Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 december 2021, 19:21   #1
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Rechter inham loopt flink achter

Beste,

Ik heb zojuist gehoord dat het regelmatig voorkomt dat de rechter inham niet goed groeit?

Ik heb hier nog niet eerder van gehoord, maar kan iemand me hier wat meer over vertellen?
Want bij mij loopt de rechterkant ook achter. Gaat dit dan nog wel goed komen?

Wat is de reden dat 1 kant achter loopt op de ander?

Alvast bedankt!
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2021, 22:00   #2
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Kunnen al deze topics worden samengevoegd svp?
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2021, 22:44   #3
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ik heb nooit eerder vernomen dat de rechter inham vaak achterloopt ten opzichte van de linker.

Wel heb ik regelmatig gelezen dat één van de inhammen achterliep.

Bij mij was het toevallig ook zo dat rechts achterliep. Ik zit nu op ruim 7,5 maanden en inmiddels is dat verschil nagenoeg hersteld.

Ik zou me geen zorgen maken man.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2021, 00:54   #4
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Laat gewoon de tijd z'n werk doen man. Als je had verwacht dat je met 3 maanden op de eindsituatie zou zitten, dan heb je je niet goed voorbereid. Take it easy, maak je niet druk, houd vertrouwen, anders worden 't echt een paar vervelende weken/maanden nog voor je.

Dat rechts achterloopt op links is echt onzin. Kan hoogstens wat redenen bedenken waarom beide kanten niet even dicht zouden ogen in de eindsituatie (waar jij nog lang niet bent)...

- Als een behandelaar weinig aandacht besteedt aan het sorteren van de grafts en je op de ene inham meer 3-/4-voudige multigrafts getransplanteerd krijgt dan op de andere, tja... Dan merk je dat in de dichtheid.
- Of als een gedeelte van de extracties niet goed gebeurt (bijv. haast/vermoeidheid aan begin/eind van de extractiereeks) met tijdelijk hogere transection rates tot gevolg en vervolgens onvoldoende wordt gesorteerd...
- Of als het design niet zorgvuldig wordt bepaald...
- Of als er net op/iets onder de zichtbare acceptabele dichtheidsgrens wordt getransplanteerd, dan heeft elk afwijkinkje direct invloed op de visuele dichtheid.
- Hier en daar wat hevigere shockloss
- etc. etc.

Zoals @Pietjeee al zegt idd een beetje vervelend als je voor elk twijfeltje wat je in iemands topic tegenkomt zowel in dat topic de vraag stelt en ook een nieuw topic opent. Niet nodig toch?
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)

Laatst gewijzigd door Roob; 24 december 2021 om 01:04
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2021, 00:13   #5
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Ik sluit me hierbij aan. Het zou handig zijn ook voor jezelf om een algemeen topic te hebben waarin je alles logt en al je vragen stelt. Zo kun je ook je progressie makkelijk terugvinden en je helpt er anderen mee. Verder zou ik het echt tijd geven, ik had op 5 maanden dat er nog achter mn haarlijn aan beide kanten een gat zat, ik zit nu op 9 maanden en het is nu pas echt weg (al was het na 6 maanden al niet meer zichtbaar, duurde gewoon even tot haren lengte en dikte hadden). Je zit nu op ongeveer 3 maanden en dan kun je nog niks zeggen, zelfs na 6 maanden dus niet is mijn eigen ervaring.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.