Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2001, 13:06   #1
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
opmerking over haaruitval.net

Ik kon het niet laten......

==============================================


Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw kritiek.

Inderdaad worden er nu aanpassingen gemaakt voor de site.
In december / januari hopen wij klaar te zijn met onze nieuwe site zonder hatelijke grammatica fouten.

Greetings,

H Bolder

shop manager europe
www.haaruitval.net
www.hairloss-hair-loss.com


-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [xxxxxxxxxx] [mailto:[xxxxxxxxxx]@mailaddy.com]
Verzonden: dinsdag 20 november 2001 16:58
Aan: master@haaruitval.net
Onderwerp: Opmerking over www.haaruitval.net

Beste WebMaster,

De laatste tijd verdiep ik mij omtrent zaken die met haaruitval te maken hebben. Uit betrouwbare bron verneem ik dat Aminexil (en Minoxidil) inderdaad werken tegen haaruitval en iemand een dikkere haarbos kan teruggeven.

Kennelijk is haaruitval.net de officiele site van Kerastase waar van alles is te vinden over Aminexil. Hier heb ik het volgende op aan te merken:

Als Aminexil een serieus werkend middel is, waarom wordt het dan aangeprezen op zo'n ongelooflijk amateuristische, onoverzichtelijke website, die propvol staat met grammaticaal foute zinnen, lelijke series uitroeptekens/punten, en verkooppraatjes die het produkt wel een tikkeltje al te ver de hemel in prijzen (bescheidenheid is ook een kunst) ? Waarom staat Kerastase toe dat het ge-promoot wordt met zo'n bar slechte site?

Ik dacht er zelf over om ook maar eens Aminexil te proberen, omdat ik van onder andere Boersma hoor dat ik er baat bij zou hebben. Maar als ik uw site zie, dan ga ik onderhand over m'n nek omdat ik sterk het idee krijg dat er vanuit wordt gegaan dat er alleen wanhopige randdebielen komen, die in staat zijn om *alles* aan te schaffen als ze daar denken hun haar mee terug te krijgen. Deze site straalt naar mijn mening een maak-misbruik-van-naïeviteit-en-wanhoop-imago uit. Het is gewoon te nep. Te tell-sell-achtig.

Nu beschouw ik mijzelf als zijnde intelligent, en ook omdat ik al enige jaren in de informaticabranche zit, kan ik met recht (onder andere) sites beoordelen. Om deze rede zou ik u aan willen raden om deze site dan ook compleet te herbouwen, aangezien hij met de beste wil ter wereld niet door een consumentenbond-keuring heen zou komen.

Mijn kritiek is overigens opbouwend bedoeld, aangezien ik van mening ben dat mensen met hun kaalheidprobleem terecht moeten kunnen op een serieuze site, zodat zij vervolgens het idee hebben serieus te worden genomen en een serieus produkt te kunnen bestellen.

Graag hoor ik van u hoe u hierover denkt, en of u van plan bent om actie te ondernemen en de site wat professioneler op te gaan bouwen.

Met vriendelijke groeten,

[xxxxxxxxxx]
  Met citaat reageren
Oud 22 november 2001, 01:52   #2
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Re: opmerking over haaruitval.net

Jay,

Nou, dit is wel èrg toevallig. Moet je deze thread eens lezen:
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...s=&threadid=54

1x raden waar het over gaat.........

Citaat:
Originally posted by Jay

Als Aminexil een serieus werkend middel is, waarom wordt het dan aangeprezen op zo'n ongelooflijk amateuristische, onoverzichtelijke website, die propvol staat met grammaticaal foute zinnen, lelijke series uitroeptekens/punten, en verkooppraatjes die het produkt wel een tikkeltje al te ver de hemel in prijzen (bescheidenheid is ook een kunst) ? Waarom staat Kerastase toe dat het ge-promoot wordt met zo'n bar slechte site?

Ik dacht er zelf over om ook maar eens Aminexil te proberen, omdat ik van onder andere Boersma hoor dat ik er baat bij zou hebben. Maar als ik uw site zie, dan ga ik onderhand over m'n nek omdat ik sterk het idee krijg dat er vanuit wordt gegaan dat er alleen wanhopige randdebielen komen, die in staat zijn om *alles* aan te schaffen als ze daar denken hun haar mee terug te krijgen. Deze site straalt naar mijn mening een maak-misbruik-van-naïeviteit-en-wanhoop-imago uit. Het is gewoon te nep. Te tell-sell-achtig.

Nu beschouw ik mijzelf als zijnde intelligent, en ook omdat ik al enige jaren in de informaticabranche zit, kan ik met recht (onder andere) sites beoordelen. Om deze rede zou ik u aan willen raden om deze site dan ook compleet te herbouwen, aangezien hij met de beste wil ter wereld niet door een consumentenbond-keuring heen zou komen.
[/B]

Fantastisch, wàt een bericht! Het kan haast niet anders, of je hebt het zelf geschreven? En dan daarna komt nog het mooiste.......:
Citaat:
Mijn kritiek is overigens opbouwend bedoeld....
Hahaha! Gewèldig!

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2001, 09:48   #3
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Re: opmerking over haaruitval.net

Citaat:
Originally posted by Chris
Jay,

Nou, dit is wel èrg toevallig. Moet je deze thread eens lezen:
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...s=&threadid=54

1x raden waar het over gaat.........

[/size]
Fantastisch, wàt een bericht! Het kan haast niet anders, of je hebt het zelf geschreven? En dan daarna komt nog het mooiste.......:
Zelf geschreven ja . 'k Heb er ook even op gezeten om het precies zo uit de verf te laten komen als ik wilde...

Maar het is dan ook een topbelediging geworden, wat jij?

Citaat:
Hahaha! Gewèldig!
Mooi he!
  Met citaat reageren
Oud 24 november 2001, 00:04   #4
Knurft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 november 2001
Berichten: 41
Haarverlies.net

Ben het voor een groot deel eens met voorgaande kritiek. Alles is ook opgezet om maar zoveel mogelijk Aminexil te verkopen, NIET om het haarverliesprobleem te verhelpen. Als een product echt een bewezen werking heeft, heb ik daar niet zoveel moeite mee. Nu geeft de heer Bolder valse hoop en berooft je daarbij ook nog even van een paar honderd gulden!

Men blijft ook eeuwig verwijzen naar een onderzoekJE (met de nadruk op de laatste lettergreep) wat mij erg dubieus in de oren klinkt. De foto's van 'bewijzen dat het werkt' staan ook op propeciasites! Dus zijn deze gewoon gekopieerd?

Ik moet toegeven, Aminexil ruikt lekker. Maar dat is dan ook mijn enige positieve ervaring. Mijn hoofdhuid droogde meer uit door de alcohol en van minder haarverlies was geen sprake.

Ik kan niet uitsluiten dat het voor niemand werkt maar mijn ervaringen zijn niet positief.

De site bevat ook een forum waar vrijheid van meningsuiting niet is toegestaan. Een kritisch bericht of twijfel aan dewerkking wordt vrijwel meteen verwijderd zodat mensen de waarheid wordt ontnomen. Zeg vooral niets wat het goudmijntje van de heer Bolder in gevaar kan brengen: je IP wordt prompt geblokkeerd.

Kritische e-mails worden ook niet beantwoord.

Conclusie: een zeer dubieuze site en een vaag product.

Een groot vraagteken dus waarom de heer Boersma dit product eveneens aanprijst.
Knurft is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2002, 15:32   #5
Visitor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2002
Berichten: 30
Ik denk dat ik het weet. Volgens mij hebben dhr. Boersma en dhr. Bolder het gewoon op een akkoordje gegooid. Jij kraakt mijn product niet af, ik kraak jouwn product niet af. Vandaar.
Visitor is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.