Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 januari 2022, 22:14   #1
Henkmanstwee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Zijn hier ook mensen die spijt hebben van een HT?

Ha allemaal!

Ik ben zelf een jongeman van 33 die helaas ook al enige tijd kaal begint te worden. Ook ik ben ondertussen bij meerdere klinieken geweest om te weten wat mijn opties zijn. Het blijft een lastige (en ingrijpende keuze), maar tegelijkertijd heb ik veel aan dit forum en de goede reacties die geplaatst worden!


Wat ik mij nu afvroeg: zijn hier ook mensen die spijt hebben van een HT?


1. Hoeveel HT's heb je gehad?

2. Hoeveel grafts?

3. Waarom heb je er spijt van?



Ik vraag het me af omdat ik me afvraag of de - echt zeer mooie resultaten die ik hier zie! - representatief zijn voor wanneer je een HT laat doen.



Dank!
Henkmanstwee is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2022, 00:15   #2
Fuehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2022
Berichten: 7
Geslacht:
In principe wordt het altijd beter dus ik heb nooit spijt gehad en kan het altijd verbeterd worden met een nieuwe behandeling. Een minder resultaat kan je wel krijgen bijvoorbeeld omdat je een slecht (onervaren) team treft, ze een oudere techniek gebruiken (ronde boortjes ipv saffier), ze minder grafts plaatsen dan is afgesproken waardoor de dichtheid slecht is of door pech dat weinig haren aanslaan. Prijs zegt niks over de kwaliteit en elke kliniek heeft ook negatieve recensies. Zowel in Turkije als in Nederland heb je goede en slechte klinieken. Als je niet veel grafts nodig heb zou ik het persoonlijk altijd in Nederland laten doen omdat je op de dag van de behandeling echt moet bijkomen en de dagen erna korstjes en zwellingen heb in je gezicht wat geen pretje is als je nog moet reizen lijkt mij.
Fuehair is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2022, 00:48   #3
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Ja, er zijn wel mensen die spijt hebben. Haartransplantaties lukken niet altijd. Er zijn ook regelmatig mensen die spijt hebben van hun kliniekkeuze en zich pas later (als het resultaat tegenvalt) beseffen dat ze op andere dingen hadden moeten letten bij een kliniekkeuze dan ze hebben gedaan en een herstelbehandeling moeten ondergaan om alsnog het gewenste resultaat te krijgen. Lees je dus vooral goed in, verdiep je in de materie en hoor bij consults de behandelaar goed uit over diens kennis. Je moet echt een oordeel kunnen vormen over de vaardigheden/kennis van de behandelaar die jou gaat behandelen en liever niet van een of andere consultant is mijn mening. Als je een auto koopt, wil je ook de auto zelf eerst zien en niet op de mooie praatjes van de verkoper afgaan.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.