Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 februari 2007, 18:18   #16
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
Toch nog een beetje goed nieuws in alle narigheid: Mijn kale plek is eindelijk weer dichtgegroeid!! Én ik ben naar de kapper geweest, dus dan kan ik er weer even tegenaan!
Ben trots op mezelf!
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2007, 21:23   #17
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
kijk eens aan; een goede reden om trots op jezelf te zijn! Goed dat je dat zelf ook zo ervaart!
(ik moet ook weer naar de kapper.... stel het al veel te lang uit)

Groetjes De Limburgse
__________________
voelen is trekken!!! wees alert.....
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2007, 12:15   #18
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fashiongirl Bekijk bericht
Toch nog een beetje goed nieuws in alle narigheid: Mijn kale plek is eindelijk weer dichtgegroeid!! Én ik ben naar de kapper geweest, dus dan kan ik er weer even tegenaan!
Ben trots op mezelf!
Daar mag je inderdaad trots op zijn. Knap van je, ondanks de tegenslagen toch volhouden. Geniet ervan.
Kapperbezoek ... tja zou ik ook eens moeten doen maar zoals altijd ... als m'n haren nog wat dichter zijn. Ach ja,

Gr
Kristel is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2007, 15:18   #19
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
bedankt Kristel en Limburgse.
ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contact niet verlengt wordt...doet me pijn, ik heb me al die tijd ontzettend ingezet...toch, ik ga proberen vol te houden, niet te veel te trekken, lief voor mezelf te zijn. Dat heb ik wel verdiend, ik ga thee zetten en lekker op de bank zitten...
loïs

ps dit ben ik wél, 1e keer datik mijn foto erop durf te zetten
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen

Laatst gewijzigd door fashiongirl; 2 maart 2007 om 15:32 Reden: verkeerd gespeld...
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2007, 12:42   #20
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
He fashiongirl,

Blijven volhouden hé meid. Jammer dat je contract niet verlengd werd, maar ja, wil je echt werken voor iemand die zo wispelturig is? Nieuw en beter hé!

Goed dat je naar de kapper bent geweest en dat je haar zo mooi is. Mooie foto trouwens. Ikzelf heb mijn haar een stuk korter geknipt, in de hoop dat het dan sneller zal groeien, maar eigenlijk is het nu iets te kort nu kan ik er niets mee aanvangen, en dat frustreert me wel een beetje, maar hopelijk zie ik binnen een paar weken toch wel resultaat van mijn Kort Wiek actie

Hang in there girlie!
xxx
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2007, 13:46   #21
Zonnestraaltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Locatie: Randstad
Berichten: 29
Smile

Dag Fashiongirl,

Dit forum heb ik gisteren ontdekt en vandaag heb ik je posts gelezen. Veel herkenning!

Daarom wil ik even een ervaring van mij delen: vaak denk ik namelijk dat iets aan mij ligt, maar uiteindelijk kom ik erachter dat dat helemaal niet zo is.

Dat je contract niet is verlengd, heeft waarschijnlijk niets met jou zelf te maken. Voor de werkgever is het vaak goedkoper om werknemers op contractbasis aan te nemen en niet in vast dienstverband. Misschien zijn ze in de toekomst iets anders van plan met de functie en is dat de reden waarom ze er geen vaste kracht willen. Misschien hebben ze slechte ervaringen met mensen in vast dienstverband, heeft er iemand gezeten die de kantjes eraf liep.

Ik herken dat je net als veel ttm-ers een gevoelig persoon bent. Gebruik dit, maar probeer het om te draaien. Betrek het niet op jezelf maar verplaats je in de schoenen van een ander.

Bijvoorbeeld als een collega bot tegen mij is, dan ben ik eerst geneigd te denken dat het aan mij ligt, dat diegene mij niet aardig vindt. Maar 9 of 10 van de 10 keer is dit niet zo!!! Dan blijkt dat die collega slecht heeft geslapen, of dat ze woorden heeft met haar partner.

Probeer het maar eens te herkennen in je omgeving. Dan gaat er een wereld voor je open.

Ga zo door, je bent een kanjer, hoor!

Liefs,
Zonnestraaltje
Zonnestraaltje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2007, 22:21   #22
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
Hai 10, Bedankt voor je lieve berichtje! Het is meestal he dat het nooit zo geknipt is als je zelf wilt , misschien ook omdat we ieder haartje precies kennen...Ik zie het meteen als het niet gelijk geknipt is...
Zonnestraaltje, ik ken je beschreven gevoel wel hoor, alleen deze keer was het helaas niet "iedereen is tegen mij". Het was écht, het is écht...
Niet omdat ik dat zo beleefd heb, maar ik heb dit van verschillende mensen ook teruggekoppeld gekregen. En de intentie was verlenging in oktober, in november was ik als persoon opeens niet "goed" meer, mijn prestaties wel...
Nu zit er iemand anders op mijn plek en ik ben nog niet eens officieel weg, nou ja het is afgelopen en ik wil het maar gaan afsluiten.
Ik ga nu voor mezelf, voor mijn geluk.
Bedankt voor je reactie
Loïs
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2007, 20:46   #23
Zonnestraaltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Locatie: Randstad
Berichten: 29
Op naar geluk

Beste Loïs, bedankt voor je persoonlijke reactie in de thread. Wat jammer voor je dat het zo naar met je werk is verlopen. Ik kan niet anders dan zeggen dat het einde van iets ouds, het begin is van iets nieuws. Goed dat je voor je eigen geluk gaat. Daaraan ben ik ook aan het werken. Ik ben blij met de ontdekking van dit forum en te weten dat ik er niet alleen voor sta. Misschien durf ik er ook ooit met mijn naam en foto op . Liefs!

"There is no way to happiness
- happiness is the way"
Zonnestraaltje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2007, 11:31   #24
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
Lightbulb

Ik heb teruggevochten! Nee, ik heb niet mijn baan terug maar ik krijg een vette "jammer-dat -je-contact-niet-verlengd-wordt" premie!!
Ik ben blij dat ik daar voor gevochten heb, want alles is zo ontzettend gemeen verlopen. Ook kwam ik erachter dat degenen van P&O niet op de hoogte waren wat er speelde...
Daar heb ik wel een fout in gemaakt. Als ik eerder aan de bel had getrokken had ik waarschijnlijk overplaatsing gehad. Maar ik was zo bang om dat te doen, daar mijn leidinggevende de indruk had gewekt en gezegd dat iedereen achter haar stond en dat ík moest veranderen.
Uiteindelijk voel ik me de winnaar, ik ben trouw gebleven aan mezelf en aan de waarheid. Ik krijg een premie en mijn klachten worden erkent door de Arbo. Verder zullen ze nu een onderzoek gaan instellen naar mijn leidinggevende.
Van een ex collega kreeg ik een enorme haat mail: Boontje komt om zijn loontje! Ik heb haar flink de waarheid gezegd aan de telefoon, zodat ze haar excuses aanbood. Én daarna heb ik niet getrokken!
Ik ben nu redelijk stabiel wat betrefd ttm en er heel erg blij mee , volgende week weer naar de kapper!
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2007, 12:57   #25
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Hoi Fashiongirl,

Goed dat je je mening hebt kunnen zeggen en je je niet in een hoekje hebt laten drukken. Zonde van je baan.
En nog beter dat je niet getrokken hebt en je blij bent.
Goede vooruitzichten: bezoekje aan de kapper.

Knap van je. Laat alles goed gaan ...

Gr
Kristel is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2007, 12:22   #26
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Super! wat een overwinning!
Geniet van je bezoekje aan de kapper!
liefs 10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.