Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 december 2021, 07:52   #1
John-Vos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 16
Geslacht:
Ik vind het jammer

Vinden jullie niet dat haarweb gespamt wordt met reclame van klinieken? Als ik kijk naar de afgelopen 50 discussies, zijn er 20 van maar een kliniek. Ruiken jullie ook wat ik ruik?
John-Vos is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 09:42   #2
Iqbal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2021
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John-Vos Bekijk bericht
Vinden jullie niet dat haarweb gespamt wordt met reclame van klinieken? Als ik kijk naar de afgelopen 50 discussies, zijn er 20 van maar een kliniek. Ruiken jullie ook wat ik ruik?
Tevreden klanten?
Iqbal is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 12:39   #3
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Ik zie daar eigenlijk niks in want het zijn wel legitieme logs met foto’s. Wat ik wel denk is dat het een vrij nieuwe kliniek is die de naamsbekendheid kan gebruiken. Het kan prima dat hij gevraagd heeft om erover te schrijven, zie daar ook geen probleem in. Andersom kan het dat cliënten gewoon anderen willen informeren over deze kliniek. Ik zeg dit trouwens als iemand die zijn behandeling ergens anders gehad heb, dus zeker niet biased.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 19:01   #4
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Mocht je het over mij hebben (vast wel). Ik vraag er niet actief naar. Mocht iemand bij mij zijn gekomen via haarweb (ja dat zijn er velen), dan is het alleen maar fijn dat hij zijn ervaring ook deelt, zodat de community er wat aan heeft. Ook krijgen ze hier nooit een korting voor. Bovendien zijn het vaak mensen die al langer lid zijn.

Ik vind dat meerdere klinieken dit zouden moeten doen en dan ook vanaf het begin, dus direct na de HT. Niet pas wanneer het resultaat er is, een topic openen en dan alles plaatsen. Zo kan je natuurlijk de beste resultaat uitkiezen en is het niet representatief voor de kwaliteit.

Ook vind ik dat als er een ervaring wordt gedeeld, foto's getoond moeten worden die van goede kwaliteit zijn, waarbij je de haarlijn goed ziet. Zelfs een mislukte haartransplantatie ziet er goed uit met haar naar beneden gekamd of op een foto van een 3 pixels.


mvg,
Munib
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 21:15   #5
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Ik vind het ook jammer. Bij mijn ht bij Fuegenix heb ik bij mijn consult korting proberen te ritselen door te zeggen dat ik een topic hier wil starten, maar de arts reageerde er hetzelfde op als in dit topic. Die weg zit gewoon dicht (en is te controleren door het zelf te proberen, haha). Ik ruik dus niet wat jij ruikt.

Ik geloof wel dat de mensen die eerst op Haarweb kijken/inlezen voordat ze een kliniek kiezen, zich over het algemeen wat meer verdiepen in de kliniekkwaliteit ipv op basis van een popi-jopi hippe Instagrampost contact te leggen en maar met zo'n kliniek in zee te gaan. Zoveel goede klinieken in Nederland zijn er niet. Ik vind het wel jammer dat er zo weinig wordt gedeeld over ervaringen bij andere klinieken dan Esteworld, Cosmedica en FueGenix, e.d. Je wilt immers ervaringen en resultaten kunnen vergelijken en ook ik merk dat ik een beetje uitgekeken raak op al diezelfde reviews (en ja, daar heb ik een half jaar geleden zelf aan bijgedragen). Zo schijnen Feriduni, Bisanga, Dr. Keser tot de wereldtoppers te horen, maar er zijn maar heel weinig ervaringen over te lezen hier. Jammer.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 21:35   #6
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
@Fuegenix, op jullie resultaten reagerend:

Het zal vast komen dat het een nieuwe kliniek is, maar er zijn eigenlijk alleen nog maar tussentijdse resultaten van een maand of 6-7 zichtbaar (waarvoor complimenten overigens). Niet alleen hier, ook vooral op jullie Instagram-account. Terwijl er toch al genoeg resultaten van 12 maanden of langer zouden moeten zijn als je kijkt naar de datum vd eerste post.

Maken jullie zelf geen foto’s van eindresultaten (of vragen klanten om deze te maken)? Ben erg benieuwd hoe het met velen van hen afgelopen is!
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 21:58   #7
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
@Fuegenix, op jullie resultaten reagerend:

Het zal vast komen dat het een nieuwe kliniek is, maar er zijn eigenlijk alleen nog maar tussentijdse resultaten van een maand of 6-7 zichtbaar (waarvoor complimenten overigens). Niet alleen hier, ook vooral op jullie Instagram-account. Terwijl er toch al genoeg resultaten van 12 maanden of langer zouden moeten zijn als je kijkt naar de datum vd eerste post.

Maken jullie zelf geen foto’s van eindresultaten (of vragen klanten om deze te maken)? Ben erg benieuwd hoe het met velen van hen afgelopen is!
Dag kalen,

Als ik heel eerlijk ben ben ik er gewoon niet aan toegekomen door de drukte. Bovendien zijn de tussentijdae resultaten al duidelijk genoeg. Er staat nog een map vol met resultaten die geplaatst zullen worden en er zullen nog video's komen met een comb through met nat en droog haar. Dus stay tuned.

Maar eerst moet ik nog mensen redden van hun haarverlies .
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 09:45   #8
John-Vos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iqbal Bekijk bericht
Tevreden klanten?
Dat bedoel ik nou. Weer hetzelfde toneel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Ik vind het ook jammer. Bij mijn ht bij Fuegenix heb ik bij mijn consult korting proberen te ritselen door te zeggen dat ik een topic hier wil starten, maar de arts reageerde er hetzelfde op als in dit topic. Die weg zit gewoon dicht (en is te controleren door het zelf te proberen, haha). Ik ruik dus niet wat jij ruikt.

Ik vind de geur wel sterker worden. Het heeft zeker vast te maken met mij. Ik wil graag zien dat echte mensen resultaten delen. Niet mensen die full-time schrijven in een forum.

Ik geloof wel dat de mensen die eerst op Haarweb kijken/inlezen voordat ze een kliniek kiezen, zich over het algemeen wat meer verdiepen in de kliniekkwaliteit ipv op basis van een popi-jopi hippe Instagrampost contact te leggen en maar met zo'n kliniek in zee te gaan. Zoveel goede klinieken in Nederland zijn er niet. Ik vind het wel jammer dat er zo weinig wordt gedeeld over ervaringen bij andere klinieken dan Esteworld, Cosmedica en FueGenix, e.d. Je wilt immers ervaringen en resultaten kunnen vergelijken en ook ik merk dat ik een beetje uitgekeken raak op al diezelfde reviews (en ja, daar heb ik een half jaar geleden zelf aan bijgedragen). Zo schijnen Feriduni, Bisanga, Dr. Keser tot de wereldtoppers te horen, maar er zijn maar heel weinig ervaringen over te lezen hier. Jammer.
Helemaal mee eens.
John-Vos is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 09:51   #9
John-Vos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Mocht je het over mij hebben (vast wel). Ik vraag er niet actief naar. Mocht iemand bij mij zijn gekomen via haarweb (ja dat zijn er velen), dan is het alleen maar fijn dat hij zijn ervaring ook deelt, zodat de community er wat aan heeft. Ook krijgen ze hier nooit een korting voor. Bovendien zijn het vaak mensen die al langer lid zijn.

Ik vind dat meerdere klinieken dit zouden moeten doen en dan ook vanaf het begin, dus direct na de HT. Niet pas wanneer het resultaat er is, een topic openen en dan alles plaatsen. Zo kan je natuurlijk de beste resultaat uitkiezen en is het niet representatief voor de kwaliteit.

Ook vind ik dat als er een ervaring wordt gedeeld, foto's getoond moeten worden die van goede kwaliteit zijn, waarbij je de haarlijn goed ziet. Zelfs een mislukte haartransplantatie ziet er goed uit met haar naar beneden gekamd of op een foto van een 3 pixels.


mvg,
Munib
Dag Dr. Munib,

Kun je met ons je CV delen? Ik zie alleen maar nieuwe posten en eigenlijk ben ik benieuwd hoe lang ervaring u heeft met haartransplantatie.
John-Vos is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 13:08   #10
Tom12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2020
Berichten: 113
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John-Vos Bekijk bericht
Vinden jullie niet dat haarweb gespamt wordt met reclame van klinieken? Als ik kijk naar de afgelopen 50 discussies, zijn er 20 van maar een kliniek. Ruiken jullie ook wat ik ruik?
Ik ruik het gelukkig niet, want uit je zure reacties te lezen zal het geen beste lucht zijn.

Bijna precies een jaar geleden heb ik een haarbehandeling gehad. Dankzij dit forum ben ik heel veel te weten gekomen over ervaringen van anderen en daar ben ik erg dankbaar voor. Mijn mening is dat je iets meer vertrouwen mag hebben in wat mensen hier schrijven. Ga desnoods een gesprek met iemand aan als je extra vragen hebt. De meesten staan ervoor open. Prettige dag en veel wijsheid gewenst in een eventueel toekomstig besluit over een behandeling.
Tom12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 14:43   #11
badaap100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2020
Berichten: 26
Geslacht:
Zelf ben ik recentelijk bij FueGenix geweest, en ben hier ontzettend tevreden over. Dat is ook de reden dat ik mijn verhaal gedeeld heb op Haarweb. Het viel mij vooral op dat de arts echt passie heeft voor zijn werk en er echt non stop mee bezig is.

Ik neem aan dat dat bij andere klinieken niet veel verscheeld en ze maar al te blij zijn als "hen nieuwe project" online gezet wordt. Misschien dat het daarom zoveel op valt de laatste tijd ?
badaap100 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 16:23   #12
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John-Vos Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob
Ik vind het ook jammer. Bij mijn ht bij Fuegenix heb ik bij mijn consult korting proberen te ritselen door te zeggen dat ik een topic hier wil starten, maar de arts reageerde er hetzelfde op als in dit topic. Die weg zit gewoon dicht (en is te controleren door het zelf te proberen, haha). Ik ruik dus niet wat jij ruikt.

Ik vind de geur wel sterker worden. Het heeft zeker vast te maken met mij. Ik wil graag zien dat echte mensen resultaten delen. Niet mensen die full-time schrijven in een forum.

Ik geloof wel dat de mensen die eerst op Haarweb kijken/inlezen voordat ze een kliniek kiezen, zich over het algemeen wat meer verdiepen in de kliniekkwaliteit ipv op basis van een popi-jopi hippe Instagrampost contact te leggen en maar met zo'n kliniek in zee te gaan. Zoveel goede klinieken in Nederland zijn er niet. Ik vind het wel jammer dat er zo weinig wordt gedeeld over ervaringen bij andere klinieken dan Esteworld, Cosmedica en FueGenix, e.d. Je wilt immers ervaringen en resultaten kunnen vergelijken en ook ik merk dat ik een beetje uitgekeken raak op al diezelfde reviews (en ja, daar heb ik een half jaar geleden zelf aan bijgedragen). Zo schijnen Feriduni, Bisanga, Dr. Keser tot de wereldtoppers te horen, maar er zijn maar heel weinig ervaringen over te lezen hier. Jammer.
Helemaal mee eens.
Beste John, prima dat je mij citeert, maar ik vind het minder tof als daar zinnen aan worden toegevoegd die niet van mij afkomstig zijn en je daar vervolgens op reageert dat je het met me eens bent. Ik wil je vragen om de dikgedrukte zin die je hebt toegevoegd uit het citaat te verwijderen of om mijn quote in stukjes op te knippen door [/ QUOTE] (zonder spatie) toe te voegen en daaronder te reageren. Ik ga er vanuit dat je het niet opzettelijk hebt gedaan, maar als je vermoedens uitspreekt van neppe communicatie door anderen hier, dan is het zaak dat je zelf uiterst zorgvuldig bent.

Verder is het prima om kritisch te zijn, bij veel klinieken ligt de integriteit niet zo hoog en worden valse reviews geplaatst, slechte reviews verwijderd, etc. Echter, er bestaan wel degelijk klinieken die wel integer handelen. Voor complotdenkers is echter geen bewijs goed genoeg, terwijl elke ongefundeerde indruk die past bij het vermoeden van een complotdenker wel voor waarheid wordt aangenomen. Een complotdenker ziet zichzelf als uiterst kritisch en niet naïef, maar de vraag is of het tegenovergestelde niet eerder van toepassing is. En geloof je nou echt dat een arts zijn cv openlijk op een gratis forum te grabbel gooit? Bel de beste man gewoon op, spreek je scepsis uit en ga langs, zijn diploma's hangen aan de muur.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)

Laatst gewijzigd door Roob; 10 december 2021 om 16:33
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 17:09   #13
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John-Vos Bekijk bericht
Dag Dr. Munib,

Kun je met ons je CV delen? Ik zie alleen maar nieuwe posten en eigenlijk ben ik benieuwd hoe lang ervaring u heeft met haartransplantatie.

Ah ja hier ben ik het wel deels mee eens.


Deze arts heeft geen 15 jaar haartransplantatie ervaring en zeker geen 1200+ klanten behandeld!



Las al hier dat hij zijn ervaring optelt van zijn gehele team...


Eerlijkheid is beste! Maar vaak breien alle nieuwe klinieken een mooi verhaal erbij om indruk te maken. Sommigen gaan zelfs verder en stelen zelfs de resultaten van andere klinieken.



Altijd sceptisch blijven en op consult bij meerdere klinieken gaan zo nodig.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 17:10   #14
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Wat vooral jammer is is dat veel Nederlanders zo volgzaam zijn, een dergelijk forum zou mooier zijn met een gevarieerd overzicht.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 18:23   #15
Seflaz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2021
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Geslacht:
Gisteren ben ik met volle tevredenheid behandeld bij Fuegenix en die keuzes maak ik niet zomaar (zie mijn topic 9 december) want je geeft behoorlijk wat geld uit.

Deze arts is gewoon jong en zit vol met passie en kwaliteit, hij levert simpelweg kunstwerk.

Persoonlijk ben ik van overtuigd dat deze arts komende jaar zal gaan uitgroeien tot 1 van de beste haartransplantatie artsen in Europa.

Wat ik hier juist ruikt is 'jaloezie'...
Seflaz is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.