als anderen vreemd dat Gho alleen interviews geeft via Hairsite. Een van de makers zweert bij zo'n beetje alles dat hij positief resultaat van de experimenten heeft gezien, maar wat zegt dat nou helemaal. Een paar fotootjes van dappere proefmensen zegt meer dan 1000 statements, lijkt mij.

In zijn interview laat Gho weten dat hij vooral bezig is met andere projecten op dit moment om meer op de voortgang in te gaan. HALLO!!!! Als je op t punt staat om de wereld te veranderen door iedere kalende m/v te genezen, dan lijkt mij dat je daar je handen aan vol hebt.
Wat me echter t meest steekt is Gho's clinic op Aruba. Ik krijg zelf het jeukende idee dat hij op deze manier Amerikaanse follikeltransplantatieklanten wil bedienen. Daar is op zich niets mis mee natuurlijk, maar het verhaal van HM lijkt mij steeds meer een lokkertje voor mensen met haarproblemen die na t follikelverhaal hoop hebben op een volle kop haar met HM.

Ik hoop natuurlijk dat ik volslagen paranoia ben!

Iemand een reactie? Liefst natuurlijk een Gho-klant!!!!

Groetjes van GHOst!
GHOst is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2003, 23:12   #2
GHOst
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2003
Berichten: 2
Dag mensen!

Ik zie dat er tot nu toe geen replies zijn gekomen, dus wilde ik zelf nog wat toevoegen> Is het jullie ook opgevallen dat op Hairsite.com - de site van Gho's interview- complete reizen naar Maastricht EN Aruba worden aangeboden voor FT?

Greetings, GHOst

Mghost@dolfijn.nl

By the way: ik hoop nog steeds dat ik t bij t verkeerde eind heb. Ik heb trouwens een soortgelijke opmerking als mijn vorige thread op het forum van Hairsite.com geplaatst. Deze stond een poosje netjes op die site, maar binnen 2 uur was-ie mooi verdwenen! Lang leve de vrijheid van meningsuiting! Truste!
GHOst is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2003, 23:39   #3
speer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2002
Locatie: haarlem
Berichten: 14
GHOst,

Ik hoop inderdaad dat je het bij het verkeerde eind hebt, maar persoonlijk heb ik ook wel een paar vraagtekens.
Ik heb 'm een keer gesproken en hij wist te vertellen dat de dichtheid die bereikt kon worden met HM niet veel groter was dan met HT, dit tot mijn grote teleurstelling.
Hij leek hiermee te bedoelen dat ik beter nu een HT kon ondergaan dan te wachten op HM omdat het resultaat toch niet beter zou zijn.
Tegenstrijdige berichten lees ik hier over op hairsite.com, maarja die Amerikanen he...

Speer
speer is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2003, 17:13   #4
timo2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2002
Berichten: 27
Angry GHO

Als die dr Gho inderdaad op het punt zou staan om haarkloning te pattenteren, dan wordt hij binnenkort een van de rijkste mensen op aarde. Het feit dat hij hier niet dag en nacht mee bezig is en mensen adviseert om toch vooral een HT te ondergaan is veelzeggend. Mijn vermoeden is dat die Gho gewoon een sucker is ooit iets heeft lopen beweren in een regionaal dagblad, en zo is geschrokken van alle aandacht dat ie nu maar net doet alsof hij er nog steeds heel druk mee is. Dat ie zoveel aandacht krijgt, is logisch: HM is de droom van iedere kale man, nietwaar? Dat hij de schijn ophoudt is ook logisch, het geeft hem immers veel media aandacht, en ondertussen doet ie goede zaken met zn zg 'follikel transplantatie'. interessant hoor! Ik hoop uiteraard net zo goed als ieder ander dat dit HM ooit gaat werken, en dat Gho geen Charlatan is. Maar ik ben niet optimistisch..
timo2 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2003, 17:27   #5
timo2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2002
Berichten: 27
gho is een achterlijke debiel, ik weet het zeker!!

Ik heb net nog even de site van de gho clinic aanschouwd. Jezus mensen, wat ziet dat er amateuristisch en dus onbetrouwbaar uit. De introtekst staat BOL VAN DE SPELFOUTEN. Hoe kan een organisatie die zijn eigen presentatie naar de buitenwereld nog niet eens foutloos kan spellen, wel zo'n grote doorbraak in de medische wetenshap tot stand brengen??

En dan deze announcement !!??:

'' Veel mensen denken dat wij niet meer geďnteresseerd zijn in “Hair Multiplication” en ons alleen concentreren op Follikel Transplantatie. Dit is zeker niet waar. Hair Multiplication is nog altijd ons voornaamste doel. We steken veel tijd in onderzoek naar Hair Multiplication. Echter, haren groeien niet snel, zodat we slechts 1 tot 2 studies per jaar kunnen afronden.''

AH!! vandaar!!! Haren groeien niet zo snel!??? dus we kunnen maar 2 studies per jaar afronden!!??? Hoezo? Heb je maar 2 petrieschaaltjes in je laboratorium ofzo? Wat een gelul, zeg. Die gast heeft voor mij echt afgedaan.

Gho home.
timo2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2003, 02:10   #6
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
gho

Gho doet wel degelijk onderzoek, alleen wat hij doet is niet nieuw. De littekeloze HT is al ouder en klonen of HM duurt gewoonweg nog jaren, al zal het er heus wel een keer komen, maar voorlopig nog niet.......
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2003, 17:58   #7
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Minimaal 3 jaar, maximaal 6 jaar.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2003, 09:50   #8
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
let's hope so.
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2005, 20:56   #9
sjaantje350
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Berichten: 27
gho

volgens mij worden alle positieve reacties over GHO van deze site gehaald. Heb al meerdere malen als zeer tevreden klant van de gho clinic in maastricht mijn verhaal gedaan maar telkens weer wordt juist deze reactie verwijdert.

groeten
Sjaantje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GHOst
Hallo allemaal,

Ik lees deze site regelmatig en ben vooral geinteresseerd in HM van Gho. Nu volg ik de ontwikkelingen van Gho al een poosje, maar ik krijg meer en meer t idee dat er ergens iets schort. Ligt dat aan mij? Volgens Gho's website kan er maar weinig info worden gegeven over de vorderingen van HM omdat haar langzaam groeit en er dus maar eens of twee keer per jaar een check kan worden gedaan. Dat lijkt mij een rare reden: als er meerdere proefpersonen zijn - en een paar proefkonijnen vinden moet niet zo moeilijk zijn, toch - die op verschillende tijdstippen starten, dan lijkt mij een continue evaluatie mogelijk. Daarnaast vind ik het net als anderen vreemd dat Gho alleen interviews geeft via Hairsite. Een van de makers zweert bij zo'n beetje alles dat hij positief resultaat van de experimenten heeft gezien, maar wat zegt dat nou helemaal. Een paar fotootjes van dappere proefmensen zegt meer dan 1000 statements, lijkt mij.

In zijn interview laat Gho weten dat hij vooral bezig is met andere projecten op dit moment om meer op de voortgang in te gaan. HALLO!!!! Als je op t punt staat om de wereld te veranderen door iedere kalende m/v te genezen, dan lijkt mij dat je daar je handen aan vol hebt.
Wat me echter t meest steekt is Gho's clinic op Aruba. Ik krijg zelf het jeukende idee dat hij op deze manier Amerikaanse follikeltransplantatieklanten wil bedienen. Daar is op zich niets mis mee natuurlijk, maar het verhaal van HM lijkt mij steeds meer een lokkertje voor mensen met haarproblemen die na t follikelverhaal hoop hebben op een volle kop haar met HM.

Ik hoop natuurlijk dat ik volslagen paranoia ben!

Iemand een reactie? Liefst natuurlijk een Gho-klant!!!!

Groetjes van GHOst!
sjaantje350 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2005, 20:58   #10
sjaantje350
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Berichten: 27
Volgens mij heeft het beheersen van de nederlandse taal niets te maken met een goed product.

Als een ieder zijn eigen vak verstaat is het toch prima. Hoe kan je aan de hand van een internetsite oordelen over de behandeling.

Hoezo afgedaan........
sjaantje350

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timo2
Ik heb net nog even de site van de gho clinic aanschouwd. Jezus mensen, wat ziet dat er amateuristisch en dus onbetrouwbaar uit. De introtekst staat BOL VAN DE SPELFOUTEN. Hoe kan een organisatie die zijn eigen presentatie naar de buitenwereld nog niet eens foutloos kan spellen, wel zo'n grote doorbraak in de medische wetenshap tot stand brengen??

En dan deze announcement !!??:

'' Veel mensen denken dat wij niet meer geďnteresseerd zijn in “Hair Multiplication” en ons alleen concentreren op Follikel Transplantatie. Dit is zeker niet waar. Hair Multiplication is nog altijd ons voornaamste doel. We steken veel tijd in onderzoek naar Hair Multiplication. Echter, haren groeien niet snel, zodat we slechts 1 tot 2 studies per jaar kunnen afronden.''

AH!! vandaar!!! Haren groeien niet zo snel!??? dus we kunnen maar 2 studies per jaar afronden!!??? Hoezo? Heb je maar 2 petrieschaaltjes in je laboratorium ofzo? Wat een gelul, zeg. Die gast heeft voor mij echt afgedaan.

Gho home.
sjaantje350 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2005, 21:05   #11
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Sjaantje, kijk even iets verder dan je neus lang is voordat je post voortaan. Je reageert op een thread uit 2003!

Voor het geval het je ontgaan is: inmiddels leven we bijna in 2006.

En er worden op deze site helemaal nooit berichten verwijderd, tenzij er een overtreding van het reglement aan vooraf is gegaan.

Groetjes,

Tiuri
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2005, 15:51   #12
sjaantje350
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Berichten: 27
erg vreemd dat er dan toch 5 berichten die ik geplaatst heb tussen maart en december 2005 van de site "verdwenen" zijn



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Sjaantje, kijk even iets verder dan je neus lang is voordat je post voortaan. Je reageert op een thread uit 2003!

Voor het geval het je ontgaan is: inmiddels leven we bijna in 2006.

En er worden op deze site helemaal nooit berichten verwijderd, tenzij er een overtreding van het reglement aan vooraf is gegaan.

Groetjes,

Tiuri
sjaantje350 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2005, 19:32   #13
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjaantje350
erg vreemd dat er dan toch 5 berichten die ik geplaatst heb tussen maart en december 2005 van de site "verdwenen" zijn
De enige berichten die van jou verdwenen zijn waren postings die je dubbel gepost had. Crossposting noemen we dat en dat is behalve dat het verboden is op haarweb ook irritant.
Ik heb je daar toen over ge-pm't. Dus ik snap nu echt niet waar je moeilijk over doet.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.