Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 augustus 2015, 18:44   #1
hus87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Lightbulb Dr Erkan Demirsoy

Hallo,


Ik ben nieuw hier op het forum heb al heel wat forums en discussies gevolgd en gelezen.
Ik begin bij mijn inhammen behoorlijk kaal te worden.
Op een gegeven moment heb ik besloten om er wat tegen te doen.
Zo heb ik informatie gezocht over verschillende transplantatie klinieken in Nederland en Turkije.
Ik kwam al snel uit bij Esteworld. Ik ben bij hun tussen persoon in IJsselstein geweest. daar werd mij verteld dat er ongeveer 1500 grafts getransplanteerd kan worden en eventueel een 2e keer als de rest van mijn haren ook zijn uitgevallen.
Alleen nu was ik toevallig bij mijn kapper, waar we het hadden over mijn kalende hoofd.
Hij had een klant die zich heeft laten behandelen door Dokter Erkan Demirsoy.
Hij was van boven helemaal kaal en had geloof ik 3000 of 4000 grafts laten plaatsen met een hele mooie resultaat volgens de kapper dan. Helaas heb ik zelf geen foto's gezien van de resultaten, maar het heeft mij wel nieuwsgierig gemaakt. Hier op het forum heb ik helaas niks over hem kunnen vinden. en via google kwam ik vooral uit op Duits talige en Engels talig sites. Ik heb een online consult gedaan foto's opgestuurd naar healthtravels. Daar kwamen ze tot de conclusie dat ik een transplantie nodig heb van tussen de 2000 en 2300 grafts. per graft 1.25 euro plus 280 euro voor de accommodatie en transfers. wat geloof ik toch iets prijziger is dan Esteworld. Zijn er forumleden die bekend zijn met dokter Erkan Dermirsoy. En wat zouden jullie mij aanraden, ik ben van boven niet helemaal kaal alleen mijn inhammen. De behandeling van Demirsoy is dat er tussen mijn nog niet uitgevallen haar maar wel uitgedund is, ook haren getransplanteerd wordt. Esteworld gaat niet verder dan inhammen en haarlijn opvullen. en later eventueel een 2e transplantatie.
Nu wil ik wel voor kwaliteit betalen dus dat is het punt niet alleen ben ik toch benieuwd of er forum leden zijn die bekend is of door hem een transplantatie heeft laten uitvoeren.
hus87 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 februari 2016, 20:21   #2
Annayakkey
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 februari 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Hallo Hus87. Net als jij heb ik over deze dokter gehoord en heb ook mijn gegevens gemaild en kwam uit op zo'n 2500 grafts en dezelfde onkosten. Heb jij inmiddels aktie ondernomen? Ben erg benieuwd want ben zelf van plan begin mei te gaan.
Annayakkey is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2016, 08:45   #3
hus87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Ik heb op internet heel wat goede revieuws gelezen van erkan demirsoy. Ik heb alleen besloten om het nog even uit te stellen tot na de zomer. Maar het is zo goed als zeker dat ik bij Erkan Demirsoy de behandeling ga laten doen. Op www.hairrestorationnetwork.com kan je veel verslagen van hem vinden. Hij doet 1 behandeling per dag. Dus geen fabrieksgevoel. Gaatjes boren en implanteren doet hij allemaal zelf met behulp van zijn assistenten. De wachttijd kan behoorlijk oplopen.
hus87 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2016, 10:58   #4
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Nooit van gehoord, maar ook mijn interesse is gewekt. Ik twijfel momenteel tussen Prohair en Esteworld maar zijn resultaten en website zien er goed uit met duidelijke foto's.
http://www.hairtransplants-armamed.c...otographs.aspx

Jammer dat er geen nog geen reviews van zijn op haarweb.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2016, 11:04   #5
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Ook even gezocht naar reviews op 'hair restoration network':

"Third day was head wash and goodbyes to Dr Erkan Demirsoy and his team who were great, especially the translator / driver who picked us from the hotel and clinic everyday."
http://www.hairrestorationnetwork.co...ue-4177-a.html

"
I decided to go along with Dr Erkan Demirsoy after seeing a number of great results on various forums.


The whole HT was arranged through Health Travels and this was very professionally organised from picking up from airport to hotel and then daily pickup and drop off to and from clinic to hotel. The whole experience of Dr Demirsoy team was wonderful and I was well looked after."
http://www.hairrestorationnetwork.co...90-grafts.html


Wat ik begrijp is dat hij erg populair is op duitse forums en qua prijs/kwaliteit een van de beste is.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.