Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juli 2004, 18:46   #1
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
Het Filmhuis

De laatste die ik gezien heb was gisteren en dat was 'Welcome To The Jungle', vond de film wel goed, maar af en toe ook overdreven..

Wat hebben jullie zoal nog gezien ?
__________________
My Regime:

Extern: Minoxidil, Rozemarijn Shampoo
Intern: Zyrtec, MSM, Vitamine B, Biergist, Visolie & Groene Thee
Veel water drinken & Gezond eten
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 18:50   #2
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Hahaha, typisch want ik zat er vanochtend aan te denken om ook zoiets te openen. Maar dan als een soort 'movie-review-thread'

Ben gister dus naar Spiderman 2 geweest en vond het op zich wel leuk. Alleen jammer dat je de computer-animatie toch goed blijft zien. En ook jammer dat het vervolg waarschijnlijk weer met 'The Green Goblin' is. Liever 'Venom' gehad, echt een gaaf beest..!
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 18:55   #3
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pindakaas
Hahaha, typisch want ik zat er vanochtend aan te denken om ook zoiets te openen. Maar dan als een soort 'movie-review-thread'

Ben gister dus naar Spiderman 2 geweest en vond het op zich wel leuk. Alleen jammer dat je de computer-animatie toch goed blijft zien. En ook jammer dat het vervolg waarschijnlijk weer met 'The Green Goblin' is. Liever 'Venom' gehad, echt een gaaf beest..!
Die ga ik als alles goed is morgen zien. Ik vond de Spiderman 1 best wel leuk, maar ik lees overal dat de 2 nog beter is ? Denk jij daar ook zo over?

Ook een leuke film die ik jongstleden heb gezien is 'Edward Scissorhands', zeer zeer vermakelijke vond ik, ook wel een beetje droevig naar het einde toe. Johnny Depp op z'n best!

Meer info: http://www.imdb.com/title/tt0099487/
__________________
My Regime:

Extern: Minoxidil, Rozemarijn Shampoo
Intern: Zyrtec, MSM, Vitamine B, Biergist, Visolie & Groene Thee
Veel water drinken & Gezond eten
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 19:07   #4
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axel
Die ga ik als alles goed is morgen zien. Ik vond de Spiderman 1 best wel leuk, maar ik lees overal dat de 2 nog beter is ? Denk jij daar ook zo over?
Mja, `t tweede deel is wel iets mooier en zo, omdat er meer verhaallijn in zit. (wat je dus niet zou verwachten bij dit soort films) Aan de andere kant is het eigenlijk het gewone spiderman werk. Meisje word ontvoerd, spiderman moet haar uit de klauwen van de badguy redden. (je moet i.i.g. niet te kritisch ingesteld zijn, gewoon relaxed... 'croissantje, cappucinootje' )

Dit keer is die badguy dr. Octopus. Zijn intro is op zich wel leuk gedaan. Hij is dus dokter/professor en heeft een bepaald experiment waarmee hij super-energie op kan wekken. Met de steun van Oscorp. word dit allen gefinanciëerd. Bij een demonstratie gaat dit (uiteraard) mis. Chip ontplofd, hij is zichzelf niet meer... etc. etc.

Wat ik persoonlijk leuker vind, is dat de film niet alleen meer 100% om spiderman draait. MJ (Mary Jane) krijgt ook veel tekst waardoor je ook bij haar veel over d`r schouders meekijkt.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 19:14   #5
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Laatste films waren Fahrenheit 9/11 en Spring, Summer, Fall, Winter... And Spring.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 19:14   #6
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pindakaas
Mja, `t tweede deel is wel iets mooier en zo, omdat er meer verhaallijn in zit. (wat je dus niet zou verwachten bij dit soort films) Aan de andere kant is het eigenlijk het gewone spiderman werk. Meisje word ontvoerd, spiderman moet haar uit de klauwen van de badguy redden. (je moet i.i.g. niet te kritisch ingesteld zijn, gewoon relaxed... 'croissantje, cappucinootje' )

Dit keer is die badguy dr. Octopus. Zijn intro is op zich wel leuk gedaan. Hij is dus dokter/professor en heeft een bepaald experiment waarmee hij super-energie op kan wekken. Met de steun van Oscorp. word dit allen gefinanciëerd. Bij een demonstratie gaat dit (uiteraard) mis. Chip ontplofd, hij is zichzelf niet meer... etc. etc.

Wat ik persoonlijk leuker vind, is dat de film niet alleen meer 100% om spiderman draait. MJ (Mary Jane) krijgt ook veel tekst waardoor je ook bij haar veel over d`r schouders meekijkt.
Bedankt voor de uitleg

Ik laat je het je morgen wel weten wat ik er van vond..
__________________
My Regime:

Extern: Minoxidil, Rozemarijn Shampoo
Intern: Zyrtec, MSM, Vitamine B, Biergist, Visolie & Groene Thee
Veel water drinken & Gezond eten
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 19:16   #7
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Laatste films waren Fahrenheit 9/11 en Spring, Summer, Fall, Winter... And Spring.

Die Fahrenheit 9/11 moet ik nog steeds zien, alsook z'n eerste film (Bowling For Columbine) wat vond je van die Fahrenheit, Cloud ?
__________________
My Regime:

Extern: Minoxidil, Rozemarijn Shampoo
Intern: Zyrtec, MSM, Vitamine B, Biergist, Visolie & Groene Thee
Veel water drinken & Gezond eten
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 19:27   #8
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Ik vond Fahrenheit 9/11 wel goed, al ben ik het niet altijd met Michael Moore eens, en stoorde hij mij soms. Bowling for Columbine vond ik eigenlijk beter.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 22:23   #9
Andastra
HaarWeb lid
 
Andastra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: Kortrijk, België
Berichten: 439
The Prince & Me, Spiderman 2 en Dirty Dancing 2
__________________
's Morgens en 's avonds 1ml Minoxidil 2% sinds 16.04.'04
Nizoral om de 3 dagen sinds 18.06.'04
Diane35 sinds 22.09.'04
Andastra is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 22:56   #10
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Scarface..........
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2004, 08:40   #11
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
fahrenheit 9/11

moore stoorde mij ook in fahrenheit 9/11. hij is de hele tijd wel ERG sarcastisch en het is vaak wel ERG makkelijk scoren. Eigenlijk doet hij hetzelfde als waar hij Bush van beschuldigt: de waarheid verdraaien om het publiek te manipuleren.

Maargoed, al met al interessante beelden en het legt ook aardig wat shockerende feiten bloot. maar het gaat in rap tempo.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2004, 16:33   #12
Whatever77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2004
Berichten: 49
Iemand 'Lost in translation' gezien? ... errug fijne film... Bill Murray heeft trouwens niet bepaald veel haar meer op z'n hoofd, maar zijn charisma/uitstraling maakt veel goed

Donnie Darko, Requiem for a dream, Mystic River zijn ook allen interessante films (althans, als je ervan houdt)
Whatever77 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2004, 16:44   #13
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Lost in translation... leuke film.

Requiem for a dream is één van mijn favoriete films! Vond ook de muziek geweldig.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2004, 18:55   #14
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Pas nog The Day After Tomorrow gekeken. Kicken film! Erg mooie special effects. Zeker een aanrader. Het gaat over een plotselinge klimaatverandering, die het hele noordelijk halfrond onder een dik pak ijs legt. Deze film moet je een keer gezien hebben, vind ik

En afgelopen nacht heb ik Airplane 1 en 2, en Spaceballs gedownload. Die ga ik binnenkort ook effe kijken.

Oh ja, en 2,7 van de 4,4 gigabyte van The Godfather is ook al klaar. Staat als beste film ter wereld genoteerd in de database van imdb.com.

Laatst gewijzigd door Robert18; 11 augustus 2004 om 18:57
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2004, 17:25   #15
Whatever77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2004
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Requiem for a dream is één van mijn favoriete films! Vond ook de muziek geweldig.
De aparte manier van filmen/editen en inderdaad de muziek is sterk in deze film... maarruh, heb jij Donnie Darko gezien? ... zal je dan waarschijnlijk ook wel cool vinden (lekkere muziek)...
Whatever77 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mp3's, films enzo downloaden Tiuri Van alles en nog wat... 163 8 januari 2007 22:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.